't Is een Italiaanse, he. Boven de 16 worden ze rap lelijk.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 09:15 schreef KingOfMars het volgende:
Ik ben d'r niet direct kapot van m.
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 09:23 schreef remlof het volgende:
Italiaanse jesters? Been there, done that, even got the t-shirt
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 09:28 schreef Joene het volgende:
WHehehheh ik heb waterpokken whehheheheheGVD 29 jaar krijg je nog een keer waterpokken
Ach, het ligt er maar net aan wie er komen opdagen. Zeg je nu eigenlijk dat de meerderheid van de crew bestaat uit ongezellige mensen?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 09:35 schreef mvdlubbe het volgende:
Ch, crewmeets zijn -- over het algemeen -- een gigantische verspilling van tijd, moeite en geld.
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 09:37 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ach, het ligt er maar net aan wie er komen opdagen. Zeg je nu eigenlijk dat de meerderheid van de crew bestaat uit ongezellige mensen?
Oh, ik dacht dat dat zo een nieuwe hippe bestemming was onder Vinexbewoners die allemaal een kookcursus Italiaans hebben gevolgd enzo.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 09:54 schreef mvdlubbe het volgende:
Ik ben er trouwens helemaal niet van op de hoogte dat Vinexburgers naar Toscana gaan, JK. Hoe kom je aan die informatie?
Ow! hoelaat?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 09:27 schreef motorbloempje het volgende:
je kan meerijden vanaf Nimma, swarmi rijdt ook mee
Err ok, kijk ik daar effe.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:10 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
moeten we nog afspreken, maar zie FCheb je alvast aangemeld
Daar werd mijn topic gesloten!quote:
Lubjequote:
Goed topic!quote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:36 schreef Tally het volgende:
[..]
Daar werd mijn topic gesloten!En die was speciaal voor mij gemaakt
Stomme newbie modjes
Mottie wel openquote:
Als je mij blauw maakt ik ook!quote:
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:45 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
met alleen blauw lukt 't nog steeds niet
Mja... Ik leef nogquote:
Gheyl Lubje GEIL!quote:
Dat is wanneer je tikt, daarna batst en dan weer tikt?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:54 schreef mvdlubbe het volgende:
"Tussen de regels door neuken".
Wat een triestigheid allemaal.
Owquote:
Been there, done that.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:56 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat is wanneer je tikt, daarna batst en dan weer tikt?
DAT VRAAG IK NIET!!!!!quote:
Dat hele batsen is een grote deerniswekkende vertoning.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:58 schreef Tally het volgende:
[..]
OwIk dacht dat juist JIJ dat wel wist.
Vertoning?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:12 schreef mvdlubbe het volgende:
[..]
Dat hele batsen is een grote deerniswekkende vertoning.
Ja maar.... aan wie laat jij het zien dan??quote:
quote:
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:15 schreef motorbloempje het volgende:
na 2,5 jaar relatie 'gek' op een ander.
enjoy
Hoe kan dat topic nog niet eens aan de 50 reacties zitten?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:23 schreef kip20 het volgende:
Hallo,
Ik heb nu bijna 2,5 jaar een relatie met mijn huidige vriendin.
Sinds mijn stage (maatschappelijke zorg) moet ik donderdags mee naar paardrijden voor licht verstandelijk beperkten, samen met een clientje van mij. Nu zie ik iedere donderdag een geweldig mooi meisje (schat haar een jaar of 20), dat ook begeleidster is.
Zij loopt mee met haar client naast het paard maar ik niet, ik probeer haar telkens in haar ogen te kijken, en soms kijkt ze mij ook aan. Ik durf geen contact met haar te leggen, niet verder dan haar aanstaren of hallo te zeggen . Wel maak ik foto's zogenaamd van mijn client, en dus van haar.
Maar nu, mijn stage loopt binnenkort af. Moet ik naar haar toe lopen en haar naam vragen? Moet ik haar laten gaan, terwijl ik iedere dag aan haar denk, zelfs als ik klaarkom in mn vriendin.
Ik zelf denk dat ik een roos onder dr ruitenwisser plaats met mn telefoon nummer.. Maarja, dan weet ik niet wat ik moet zeggen als ze me belt, als ze dat sowieso doet...
Help?
Ik wist niet dat jij aan paardrijbegeleiden deed?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:15 schreef motorbloempje het volgende:
na 2,5 jaar relatie 'gek' op een ander.
enjoy
Het is vrijdag.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:31 schreef NJ het volgende:
[..]
[..]
Hoe kan dat topic nog niet eens aan de 50 reacties zitten?.
Kutwijfuhquote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:22 schreef Oksel het volgende:
[..]
Neh, rode zee enzo. Hoogstens anaal dus. Maar dat mag ook niet te vaak.
Dat dus!quote:
Ik eet straks een broodje denk ikquote:
J ik had toch al gezeg 17 uur. men.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:27 schreef KingOfMars het volgende:
Eigen schuld als -ie straks oude koffie krijgt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |