abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 30 juni 2010 @ 14:38:23 #201
308657 kahlanamnell
Knowledge is a weapon
pi_83490692
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 14:34 schreef mstr het volgende:
Ik had een paar dagen voor ik moest afrijden al mijn auto.
Ik kon hem pas kopen nadat die garage een coyp van mijn rijbewijs had gemaakt.

Maar ik had er niet zoveel haast mee, een weekje langer wachten vond ik niet zo erg, was al lang blij dat ik dat ding eindelijk had.

Ik heb trouwens het eerst jaar 30.000 km gereden
I intend to be formidably armed
  woensdag 30 juni 2010 @ 15:07:59 #202
251095 Purdey
Better off alone..
pi_83491910
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 13:28 schreef CherryLips het volgende:
Weet je wat ik vaak ga vergeten denk ik? Parkeerkaartjes. Dat merk ik ook als ik met iemand de stad inga, dan loop ik naar de auto en de chauffeur herinnert me er dan aan dat er nog betaald moet worden
Haha,dat zal ik niet snel vergeten denk ik.Een ingebouwd systeem van 'in de grote stad' wonen
Ik parkeerde met mn lesauto weleens in de Zwart Jan straat in R'dam.Een superdrukke winkelstraat vol parkeerwachters.Mn instructeur ging al geld in de meter gooien als we alleen maar iets te drinken gingen halen

@Kim: Ik wil heel graag een eigen autootje,maar financieel zit ik gewoon krap.Ik ben momenteel zoekend naar werk,en dat valt om de donder niet mee.Gelukkig wordt het weer beter,dus misschien als serveerster op terrasjes,of administratief werk..First paycheck: Een auto! (Twijfel tussen een oude VW polo en een Nissan Micra.Vind die van Monsterd zó waanzinnig leuk! )

Werken jullie eigenlijk allemaal? De studenten dan,en wat doen jullie 'erbij'?
So, here is the truth about the truth. It hurts, and so we lie.
pi_83491963
Pff, ik moet eerst nog woonruimte zien te vinden, dan kijk ik pas naar een autootje Ik werk trouwens als freelancer.

edit: al zit ik wel op marktplaats naar goedkope barrels te kijken die ik wel in de sloot mag parkeren
Tap tap tap
  woensdag 30 juni 2010 @ 15:17:05 #204
308657 kahlanamnell
Knowledge is a weapon
pi_83492282
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 15:07 schreef Purdey het volgende:
Mn instructeur ging al geld in de meter gooien als we alleen maar iets te drinken gingen halen
Je eerste parkeerboete doet pijn, helemaal als je hem net als ik vergeet te betalen. Bijna 110 euro moet ik nu dokken voor buiten een parkeervak staan (met geldig kaartje!)
I intend to be formidably armed
pi_83492321
Ik volg dit topic al een tijdje, maar vond het nu toch wel eens tijd om me aan te melden en hier mee te praten.

Over twee weken moet ik afrijden. Gister ging best slecht, verkeerd voorrang verleend etc. Ik ben sinds eind maart bezig, 3 uurtjes in de week gereden en dus al over twee weken afrijden!

Gelijk een oto kopen als ik 'm heb!
pi_83492720
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 15:17 schreef aflex het volgende:
Over twee weken moet ik afrijden. Gister ging best slecht, verkeerd voorrang verleend etc. Ik ben sinds eind maart bezig, 3 uurtjes in de week gereden en dus al over twee weken afrijden!
Ik moet maandag afrijden, en had vandaag rijles. Had ook nog een voorrang twijfelmoment, waardoor een fietser ging twijfelen. Uiteindelijk goed gekomen en daar gaat het om. Als ik nu ga simpen om de foutjes dan ga ik met een slecht gevoel het examen in, dus leer ervan tijdens de les. Maar daarna de situatie gewoon vergeten is mijn tip.
  woensdag 30 juni 2010 @ 15:28:31 #207
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_83492770
Pur, ik studeer en werk bij de Albert Heijn als kaasmeisje 12 u per week. Ik woon samen met mijn vriend, die trouwens erg weinig verdient maar in augustus door de keuring van de politie heen mag proberen te komen! Als ie die haalt mag ie gaan leren voor agent . Maar goed, een autootje heb ik gewoon echt heel hard voor gespaard. Zelf, hoewel het niet had gelukt als vriendlief niet hier en daar extra boodschapjes kocht in plaats van mijn pas te pakken etc., dus het is wel 'onze auto'
Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
pi_83492951
Oh parkeerkaartjes! Laatst was ik de mijne kwijt.. sta je dan onder de grond in Zwolle. Gelukkig was de medewerker daar erg behulpzaam en moest ik maar 2 uur betalen ipv van 30euro+
Rui Pereira: "You're an artist, you don't give a fuck!"
pi_83493060
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 11:53 schreef jacobras het volgende:

[..]
In ieder geval wel begrijpelijk dat ik gezakt ben, hij en ik waren het erover eens dat het een slordige rit was.
Ik ken het idee

Ik ben 2x gezakt omdat ik veels te nerveus was om af te gaan als een gieter op het examen. 2 Ritten compleet verneukt omdat het gewoon niet meer wou zoals ik tijdens het lessen wel reed. De 3e keer had ik dezelfde vrouw als bij mijn TTT en daarvan wist ik ondertussen hoe ze was. Mevrouw Baselmans.... ik zal haar nooit meer vergeten. Helemaal afgezeken bij mijn TTT omdat ik niet begreep wat ze bedoelde toen ze de rotonde bij het CBR 3/3e rond wou. Een half uur kleppen met mijn instructrice maar ondertussen het verkeer scherp in de gaten houden.

Maar goed, ik was iig zo nerveus dat ik maar een pilletje of 2 nervovit (plantaardig ) heb ingenomen om me iets rustiger te voelen. Het hielp allemaal niet veel, dat gebeurde pas halverwege toen de rit eigenlijk best wel lekker ging Misschien ook maar eens proberen? Je bent misschien net iets kalmer dan anders. Het is gewoon te verkrijgen bij de plaatselijke supermarkt met drogist.

Overigens was ik de 3e keer best wel blij om mevrouw Baselmans te zien, een beetje erg direct maar wel heel redelijk in de beoordeling (ook bij de TTT). En ik was zo blij toen ik het eindelijk had
En daarnaast, je bent gezakt..... een deuk in je ego, een iets legere portemonnee maar de wereld vergaat niet. Een volgende keer kan het alleen maar beter gaan
I want to break free from your lies
Youre so self satisfied I don't need you
I've got to break free
God knows God knows I want to break free
  woensdag 30 juni 2010 @ 15:44:29 #210
263062 Joosterd
All-Round Fokker.!!
pi_83493366
Zit ook te twijfelen of ik een auto neem , ben nog een student en heb een bijbaantje in de supermarkt en nog in de IT als ze krap met personeel zitten op de helpdesk. Ik heb verder wel voor mijn leeftijdsgenoten denk ik een redelijk bedrag op mijn bankrekening staan maar een auto nemen is zo duur
You have to make the right choice. As long as you don't choose, everything remains possible.
pi_83493538
Hoevaak wil je het ding gaan gebruiken?

Pap's heeft een auto voor de deur staan maar er gaan weken voorbij dat hij niet rijdt. Daarnaast kan ik altijd nog terugvallen op een bestelbusje van waar ik werk. Ik hoef dus geen auto ondanks dat ik het me prima kan veroorloven....
I want to break free from your lies
Youre so self satisfied I don't need you
I've got to break free
God knows God knows I want to break free
  woensdag 30 juni 2010 @ 15:51:37 #212
98135 TeleluvR
Maar een Gretsch is ook goed!
pi_83493653
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 15:44 schreef Joosterd het volgende:
Zit ook te twijfelen of ik een auto neem , ben nog een student en heb een bijbaantje in de supermarkt en nog in de IT als ze krap met personeel zitten op de helpdesk. Ik heb verder wel voor mijn leeftijdsgenoten denk ik een redelijk bedrag op mijn bankrekening staan maar een auto nemen is zo duur
Autorijden is schijtduur. Ik heb een relatief kleine auto en had redelijk voorzichting gerekend op 250 euro/maand aan kosten, maar het lijkt erop dat het toch wel flink meer wordt. Normaal gesproken schat ik zaken redelijk in, maar er mag wel 100 euro bovenop. Komt ook een beetje omdat autorijden erg leuk is en ik meer rijd dan gedacht (15.000 ipv 10.000/jaar)
  woensdag 30 juni 2010 @ 15:55:33 #213
251095 Purdey
Better off alone..
pi_83493806
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 15:28 schreef Kimpossible het volgende:
Pur, ik studeer en werk bij de Albert Heijn als kaasmeisje 12 u per week. Ik woon samen met mijn vriend, die trouwens erg weinig verdient maar in augustus door de keuring van de politie heen mag proberen te komen! Als ie die haalt mag ie gaan leren voor agent . Maar goed, een autootje heb ik gewoon echt heel hard voor gespaard. Zelf, hoewel het niet had gelukt als vriendlief niet hier en daar extra boodschapjes kocht in plaats van mijn pas te pakken etc., dus het is wel 'onze auto'
Kim,waarom zo denigerend over je kaasmeisjes zijn? Het is werk,en het betaald de rekeningen
Ik heb achter de kassa gewerkt,bij Super de Boer.Vond ik eigenlijk heel leuk werk.Niet om voor altijd en fulltime,maar als bijbaantje was het prima te doen! En het verdiende ontzettend goed Helaas werd ik te 'oud'

In elk geval is onze grootste kostenpost 'rijles' nu afgesloten!
(Zag trouwens net mn lesauto+instructeur rijden Ik heb héél vuil gekeken,en volgens mij wist hij niet waar ie moest kijken )
pi_83493897
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 15:07 schreef Purdey het volgende:
[..]
Werken jullie eigenlijk allemaal? De studenten dan,en wat doen jullie 'erbij'?
Ik studeer Informatica, maar naast m'n studie heb ik een bijbaan als Accountmanager voor een ontwerp- en adviesbureau in de breedste zin. We combineren communication, media en ICT samen met flinke dosis lef en een eigenwijze en creatieve uitstraling. Maar het is een bedrijf dat als onderdeel van de hogeschool opereert.

Dat is waarschijnlijk een van de apartste bijbaantjes
  woensdag 30 juni 2010 @ 15:58:56 #215
251095 Purdey
Better off alone..
pi_83493929
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 15:58 schreef WhiteJoker het volgende:

[..]

Ik studeer Informatica, maar naast m'n studie heb ik een bijbaan als Accountmanager voor een ontwerp- en adviesbureau in de breedste zin. We combineren communication, media en ICT samen met flinke dosis lef en een eigenwijze en creatieve uitstraling. Maar het is een bedrijf dat als onderdeel van de hogeschool opereert.

Dat is waarschijnlijk een van de apartste bijbaantjes
Het klinkt als een baan opzich! Sluit wel goed op je studie aan
pi_83494207
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 14:03 schreef house_is_a_feeling het volgende:

[..]

gewoon nog een keer!
[..]

Dat vond ik ook een wonder hoor kerel zat me helemaal af te zeiken over doorstroom, traagheid etc maar hij kon verder geen fouten vinden dus daarom liet me "eigenlijk ben ik het gek dat ik het doe en ik hoop niet dat ik je op de weg tegenkom" gewoon slagen.

Over de vaders en moeders hierboven is heel herkenbaar. M'n moeder zit helemaal te stressen als ze naast me zit
Kewl
pi_83496412
Woei, vandaag tweede rijles (dubbele, 2 uur) gehad . Ging allemaal wel redelijk, alleen hoor ik zo'n 50 keer per les dat ik ''teveel rechts rijd, je hebt de hele weg voor jezelf dus ga in het midden rijden''.

Zijn er eigenlijk ook mensen die lessen van slechts een uurtje nemen? Lijkt me niets, een uurtje vliegt echt voorbij imo.
Ik wil die biertje beetje koud en die schoentje beetje mooi
  woensdag 30 juni 2010 @ 18:12:20 #218
207149 Bo.
Fuck Shin Chan
pi_83499484
Woensdag 5 juli 13:00 begin ik!
Hoop eind augustus op te gaan.
pi_83499962
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 18:12 schreef Bo. het volgende:
Dat is snel. Versnelde Cursus?

Ik ben vanmiddag geslaagd. Kwam erachter dat zolang ik bleef praten ik niet zenuwachtig werd, dus dat ging prima. Heb prima gereden volgens de examinator. Het viel hem wel op dat ik hem niet aankeek als we aan het praten waren. Blijkbaar kan je tijdens het rijden gewoon iemand aankijken
  woensdag 30 juni 2010 @ 18:26:06 #220
251095 Purdey
Better off alone..
pi_83499981
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 18:12 schreef Bo. het volgende:
Dat is heel optimistisch
En heb je daar ook een plan voor?
  woensdag 30 juni 2010 @ 18:28:40 #221
251095 Purdey
Better off alone..
pi_83500075
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 18:25 schreef zlakto het volgende:

[..]

Dat is snel. Versnelde Cursus?

Ik ben vanmiddag geslaagd. Kwam erachter dat zolang ik bleef praten ik niet zenuwachtig werd, dus dat ging prima. Heb prima gereden volgens de examinator. Het viel hem wel op dat ik hem niet aankeek als we aan het praten waren. Blijkbaar kan je tijdens het rijden gewoon iemand aankijken
Gefeliciteerd! Vreemde opmerking trouwens,het is gevaarlijk om tijdens het rijden te gaan zitten socializen met degene naast je.Dat kan als je al wat langer rijdt,maar met je examen is niet geen aanrader.Had hij liever gehad dat je iets over het hoofd had gezien zodat ie op de rem kon trappen? Vreemd
  woensdag 30 juni 2010 @ 18:53:09 #222
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_83501029
Nouu, ik bekostig mijn micra ook met mijn loontje van albert heijn, aldan wel op de bakkerij/deli . Daarnaast denk ik dat ook wel 200 euro kwijt ben per maand als het niet meer is aan de auto.
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.
  woensdag 30 juni 2010 @ 18:55:05 #223
207149 Bo.
Fuck Shin Chan
pi_83501139
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 18:26 schreef Purdey het volgende:

[..]

Dat is heel optimistisch
En heb je daar ook een plan voor?
Ik ga versnelde cursus doen idd
pi_83501379
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 18:28 schreef Purdey het volgende:

[..]

Gefeliciteerd! Vreemde opmerking trouwens,het is gevaarlijk om tijdens het rijden te gaan zitten socializen met degene naast je.Dat kan als je al wat langer rijdt,maar met je examen is niet geen aanrader.Had hij liever gehad dat je iets over het hoofd had gezien zodat ie op de rem kon trappen? Vreemd
Idd, als ik met mijn instructeur praat kijk ik ook nooit naar hem/haar, terwijl ik wel vanuit m'n ooghoek kan zien dat zij wel naar mij kijken. Zou wat zijn als je de helft van de tijd naar degene naast je kijkt ipv voor je . Dus rare opmerking idd.
  woensdag 30 juni 2010 @ 19:12:07 #225
231715 jacobras
Freelance webdesigner
pi_83501967
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 15:58 schreef WhiteJoker het volgende:

Ik studeer Informatica [..]
Ik ook
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 13:56 schreef Kimpossible het volgende:
Ah jacob wat kut zeg.. Echt heel vervelend, zenuwen. Ik vind het zo verschrikkelijk hoe dat je lichaam overneemt, terwijl je dondersgoed weet wat en hoe je moet doen. Volgende keer ga je het écht halen! Je kan het!
Bedankt!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')