Ik kon hem pas kopen nadat die garage een coyp van mijn rijbewijs had gemaakt.quote:Op woensdag 30 juni 2010 14:34 schreef mstr het volgende:
Ik had een paar dagen voor ik moest afrijden al mijn auto.
Haha,dat zal ik niet snel vergeten denk ik.Een ingebouwd systeem van 'in de grote stad' wonenquote:Op woensdag 30 juni 2010 13:28 schreef CherryLips het volgende:
Weet je wat ik vaak ga vergeten denk ik? Parkeerkaartjes. Dat merk ik ook als ik met iemand de stad inga, dan loop ik naar de auto en de chauffeur herinnert me er dan aan dat er nog betaald moet worden
Je eerste parkeerboete doet pijn, helemaal als je hem net als ik vergeet te betalen. Bijna 110 euro moet ik nu dokken voor buiten een parkeervak staan (met geldig kaartje!)quote:Op woensdag 30 juni 2010 15:07 schreef Purdey het volgende:
Mn instructeur ging al geld in de meter gooien als we alleen maar iets te drinken gingen halen![]()
Ik moet maandag afrijden, en had vandaag rijles. Had ook nog een voorrang twijfelmoment, waardoor een fietser ging twijfelen. Uiteindelijk goed gekomen en daar gaat het om. Als ik nu ga simpen om de foutjes dan ga ik met een slecht gevoel het examen in, dus leer ervan tijdens de les. Maar daarna de situatie gewoon vergeten is mijn tip.quote:Op woensdag 30 juni 2010 15:17 schreef aflex het volgende:
Over twee weken moet ik afrijden. Gister ging best slecht, verkeerd voorrang verleend etc. Ik ben sinds eind maart bezig, 3 uurtjes in de week gereden en dus al over twee weken afrijden!
Ik ken het ideequote:Op woensdag 30 juni 2010 11:53 schreef jacobras het volgende:
[..]
In ieder geval wel begrijpelijk dat ik gezakt ben, hij en ik waren het erover eens dat het een slordige rit was.
Autorijden is schijtduur. Ik heb een relatief kleine auto en had redelijk voorzichting gerekend op 250 euro/maand aan kosten, maar het lijkt erop dat het toch wel flink meer wordt. Normaal gesproken schat ik zaken redelijk in, maar er mag wel 100 euro bovenop. Komt ook een beetje omdat autorijden erg leuk is en ik meer rijd dan gedacht (15.000 ipv 10.000/jaar)quote:Op woensdag 30 juni 2010 15:44 schreef Joosterd het volgende:
Zit ook te twijfelen of ik een auto neem , ben nog een student en heb een bijbaantje in de supermarkt en nog in de IT als ze krap met personeel zitten op de helpdesk. Ik heb verder wel voor mijn leeftijdsgenoten denk ik een redelijk bedrag op mijn bankrekening staan maar een auto nemen is zo duur
Kim,waarom zo denigerend over je kaasmeisjes zijn? Het is werk,en het betaald de rekeningenquote:Op woensdag 30 juni 2010 15:28 schreef Kimpossible het volgende:
Pur, ik studeer en werk bij de Albert Heijn als kaasmeisje12 u per week. Ik woon samen met mijn vriend, die trouwens erg weinig verdient maar in augustus door de keuring van de politie heen mag proberen te komen! Als ie die haalt mag ie gaan leren voor agent
. Maar goed, een autootje heb ik gewoon echt heel hard voor gespaard. Zelf, hoewel het niet had gelukt als vriendlief niet hier en daar extra boodschapjes kocht in plaats van mijn pas te pakken etc., dus het is wel 'onze auto'
Ik studeer Informatica, maar naast m'n studie heb ik een bijbaan als Accountmanager voor een ontwerp- en adviesbureau in de breedste zin. We combineren communication, media en ICT samen met flinke dosis lef en een eigenwijze en creatieve uitstraling. Maar het is een bedrijf dat als onderdeel van de hogeschool opereert.quote:Op woensdag 30 juni 2010 15:07 schreef Purdey het volgende:
[..]
Werken jullie eigenlijk allemaal? De studenten dan,en wat doen jullie 'erbij'?
Het klinkt als een baan opzich!quote:Op woensdag 30 juni 2010 15:58 schreef WhiteJoker het volgende:
[..]
Ik studeer Informatica, maar naast m'n studie heb ik een bijbaan als Accountmanager voor een ontwerp- en adviesbureau in de breedste zin. We combineren communication, media en ICT samen met flinke dosis lef en een eigenwijze en creatieve uitstraling. Maar het is een bedrijf dat als onderdeel van de hogeschool opereert.
Dat is waarschijnlijk een van de apartste bijbaantjes
Kewlquote:Op woensdag 30 juni 2010 14:03 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
gewoon nog een keer!
[..]
Dat vond ik ook een wonder hoorkerel zat me helemaal af te zeiken over doorstroom, traagheid etc maar hij kon verder geen fouten vinden dus daarom liet me "eigenlijk ben ik het gek dat ik het doe en ik hoop niet dat ik je op de weg tegenkom" gewoon slagen.
Over de vaders en moeders hierboven is heel herkenbaar. M'n moeder zit helemaal te stressen als ze naast me zit
Dat is snel. Versnelde Cursus?quote:Op woensdag 30 juni 2010 18:12 schreef Bo. het volgende:
Woensdag 5 juli 13:00 begin ik!
Hoop eind augustus op te gaan.
Dat is heel optimistischquote:Op woensdag 30 juni 2010 18:12 schreef Bo. het volgende:
Woensdag 5 juli 13:00 begin ik!
Hoop eind augustus op te gaan.
Gefeliciteerd! Vreemde opmerking trouwens,het is gevaarlijk om tijdens het rijden te gaan zitten socializen met degene naast je.Dat kan als je al wat langer rijdt,maar met je examen is niet geen aanrader.Had hij liever gehad dat je iets over het hoofd had gezien zodat ie op de rem kon trappen? Vreemdquote:Op woensdag 30 juni 2010 18:25 schreef zlakto het volgende:
[..]
Dat is snel. Versnelde Cursus?
Ik ben vanmiddag geslaagd. Kwam erachter dat zolang ik bleef praten ik niet zenuwachtig werd, dus dat ging prima. Heb prima gereden volgens de examinator. Het viel hem wel op dat ik hem niet aankeek als we aan het praten waren. Blijkbaar kan je tijdens het rijden gewoon iemand aankijken
Ik ga versnelde cursus doen iddquote:Op woensdag 30 juni 2010 18:26 schreef Purdey het volgende:
[..]
Dat is heel optimistisch![]()
En heb je daar ook een plan voor?
Idd, als ik met mijn instructeur praat kijk ik ook nooit naar hem/haar, terwijl ik wel vanuit m'n ooghoek kan zien dat zij wel naar mij kijken. Zou wat zijn als je de helft van de tijd naar degene naast je kijkt ipv voor jequote:Op woensdag 30 juni 2010 18:28 schreef Purdey het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Vreemde opmerking trouwens,het is gevaarlijk om tijdens het rijden te gaan zitten socializen met degene naast je.Dat kan als je al wat langer rijdt,maar met je examen is niet geen aanrader.Had hij liever gehad dat je iets over het hoofd had gezien zodat ie op de rem kon trappen? Vreemd
Ik ookquote:
Bedankt!quote:Op woensdag 30 juni 2010 13:56 schreef Kimpossible het volgende:
Ah jacob wat kut zeg.. Echt heel vervelend, zenuwen. Ik vind het zo verschrikkelijk hoe dat je lichaam overneemt, terwijl je dondersgoed weet wat en hoe je moet doen. Volgende keer ga je het écht halen! Je kan het!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |