't Is een Italiaanse, he. Boven de 16 worden ze rap lelijk.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 09:15 schreef KingOfMars het volgende:
Ik ben d'r niet direct kapot van m.
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 09:23 schreef remlof het volgende:
Italiaanse jesters? Been there, done that, even got the t-shirt
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 09:28 schreef Joene het volgende:
WHehehheh ik heb waterpokken whehheheheheGVD 29 jaar krijg je nog een keer waterpokken
Ach, het ligt er maar net aan wie er komen opdagen. Zeg je nu eigenlijk dat de meerderheid van de crew bestaat uit ongezellige mensen?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 09:35 schreef mvdlubbe het volgende:
Ch, crewmeets zijn -- over het algemeen -- een gigantische verspilling van tijd, moeite en geld.
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 09:37 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ach, het ligt er maar net aan wie er komen opdagen. Zeg je nu eigenlijk dat de meerderheid van de crew bestaat uit ongezellige mensen?
Oh, ik dacht dat dat zo een nieuwe hippe bestemming was onder Vinexbewoners die allemaal een kookcursus Italiaans hebben gevolgd enzo.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 09:54 schreef mvdlubbe het volgende:
Ik ben er trouwens helemaal niet van op de hoogte dat Vinexburgers naar Toscana gaan, JK. Hoe kom je aan die informatie?
Ow! hoelaat?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 09:27 schreef motorbloempje het volgende:
je kan meerijden vanaf Nimma, swarmi rijdt ook mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |