't Is een Italiaanse, he. Boven de 16 worden ze rap lelijk.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 09:15 schreef KingOfMars het volgende:
Ik ben d'r niet direct kapot van m.
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 09:23 schreef remlof het volgende:
Italiaanse jesters? Been there, done that, even got the t-shirt
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 09:28 schreef Joene het volgende:
WHehehheh ik heb waterpokken whehheheheheGVD 29 jaar krijg je nog een keer waterpokken
Ach, het ligt er maar net aan wie er komen opdagen. Zeg je nu eigenlijk dat de meerderheid van de crew bestaat uit ongezellige mensen?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 09:35 schreef mvdlubbe het volgende:
Ch, crewmeets zijn -- over het algemeen -- een gigantische verspilling van tijd, moeite en geld.
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 09:37 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ach, het ligt er maar net aan wie er komen opdagen. Zeg je nu eigenlijk dat de meerderheid van de crew bestaat uit ongezellige mensen?
Oh, ik dacht dat dat zo een nieuwe hippe bestemming was onder Vinexbewoners die allemaal een kookcursus Italiaans hebben gevolgd enzo.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 09:54 schreef mvdlubbe het volgende:
Ik ben er trouwens helemaal niet van op de hoogte dat Vinexburgers naar Toscana gaan, JK. Hoe kom je aan die informatie?
Ow! hoelaat?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 09:27 schreef motorbloempje het volgende:
je kan meerijden vanaf Nimma, swarmi rijdt ook mee
Err ok, kijk ik daar effe.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:10 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
moeten we nog afspreken, maar zie FCheb je alvast aangemeld
Daar werd mijn topic gesloten!quote:
Lubjequote:
Goed topic!quote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:36 schreef Tally het volgende:
[..]
Daar werd mijn topic gesloten!En die was speciaal voor mij gemaakt
Stomme newbie modjes
Mottie wel openquote:
Als je mij blauw maakt ik ook!quote:
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:45 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
met alleen blauw lukt 't nog steeds niet
Mja... Ik leef nogquote:
Gheyl Lubje GEIL!quote:
Dat is wanneer je tikt, daarna batst en dan weer tikt?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:54 schreef mvdlubbe het volgende:
"Tussen de regels door neuken".
Wat een triestigheid allemaal.
Owquote:
Been there, done that.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:56 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat is wanneer je tikt, daarna batst en dan weer tikt?
DAT VRAAG IK NIET!!!!!quote:
Dat hele batsen is een grote deerniswekkende vertoning.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:58 schreef Tally het volgende:
[..]
OwIk dacht dat juist JIJ dat wel wist.
Vertoning?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:12 schreef mvdlubbe het volgende:
[..]
Dat hele batsen is een grote deerniswekkende vertoning.
Ja maar.... aan wie laat jij het zien dan??quote:
quote:
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:15 schreef motorbloempje het volgende:
na 2,5 jaar relatie 'gek' op een ander.
enjoy
Hoe kan dat topic nog niet eens aan de 50 reacties zitten?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:23 schreef kip20 het volgende:
Hallo,
Ik heb nu bijna 2,5 jaar een relatie met mijn huidige vriendin.
Sinds mijn stage (maatschappelijke zorg) moet ik donderdags mee naar paardrijden voor licht verstandelijk beperkten, samen met een clientje van mij. Nu zie ik iedere donderdag een geweldig mooi meisje (schat haar een jaar of 20), dat ook begeleidster is.
Zij loopt mee met haar client naast het paard maar ik niet, ik probeer haar telkens in haar ogen te kijken, en soms kijkt ze mij ook aan. Ik durf geen contact met haar te leggen, niet verder dan haar aanstaren of hallo te zeggen . Wel maak ik foto's zogenaamd van mijn client, en dus van haar.
Maar nu, mijn stage loopt binnenkort af. Moet ik naar haar toe lopen en haar naam vragen? Moet ik haar laten gaan, terwijl ik iedere dag aan haar denk, zelfs als ik klaarkom in mn vriendin.
Ik zelf denk dat ik een roos onder dr ruitenwisser plaats met mn telefoon nummer.. Maarja, dan weet ik niet wat ik moet zeggen als ze me belt, als ze dat sowieso doet...
Help?
Ik wist niet dat jij aan paardrijbegeleiden deed?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:15 schreef motorbloempje het volgende:
na 2,5 jaar relatie 'gek' op een ander.
enjoy
Het is vrijdag.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:31 schreef NJ het volgende:
[..]
[..]
Hoe kan dat topic nog niet eens aan de 50 reacties zitten?.
Kutwijfuhquote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:22 schreef Oksel het volgende:
[..]
Neh, rode zee enzo. Hoogstens anaal dus. Maar dat mag ook niet te vaak.
Dat dus!quote:
Ik eet straks een broodje denk ikquote:
J ik had toch al gezeg 17 uur. men.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:27 schreef KingOfMars het volgende:
Eigen schuld als -ie straks oude koffie krijgt.
Ja godver. Wij gaan zondag pas BBQ-en. Heb wel enorm puike stukken vleesch in huis gehaald zojuist.quote:
Ik ga vanavond langs de slagerquote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:30 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Ja godver. Wij gaan zondag pas BBQ-en. Heb wel enorm puike stukken vleesch in huis gehaald zojuist.
ikquote:
Sorry ik kan nu ff niet er komt zo een monteur weetje.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:32 schreef Tally het volgende:
Owh en ik heb ook zin in een milkshake.
Zo erg dat ik zelfs mijn stalker bijna zou uitnodigen als hij een shake voor me zou meenemen
Yupz vanavond gewoon klein schalig hoor 2/3 vlees en wat groente en aardappeltjes erbijquote:
Kan jij niet even bij mij komen monteurenquote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:33 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Sorry ik kan nu ff niet er komt zo een monteur weetje.
Ik ga vanavond denk ik een groentenpakketje maken op de BBQ.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:34 schreef Joene het volgende:
[..]
Yupz vanavond gewoon klein schalig hoor 2/3 vlees en wat groente en aardappeltjes erbij
Morgen goeie bbq . en Zondag restanten i guess
Ik ben niet zo goed met pijpen. Denk ik.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:35 schreef Tally het volgende:
[..]
Kan jij niet even bij mij komen monteuren
Ik heb vast wel iets wat lekt
We kunnen eens kijken hoe goed je bent.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:37 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Ik ben niet zo goed met pijpen. Denk ik.
Ik kan pas vanavond naar de slager. Dus hij zal wel weinig bbq vlees nog hebbenquote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:38 schreef KingOfMars het volgende:
Ik heb nog 4 hele ribs in de vriezert liggen (van die joekels), een paar van die 28 dagen gerijpte biefstukken van de Appie, wat pittige worstjes (hehehehe) van de slagert, etc, etc. Is het al zondag?
Ja die heb ik ook nog!quote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:40 schreef KingOfMars het volgende:
Ohja, er liggen ook nog wat zalmmoten.. Dem. Misschien maandag ook maar verder BBQ-en ja.
Ik ga bij Oma voetballen kijken. Dus maandag BBQ-en zit er niet in.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:44 schreef KingOfMars het volgende:
Is natuurlijk wel ideaal. Foeballuh kijken en dan in 1 vloeiende beweging door met de BBQ. Hmmm.
Gister zei ze: Als ik die Lotto win he. Koop ik die keeper. En stop ik hem in de chloor en verkoop ik hem doorquote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:45 schreef KingOfMars het volgende:
Ik wil ook bij jouw oma voetballen kijken!.
Jaaaaaaaaaaaaaaja!quote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:50 schreef Tally het volgende:
Hubbie heeft allemaal blauwe plekken van de tikken van Oma.
Ik heb het niet van een vreemdequote:
Jij bent echt homo hequote:
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:01 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Jij las "Ik neem je graag van achteren JK" he!
In principe heb je gelijk, maar: "Vrouw en kind."quote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:04 schreef mvdlubbe het volgende:
Ik leef in de veronderstelling dat BBQ == vlees. En niet dat geneuzel met groente en andere garnering. Of is dat bijzonder onvolwassen?
Die kunnen toch naar het pannenkoekenrestaurant?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:05 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
In principe heb je gelijk, maar: "Vrouw en kind."
Niet op mijn Weber m!quote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:05 schreef mvdlubbe het volgende:
Hahaha! "Gevulde paprika op de barbecue". Dat soort grappen!
Bah!
Nee gewoon wat groenten in almimimum folie!quote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:05 schreef mvdlubbe het volgende:
Hahaha! "Gevulde paprika op de barbecue". Dat soort grappen!
Bah!
Wel mijn humor. Was ik het niet?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:06 schreef Tally het volgende:
Ik krijg een msn berichtje: Neuken? Offuh... Nee eerst koffie!.. Eerst leren kennen.
Ik: Moet je eerst leren kennen neuken? Of de koffie?
Nee niet eens!quote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:06 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Wel mijn humor. Was ik het niet?.
Vis is tevens toegestaan m.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:07 schreef mvdlubbe het volgende:
Brandend hout, hompen smeulend vee en bier. Verder niets.
En kolen/briquetten.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:08 schreef KingOfMars het volgende:
Vis is tevens toegestaan m.
Neuken vind ik heerlijkquote:
*Tally opbeurend swaffeltquote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:12 schreef Tally het volgende:
En daar word ik nu wel een beetje verdrietig van
Nee JK. Daarmee swaffel je het niet goedquote:
Ik heb geen gieterquote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:14 schreef boem-dikkie het volgende:
Op een gieter neuken vereist wel de nodige acrobatische kunsten. Waar ik natuurlijk niet aan twijfel T. Absoluut niet zelfs.
Om daar op te balanceren heb je ook wel een goed evenwichtsorgaan nodig.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:14 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik heb geen gieterIk heb een tuinslang
quote:
Als je hem oprolt kan je er gewoon op liggen.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:16 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Om daar op te balanceren heb je ook wel een goed evenwichtsorgaan nodig.
Dat klopt wel ja.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:18 schreef Tally het volgende:
[..]![]()
[..]
Als je hem oprolt kan je er gewoon op liggen.
Je hebt ervaring met Talies tuinslang?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:19 schreef boem-dikkie het volgende:
Dat klopt wel ja.
't Is een hellend vlak...quote:
Talenten genoeg!quote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:23 schreef Tally het volgende:
Van de week had iemand al een goed idee voor een cartoon.. Ik zeg ik moet er iets mee gaan doen!
Da's nog tot daar aan toe, maar een collega heeft pas een elektrieke gekocht. NOU VRAAG IK JE!quote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:27 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Je vergeet nog de gas'barbeque', m.
Dat moet je afblussen met koffiemelkpoeder.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:28 schreef boem-dikkie het volgende:
Nou, ik had gister mijn speklappen in de hens staan. Dat 'speklappen a la minute' was dus wél waar.
Mijn ouders hebben zulks een apparaat.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:30 schreef mvdlubbe het volgende:
Een barbecue op stroom? Wat moet je je dan een onvoorstelbaar slappe zak voelen als je je kipnuggets staat te braden. Een soort huisvrouw in de tuin, zeg maar.
Ik heb als de wilde cowboy die ik ben gewoon mijn hoofd op het rek gedrukt en de vlammen geabsorbeerd met mijn huid. Konden de speklapjes mooi doorgaren.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:30 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Dat moet je afblussen met koffiemelkpoeder.
Zie PI.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:31 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Mijn ouders hebben zulks een apparaat.
Ik volsta met melden dat ze ook aan Nordic Walken doen.
Dan droog ik opquote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:31 schreef mvdlubbe het volgende:
Laten we het niet over jouw ouders hebben, JK.
Het is heeeeeeeeeeeul moeilijk.. Maar het kan wel..quote:
Ah, daar kan ik wellicht van help zijn met meiner tuinschlang.quote:
Stomme nepperd. Das niet goei Suid Afrikaansquote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:35 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ah, daar kan ik wellicht van help zijn met meiner tuinschlang.
Ik welquote:
Nee ik wilde die koe van de administratie dood knuppelenquote:
Daar sta je dan met je droge snee.quote:
Als die van die andere poes maar nat isquote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:37 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Daar sta je dan met je droge snee.
Lijkt me geen probleem?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:38 schreef Tally het volgende:
Ik heb mijn collega een mailtje gestuurd.. om te plagen (jongen plagen kusjes vragen - dat idee).
Met X...??? En ik krijg terug: Jaaaaaaaaa?
Kan ik dan gewoon mailen: Ben jij ook zo geil? Neuken?
Of is dat een beetje te?
Dacht ik ook al..quote:
Talie werkt voor Lenie 't't't' Hart?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:36 schreef mvdlubbe het volgende:
Heeft je chef een zeehondje, T?
Dan was ik al ontslagen voor het doodknuppelen van zeehondjes JKquote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:39 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Talie werkt voor Lenie 't't't' Hart?
Assen! Tot morgen!quote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:40 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik ga nu beginnen met bier drinken, daarna door naar Assen, barbequen, dronken Duitsers pesten en nog meer bier drinken. Doei.
Ik bén een bebaarde Harleyrijder.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:42 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Hehe, b-d is de bitch van de één of andere bebaarde Harleyrijder.
Nu zie ik hem voor me in een leren string met een riempje om zijn nek met een ketting er aan vastquote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:42 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Hehe, b-d is de bitch van de één of andere bebaarde Harleyrijder.
Uhmquote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:42 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ik bén een bebaarde Harleyrijder.
Iedereen heeft zo zijn aspiratiegroepen en dromen T. Ooit zeg ik. Ooit!quote:
Graag gedaan.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:43 schreef Tally het volgende:
Nu zie ik hem voor me in een leren string met een riempje om zijn nek met een ketting er aan vast
Alsin niet echt dat ik hem zie maar zo denk ik aan hem dan als je dat zo zegt, zeg maar.
Fag.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:44 schreef boem-dikkie het volgende:
Iedereen heeft zo zijn aspiratiegroepen en dromen T. Ooit zeg ik. Ooit!
Hij doet goed zijn bestquote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:47 schreef KingOfMars het volgende:
Als T. straks voor eeuwig droog blijft is dat JOUW schuld JK!
Homo.
Ach, zijn ouders hebben een elektrieke BBQ en doen aan Nordic Wandelen. Echt helemaal kwalijk kun je het hem niet nemen natuurlijk.quote:
Ik heb ervaring met ziggo J.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:43 schreef KingOfMars het volgende:
Die J. gaat gewoon gelijk krijgen met z'n 17 uur he...
Nee ik weet het.. Maar toch.....quote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:48 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Ach, zijn ouders hebben een elektrieke BBQ en doen aan Nordic Wandelen. Echt helemaal kwalijk kun je het hem niet nemen natuurlijk.
Ja goftedomme ik heb de Digitenne spulleboel al opgeruimd J!!!quote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:49 schreef Joene het volgende:
[..]
Ik heb ervaring met ziggo J.
Oja het werkt meestal ook niet in 1 keer.
Vroeger kregen dit soort mensen gewoon een spuitje T. Maar tegenwoordig kan het gewoon allemaal! Is de schuld van Paars!quote:
Ik zou het langzamerhand maar weer eens gaan uitpakken als ik jou was.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:50 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Ja goftedomme ik heb de Digitenne spulleboel al opgeruimd J!!!
DAT DIT KAN!!! MENSEN OPEN JE OGUH!!!quote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:51 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Vroeger kregen dit soort mensen gewoon een spuitje T. Maar tegenwoordig kan het gewoon allemaal! Is de schuld van Paars!
Ik wil niet buiten zitten ik wil gewoon dood op de bank zitten.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:51 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik zou het langzamerhand maar weer eens gaan uitpakken als ik jou was.
Met Digitenne kan je trouwens wel buiten kijken!
Ik roei ook maar met de riemen die mij zijn toebedeeld door het leven en de maatschappij.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:51 schreef KingOfMars het volgende:
Vroeger kregen dit soort mensen gewoon een spuitje T. Maar tegenwoordig kan het gewoon allemaal! Is de schuld van Paars!
Oh maar tv kijken lukt wel hoor J. Je bent gewoon niet onlinequote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:50 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Ja goftedomme ik heb de Digitenne spulleboel al opgeruimd J!!!
Ik woon schon längst niet meer in Delft, m.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:53 schreef mvdlubbe het volgende:
Roeien, dat doen ze in Delft ook veel, ja.
En dan wij zeker weer allemaal een zwarte avatar. Wat J. is WEER dood..quote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:52 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Ik wil niet buiten zitten ik wil gewoon dood op de bank zitten.
Gelukkig loopt m'n ADSL abbo over drie dagen af dus hebben ze ruim de tijd om dat van het weekend te fixen.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:53 schreef Joene het volgende:
[..]
Oh maar tv kijken lukt wel hoor J. Je bent gewoon niet online
Akkoord. Maar ik werk er wel, JK.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:54 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ik woon schon längst niet meer in Delft, m.
Nog altijd?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:55 schreef mvdlubbe het volgende:
Akkoord. Maar ik werk er wel, JK.
Wanneer niet, J, wanneer niet?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:55 schreef KingOfMars het volgende:
T GAAT NEUKEN IN HET KOPIEERHOK!!11111111
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:55 schreef KingOfMars het volgende:
T GAAT NEUKEN IN HET KOPIEERHOK!!11111111
Als het aan mij ligt niet.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:02 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Is flatsen trouwens een goed alternatief woord voor vrouwelijk fappen?
Maar wat dan wel?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:02 schreef KingOfMars het volgende:
Als het aan mij ligt niet.
Er moet niks, laat het gaan. Center. Aard jezelf. Wees één en heel.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:07 schreef mvdlubbe het volgende:
Moet er een alternatief zijn?
Ik wil gewoon een vrouwelijke variant van fappen!quote:
Jullie gaan met zijn 2 voetbal kijken?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:20 schreef KingOfMars het volgende:
J krijgt gelijk. Monteur komt nog 'iets' later.
. Wat een geneuk.
Misschien is de afspraak voor je wel een enorm lekker wijf.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:25 schreef KingOfMars het volgende:
Het zal aan mij liggen maar ik kan niet zo heel goed snappen hoe je - ingeroosterde - dag zodanig uit de klauw kan lopen dat je afspraak een uur of 10 opschuift.
Kleiner kan niet he?quote:
Kijk aan.quote:
Dat zou z'n enige mogelijke excuus zijn.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:26 schreef Tally het volgende:
[..]
Misschien is de afspraak voor je wel een enorm lekker wijf.
En zit hij ook in de tuin met dat wijf (zoals de keukenmonteur dat dinsdag bij mij zat)
Die vent heeft anderhalf uur bij me in de tuin gezetenquote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:27 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Dat zou z'n enige mogelijke excuus zijn.
Dat weet ik. Daarom ben ik ook lekker op het ligbed gaan liggen!quote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:30 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
HIJ HEEFT OOK GEVOELENS, HOOR, SEXISTE!!!!111111
In zo'n laken die ik er een aantal keer om heen geslagen heb.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:39 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Hm, waarom heb ik nu een mental image van Talie als Romeinse heerseres op een ligbed?
Ook goed. Maakt mij niet meer uit allemaal!quote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:46 schreef mvdlubbe het volgende:
Nee, dit zijn de mensen van de asbesttenten.
En belangrijker: zijn er vacatures?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:57 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Whehe, in wat voor een tehuis voor sexverslaafden werk jij?.
Ik ook niet. Maar zij nog minderquote:
Wie is die 'zij' en heb je er foto's van?quote:
Zij zijn de rest van het pand. En nee ik heb er geen foto's vanquote:Op vrijdag 25 juni 2010 15:02 schreef mvdlubbe het volgende:
[..]
Wie is die 'zij' en heb je er foto's van?
Die hebben we nietquote:Op vrijdag 25 juni 2010 15:03 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Zij is me dunkt die geyle stagiaire met de pronte tietborstjesters.
Ooooowh zij.. Die is er al een tijdje niet meerquote:Op vrijdag 25 juni 2010 15:08 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Jij had toch zo'n heel geyle stagiaire?
Oh, meervoud.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 15:03 schreef Tally het volgende:
[..]
Zij zijn de rest van het pand. En nee ik heb er geen foto's van
Heb je haar weggeneukt?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 15:11 schreef Tally het volgende:
Ooooowh zij.. Die is er al een tijdje niet meer
Zij was wel lekker jaEn een flirt
Maar die heeft het hier anderhalve maand vol gehouden
Toch wel een gevalletje "gelukkig hebben we de foto's nog?"quote:Op vrijdag 25 juni 2010 15:11 schreef Tally het volgende:
[..]
Ooooowh zij.. Die is er al een tijdje niet meer
Zij was wel lekker jaEn een flirt
Maar die heeft het hier anderhalve maand vol gehouden
Nee ze was nogal labielquote:
Neequote:Op vrijdag 25 juni 2010 15:16 schreef NJ het volgende:
[..]
Toch wel een gevalletje "gelukkig hebben we de foto's nog?"
Ze was wel erg lekkerquote:
Ook geen FOK!sterquote:
Ik ben jonger dan jij. Ik kom ook uitquote:Op vrijdag 25 juni 2010 15:28 schreef Tally het volgende:
[..]
Ook geen FOK!sterEn ze is niet labiel.
Wel lekker. Komt uit RotterdamEn heet Paula
Alleen een stuk jonger dan dat ik ben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |