Wat doe ik verkeerdquote:Op vrijdag 25 juni 2010 01:24 schreef Ratelslangetje het volgende:
Dat het stokje in je strotje blijft steken Marko
Je hebt de LaPo gepakt terwijl je zou gaan slapen. Sorry ik ben soms echt een feeksquote:
en ik dan selmaquote:Op vrijdag 25 juni 2010 02:27 schreef Ratelslangetje het volgende:
Ik kom wel bij je in bed om je te troosten Marko.
Ga jij maar naar die Zhe-AnGeLquote:Op vrijdag 25 juni 2010 02:30 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
en ik dan selmaik wil jou troosten
![]()
dankjequote:
op.....? er is toch een op?quote:
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 09:21 schreef 100% Tukker het volgende:
Fuck... Nijmegen...
Niet echt.quote:
Q is sowieso slechtquote:Op vrijdag 25 juni 2010 09:36 schreef ReMcOrE het volgende:
ik heb nu Q-Music - De Foute 111 opstaan, eigenlijk te geniaal slecht
verschrikkelijk fout, maar eigenlijk best grappig om te luisterenquote:
Is dat niet (zo goed als) de zelfde lijst als vorig jaarquote:Op vrijdag 25 juni 2010 09:50 schreef ReMcOrE het volgende:
verschrikkelijk fout, maar eigenlijk best grappig om te luisteren
http://www.qmusic.nl/page/foute111_lijst
geen idee, eerste keer in m'n leven dat ik Q luisterquote:Op vrijdag 25 juni 2010 09:52 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Is dat niet (zo goed als) de zelfde lijst als vorig jaar?
succesquote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:01 schreef Fems het volgende:
Zo, ik ga zo maar eens mijn bed uitklimmen en proberen te functioneren.
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:09 schreef Robinhoo het volgende:
Ik moet echt gaan veranderenOpenbaar ministerie naait me weer
Hmm, dan moet je je nu inderdaad maar kalm houden.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:16 schreef Robinhoo het volgende:
Ik niet iets nieuws gedaan, maar ze hebben mij hele leven onderzocht en maken daar een rapport van en sturen op.
je bent helemaal doorgelichtquote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:16 schreef Robinhoo het volgende:
Ik niet iets nieuws gedaan, maar ze hebben mij hele leven onderzocht en maken daar een rapport van en sturen op.
dat is altijd het gezeik met dit soort dingen, ze kijken alleen naar het verledenquote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:34 schreef Robinhoo het volgende:
Die lui moeten niet zo naaien, ik weet ook wel dat het op dit moment niet zo goed gaat. Volgend jaar nieuwe opleiding alles, ik wil zelf ook wel veranderen.
Ja hallo, daar heeft ie het zelf naar gemaakt hoorquote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:38 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dat is altijd het gezeik met dit soort dingen, ze kijken alleen naar het verleden![]()
![]()
niet wat je de komende tijd gaat doen, bijvoorbeeld nieuwe opleiding...
Ik was net een liedje van hem aan het luisteren.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:46 schreef Samzz het volgende:
Het is al weer een jaar geledenTime flies.
Stars don't die. They change into a smile.
Ja, ik heb MTV al de hele morgen op staanquote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:49 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Ik was net een liedje van hem aan het luisteren.
They don't care about us
Ach ga weg, die lui sporen niet. Ze doen of ik een of andere grote crimineel benquote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja hallo, daar heeft ie het zelf naar gemaakt hoor
Wat ga wegquote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:50 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Ach ga weg, die lui sporen niet. Ze doen of ik een of andere grote crimineel ben
ben je dat n9iet dan?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:50 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Ach ga weg, die lui sporen niet. Ze doen of ik een of andere grote crimineel ben
ik ocer een paar jaar.quote:
ik trek er 1 losquote:
Goedemiddag Selma, goed geslapen?quote:
Sanderquote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:05 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Goedemiddag Selma, goed geslapen?
Uhu, herkenbaar. Warmte of niet?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:14 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
SanderNee ik heb heel onrustig geslapen. En nu doet mn nek ook nog zeer.
Verkeerd gelegenquote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:16 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Uhu, herkenbaar. Warmte of niet?hoezo doet je nek zeer? need a massage
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:19 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Verkeerd gelegenJa kom maar ff langs
Wel lekkere olie meenemen he.
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:46 schreef Samzz het volgende:
Het is al weer een jaar geledenTime flies.
Stars don't die. They change into a smile.
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:26 schreef Assiej het volgende:
![]()
Die tt
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
IJSJE IT IS![]()
Van der poel, Banaan, Aardbei, Mango. plz
ik wil ook subwayquote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:23 schreef haakon het volgende:
zo ff naar de subway, dan verder zuipen op stagemocht nog bij de borrel zijn
Veel plezier hequote:Op vrijdag 25 juni 2010 16:12 schreef Mdrop het volgende:
Weekend + BBQ + Desperados + Vanavond Keet + Zaterdag Enschede = Fucking opgewekt.
![]()
femsquote:
Ik ben eerder ontzettend chagrijnig en nep vrolijk.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 16:35 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
fems, je moet zeker in een goed humeur zijn, de zon schijnt hier namelijk
Fems de actrice.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 16:50 schreef Fems het volgende:
[..]
Ik ben eerder ontzettend chagrijnig en nep vrolijk.
met dit weerquote:Op vrijdag 25 juni 2010 16:50 schreef Fems het volgende:
[..]
Ik ben eerder ontzettend chagrijnig en nep vrolijk.
vertel!quote:
Nou, gewoon.quote:
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:28 schreef norich het volgende:
[..]
Yeah Spanje. Die gaan zo te zien ook wel door
Kijk uit dat je niet verongelukt, zo'n gevoel heb ik namelijk!quote:Op vrijdag 25 juni 2010 20:52 schreef Redbaron het volgende:
nog ff hallo uit frankrijksta nog zo'n 900km van huis af die ik morgen tereug moet :S
Jochie!, hoe bevalt het het in het zand? diemaco al onder controle?quote:Op zaterdag 26 juni 2010 02:02 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Kijk uit dat je niet verongelukt, zo'n gevoel heb ik namelijk!
Moguh!, nee helaas lijkt me eigenlijk niets.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 08:51 schreef twentemeisje het volgende:
Gooindag beste medetukkers! Iemand nog zin in een feestje vanavond?![]()
[TK] 3 kaarten TMF Awards Festival - Za 26 juni - Enschede
Nee, TMF is puberaal en kut.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 08:51 schreef twentemeisje het volgende:
Gooindag beste medetukkers! Iemand nog zin in een feestje vanavond?![]()
[TK] 3 kaarten TMF Awards Festival - Za 26 juni - Enschede
Heuj!! Ja, 2 weken geleden voor het eerst met scherp geschoten.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 02:08 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Jochie!, hoe bevalt het het in het zand? diemaco al onder controle?
Ik wist dat er zo'n hippie-reactie van jouw kant zou komen!quote:Op zaterdag 26 juni 2010 10:27 schreef Samzz het volgende:
Leuk he, leren hoe je mensen dood moet schieten
Je weet hoe ik over defensie denkquote:Op zaterdag 26 juni 2010 11:10 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Ik wist dat er zo'n hippie-reactie van jouw kant zou komen!
Zal wel meevallen denk ik. Denk dat de standaard randstad breezersletjes het te ver weg vindenquote:Op zaterdag 26 juni 2010 11:17 schreef Samzz het volgende:
Hee Daaf
Ben benieuwd in welke mate het vanmiddag druk is ivm TMF awardsBlegh.
Denk ik ook. Maar dan nog, Enschede is best een grote stad met ook een behoorlijk aantal breezersletjesquote:Op zaterdag 26 juni 2010 11:19 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Zal wel meevallen denk ik. Denk dat de standaard randstad breezersletjes het te ver weg vinden
Nice!, leer je ook met andere wapens schieten?quote:Op zaterdag 26 juni 2010 10:26 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Heuj!! Ja, 2 weken geleden voor het eerst met scherp geschoten.
Deze week mijn certificaat basisschutter gehaald en dan aankomende week weer naar de schietbaan!![]()
Ja, de eerste les MAG ook al gehadquote:Op zaterdag 26 juni 2010 11:29 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Nice!, leer je ook met andere wapens schieten?
* Mdrop gaat op weg richting Enschedequote:Op zaterdag 26 juni 2010 11:20 schreef Samzz het volgende:
Denk ik ook. Maar dan nog, Enschede is best een grote stad met ook een behoorlijk aantal breezersletjes
Veel plezierquote:Op zaterdag 26 juni 2010 14:05 schreef Mdrop het volgende:
[..]
* Mdrop gaat op weg richting Enschede![]()
.
Dankje, nee Martijn gaat richting Hengelo om daar ijs te halen en dan even kijken bij het Hulsbeekquote:
Oldtimerdagen Saasveld lijkt me nou echt iets voor jouquote:
Oldtimers vind ik de lelijkste auto's die er bestaanquote:Op zaterdag 26 juni 2010 14:22 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Oldtimerdagen Saasveld lijkt me nou echt iets voor jou, en anders genieten van 'Glastonbury' via BBC1
http://www.bbc.co.uk/iplayer/console/radio1
Heb jij even geluk dat het daar om trekkers enzo gaanquote:Op zaterdag 26 juni 2010 14:24 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Oldtimers vind ik de lelijkste auto's die er bestaan
Nou, de Daimler en twee Jags die bij Munsterhuis staan wil ik écht wel hebbenquote:Op zaterdag 26 juni 2010 14:24 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Oldtimers vind ik de lelijkste auto's die er bestaan
Que?quote:Op zaterdag 26 juni 2010 17:37 schreef rulerofdeath het volgende:
Het is onmeunig rustig
Groet'n uut maastricht
Sommige mensen hebben meer te doen dan onnodig spammenquote:Op zaterdag 26 juni 2010 18:10 schreef Mdrop het volgende:
Hoi, wat een rust hier de laatste dagen, geen onderwerpen meer?
Dat blijktquote:Op zaterdag 26 juni 2010 18:12 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Sommige mensen hebben meer te doen dan onnodig spammen
Of ze ziet jou gewoon voorbij lopenquote:Op zaterdag 26 juni 2010 18:28 schreef ACT-F het volgende:
We zouden het over één van zijn avatars kunnen hebben:
[ afbeelding ]
Heb je hier een volledige foto van? Ze kijkt alsof ze een buttplug in haar kont gedrukt krijgt
Helaas ook weinig inspiratie, behalve dan dat Enschede wel eens veranderen kan in Oldenzaal vanavondquote:Op zaterdag 26 juni 2010 18:24 schreef Ratelslangetje het volgende:
Mdrop, verzin eens iets leuks om over te praten.
je weet het niet ....quote:Op zaterdag 26 juni 2010 18:28 schreef ACT-F het volgende:
We zouden het over één van zijn avatars kunnen hebben:
[ afbeelding ]
Heb je hier een volledige foto van? Ze kijkt alsof ze een buttplug in haar kont gedrukt krijgt
Politie niet gezien in Albergen?, vanmiddag weer zon douane/belasting/politie controle, leek wel een wedstrijd van Twentequote:Op zaterdag 26 juni 2010 19:06 schreef Panzerknacker666 het volgende:
net nog wel door albergen gereden, geesteren enzo ook, mooi rustig
selmaquote:
quote:
Daar zijn ze niet voor bedoeldquote:Mijn nieuwe geurtje staat al lekker in de kast mooi te zijn
Niets gezien, bij Morshuis was ook niets te doen zag ik. Nog wel een BMW M3 gezien en ingehaaldquote:Op zaterdag 26 juni 2010 19:07 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Helaas ook weinig inspiratie, behalve dan dat Enschede wel eens veranderen kan in Oldenzaal vanavond.
[..]
je weet het niet ....
[..]
Politie niet gezien in Albergen?, vanmiddag weer zon douane/belasting/politie controle, leek wel een wedstrijd van Twente.
Morshuis is nooit druk overdag (Of op zondag tijdens voetbal en mooi weerquote:Op zaterdag 26 juni 2010 19:09 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Niets gezien, bij Morshuis was ook niets te doen zag ik. Nog wel een BMW M3 gezien en ingehaald![]()
Ik had het vanmorgen weer.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 19:08 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
selmahoe gaat het met je nek?
Wat is er gebeurd?quote:Op zaterdag 26 juni 2010 19:31 schreef Ratelslangetje het volgende:
Ik had het vanmorgen weer.Is nu wel over gelukkig. Gister de hele dag last van gehad.
Ik weet niet waar het door komt, heb er normaal nooit last van.
Als het morgen weer zo is ga ik maandag naar de huisarts.
Niks eigenlijk. Ik word elke dag wakker met een zeer pijnlijke nek.quote:
MAAKT NIET UIT! HEEL VEEL PLEZIER VANAVOND EN VANNACHT!!quote:Op zaterdag 26 juni 2010 19:42 schreef Mdrop het volgende:
HUPPPA MARTIJN DOET VANAVOND BEACH PARTY ZAK![]()
![]()
![]()
![]()
Sorry voor caps.
Dat gaat denk ik wel lukken, nog nooit geweest enzoquote:Op zaterdag 26 juni 2010 19:45 schreef Ratelslangetje het volgende:
MAAKT NIET UIT! HEEL VEEL PLEZIER VANAVOND EN VANNACHT!!![]()
![]()
Ja, lijkt me nog wel een keer gaaf om heen te gaan ja. Wel verrot van je nek dan!, misschien slaaphouding ofzo?quote:Op zaterdag 26 juni 2010 19:31 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ik had het vanmorgen weer.Is nu wel over gelukkig. Gister de hele dag last van gehad.
Ik weet niet waar het door komt, heb er normaal nooit last van.
Als het morgen weer zo is ga ik maandag naar de huisarts.
He maar moet jij niet naar die TT met je motor?
pafipo!
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 19:47 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Dat gaat denk ik wel lukken, nog nooit geweest enzo....
Ja wel bij Zak maar niet met beach party dingesquote:
Weet ik veelquote:Op zaterdag 26 juni 2010 19:49 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Ja wel bij Zak maar niet met beach party dinges. Zal wel niet veel anders ween toch buiten een zwembad op parkeerplaats ofzo
?
Stiekem ook niet ;P, nee normaal altijd hengelo/oldenzaal/dijk/bill en dan zondag's bruins, dit is al HEUL lang geledenquote:Op zaterdag 26 juni 2010 19:50 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Weet ik veel
Dacht dat je nog nooit uit was geweest in het algemeen
Hoe lang heb je het al, en voel je het ook in je bovenrug?quote:Op zaterdag 26 juni 2010 19:42 schreef Ratelslangetje het volgende:
Niks eigenlijk. Ik word elke dag wakker met een zeer pijnlijke nek.Gister echt de hele dag last van gehad en vanmorgen had ik het weer. Nu voel ik het nog wel hoor maar niet zo erg.
Ik ben bang dat het van gestress komt.
Daar heb ik nog hele leuke herinneringen aan, want we hadden namelijk een drankkaartje gevondenquote:Op zaterdag 26 juni 2010 19:42 schreef Mdrop het volgende:
HUPPPA MARTIJN DOET VANAVOND BEACH PARTY ZAK![]()
![]()
![]()
![]()
Nee want vannacht ben ik zo plat mogelijk gaan liggen. Ik denk stress. Andere mogelijkheid is hersenvliesontsteking maar dan kon ik nu niet FOK!ken.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 19:48 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Ja, lijkt me nog wel een keer gaaf om heen te gaan ja. Wel verrot van je nek dan!, misschien slaaphouding ofzo?
Dat is idd de grootste fout van dat hele systeem, ideaal is dat altijdquote:Op zaterdag 26 juni 2010 20:02 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Daar heb ik nog hele leuke herinneringen aan, want we hadden namelijk een drankkaartje gevondenWe zijn tot in de ochtendgloren gebleven om het kaartje vol te krijgen, om vervolgens aan de kassa ons eigen kaartje af te rekenen waar nog heel weinig op stond
Ik ben ziek. Ik mag nietquote:Op zaterdag 26 juni 2010 20:02 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Pak de fiets richting Uelsen. Of natuurlijk gewoon binnenstad ;p.
Selmaquote:
Als mijne nieuw is en er nog anderen in de kast staan en ik heb er nog een tester vanquote:Op zaterdag 26 juni 2010 19:08 schreef ACT-F het volgende:
[..]
![]()
[..]
Daar zijn ze niet voor bedoeldMijn geurtje heeft een zwervend bestaan en wordt ook gebruikt waar het voor bedoeld is
Oja die kaartjes, ik was anders gegarandeerd opzoek gegaan naar muntenquote:Op zaterdag 26 juni 2010 20:02 schreef ACT-F het volgende:
Daar heb ik nog hele leuke herinneringen aan, want we hadden namelijk een drankkaartje gevondenWe zijn tot in de ochtendgloren gebleven om het kaartje vol te krijgen, om vervolgens aan de kassa ons eigen kaartje af te rekenen waar nog heel weinig op stond
Ow minder, beterschapquote:
Hmhmquote:Op zaterdag 26 juni 2010 20:14 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Oja die kaartjes, ik was anders gegarandeerd opzoek gegaan naar munten.
[..]
Ow minder, beterschap!
Ik heb iets vergelijkbaars gehad in mijn bovenrug, kwam door een combinatie van een slecht matras en slaaphouding. Heeft maanden geduurd voordat dat rechtgemasseerd wasquote:Op zaterdag 26 juni 2010 20:04 schreef Ratelslangetje het volgende:
Nee want vannacht ben ik zo plat mogelijk gaan liggen. Ik denk stress. Andere mogelijkheid is hersenvliesontsteking maar dan kon ik nu niet FOK!ken.
+1 hier, nog altijd last van de ' Thoracale Wervelkolom'quote:Op zaterdag 26 juni 2010 20:23 schreef ACT-F het volgende:
Ik heb iets vergelijkbaars gehad in mijn bovenrug, kwam door een combinatie van een slecht matras en slaaphouding. Heeft maanden geduurd voordat dat rechtgemasseerd wasIk zou er niet al te lang mee wachten, hoe eerder je ingrijpt hoe sneller je er vanaf bent. Hoe lang heb je het nu al?
Nope, ik hou het tegoed voor als ik er echt niet meer tegen kan.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 20:07 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Selma
Heb je die botox nou al gehad?
Sinds twee dagen en ik heb er echt nooit last van gehad. Dus het enige wat ik kan bedenken is stress. Mocht het morgen weer zo zijn ga ik maandag direct de huisarts bellen.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 20:23 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik heb iets vergelijkbaars gehad in mijn bovenrug, kwam door een combinatie van een slecht matras en slaaphouding. Heeft maanden geduurd voordat dat rechtgemasseerd wasIk zou er niet al te lang mee wachten, hoe eerder je ingrijpt hoe sneller je er vanaf bent. Hoe lang heb je het nu al?
Gelukkig welquote:Op zaterdag 26 juni 2010 20:46 schreef Ratelslangetje het volgende:
Sinds twee dagen en ik heb er echt nooit last van gehad. Dus het enige wat ik kan bedenken is stress. Mocht het morgen weer zo zijn ga ik maandag direct de huisarts bellen.
Maar wat vervelend zeg dat jij zo lang last hebt gehad.Nu is alles goed?
Nou nou nou, da's ook weer overdreven he. Ik kijk het ff aan.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 20:56 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Gelukkig welHet is inmiddels 2 jaar geleden hoor, maar het moest natuurlijk uitgerekend tijdens mijn vakantie gebeuren
Direct vanaf het begin wist ik dat alleen een masseur het probleem kon verhelpen, maar nee, ik kreeg 6 injecties (niet tegelijk
)in mijn billetjes met een spierverslappend middel. Dat werkt hooguit een dag, daarna komt het net zo hard weer terug. Ik adviseer je een goede manueel fysiotherapeut uit te zoeken.
Hey Basquote:Op zaterdag 26 juni 2010 21:00 schreef Redbaron het volgende:
Ook weer goed en wel terug..ff gegeten en strax op tijd slapen...13.5u rijden is best vermoeiend moet ik toegeven
Tnx. Maandag om 6u weer lossen in duitsland. en morgen BBQquote:Op zaterdag 26 juni 2010 21:05 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Hey BasFijn dat je weer heelhuids terugbent.
Kiek maar 'em. Maar als de pijn uitzaait is het beslist niet overdreven.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 21:04 schreef Ratelslangetje het volgende:
Nou nou nou, da's ook weer overdreven he. Ik kijk het ff aan.
quote:En op prikjes zit ik al helemaal niet wachten, behalve als het om botox gaat, ooit in de toekomst.
Keelontsteking, bijholteontsteking en bijna oorontsteking.quote:
Ballooning Oldenzaal!quote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:34 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ik wil me ouders een ballonvaart cadeau geven, iemand een idee waar ik het aardig goedkoop kan boeken hier in de buurt?
Ik denk dat het 2x de helft kost.quote:Op zondag 27 juni 2010 00:49 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Kzie geen prijzen ofzo op de site staan
Grote kansquote:Op zondag 27 juni 2010 00:51 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Ik denk dat het 2x de helft kost.
Ik zou met Henrike per luchtballon een reis om de wereld gaan maken,quote:Op zondag 27 juni 2010 00:49 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Kzie geen prijzen ofzo op de site staan
quote:Op zondag 27 juni 2010 01:03 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ik zou met Henrike per luchtballon een reis om de wereld gaan maken,
misschien dat zij weet hoe en wat.
hoe lang doe je daar dan wel niet over, kun je niet beter een cruise ofzo nemenquote:
Da's net zo saai. Je ziet alleen maar water. Luchtballon is cool! Lekker varen over de mooiste landschappen.quote:Op zondag 27 juni 2010 01:28 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
hoe lang doe je daar dan wel niet over, kun je niet beter een cruise ofzo nemen
Ik moet er niet aan denken vandaag naar buiten te moeten en mensen te zienquote:Op zondag 27 juni 2010 11:52 schreef Redbaron het volgende:
hmm vmiddag nog ff in hengelo of enschede boodschappen doen
why?quote:Op zondag 27 juni 2010 11:57 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ik moet er niet aan denken vandaag naar buiten te moeten en mensen te zien![]()
das nie goed!quote:Op zondag 27 juni 2010 12:17 schreef ACT-F het volgende:
Vanavond weer een bieramide bouwen
[ afbeelding ]
Niet geslapen, supervaag en een lachkick om dingen die dom, stom en achterlijk zijnquote:
bierpiramidequote:Op zondag 27 juni 2010 12:17 schreef ACT-F het volgende:
Vanavond weer een bieramide bouwen
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 27 juni 2010 12:29 schreef Ratelslangetje het volgende:
He?? Het is al half 1 's middags![]()
Godverdekankertyfuszooi![]()
Oeps, ik heb gevloekt
Lege glazen? Wat ben jij gastvrijquote:Op zondag 27 juni 2010 12:25 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Als je vanavond in Goor bent zal ik je trakteren op lege glazen
Ik denk tenminste aan mijn gasten. Als volle glazen niet goed zijn, dan maar lege!quote:Op zondag 27 juni 2010 12:31 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Lege glazen? Wat ben jij gastvrij![]()
![]()
Gierige jood.quote:Op zondag 27 juni 2010 12:47 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik denk tenminste aan mijn gasten. Alle volle glazen niet goed zijn, dan maar lege!
Van mooie glazen wordt je niet dronken.quote:
quote:Op zondag 27 juni 2010 13:02 schreef Redbaron het volgende:
Red bull verdund met water is btw best lekker, goed voor de dorst en je krijgt toch nog een beetje energie
Rustiger drinkenquote:Op zondag 27 juni 2010 13:04 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
![]()
Hennessy verdund met een ietsiepietsie Red Bull.Anders brand mn slokdarm weg
Dronken worden is voor mietjesquote:Op zondag 27 juni 2010 12:59 schreef Ratelslangetje het volgende:
Van mooie glazen wordt je niet dronken.Inhoud willen we, inhoud!!
Glazen tot de rand gevuld met Hennessy
Ja misschien moet ik dat maar eens doen. Nooit gedacht dat ik zoveel alcohol kon verdragen en verdomd (ik vloek weerquote:
Dronken lamzakkenquote:Op zondag 27 juni 2010 13:06 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dronken worden is voor mietjes![]()
Zoep'n en overeind blijven
feestbeest selmaquote:Op zondag 27 juni 2010 13:12 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Dronken lamzakken
Zuipen, kicken en compleet uit je dak gaanMits goeie muziek. Anders zak ik in.
en dan wil jij beweren dat je botox nodig zou hebbenquote:Op zondag 27 juni 2010 13:24 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ik ben mn wilde haren nog lang niet kwijt.![]()
quote:
je bent er maar druk meequote:Op zondag 27 juni 2010 14:21 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
nu de badkamer nog!, en de plee!
mn vrouw doet het ook nietquote:
Ik weet het. Ik zweet mn bed uit, verschrikkelijkquote:Op zondag 27 juni 2010 13:31 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Hoi Nath....ziek?
geen goede dagen voor uitgekozen
Dankje!quote:Op zondag 27 juni 2010 13:37 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
je post niet gezien!
Nathie schattiebeterschap .
quote:Op zondag 27 juni 2010 14:21 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
nu de badkamer nog!, en de plee!
Mja, rest vd week werken enzo.quote:Op zondag 27 juni 2010 14:26 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Zulke dingen ga ik echt niet op zondag doen.
Ja gebruik ik als excuus.Zondag = rustdag.
beter africhten!quote:
misschien zweet je de ziekte er ook wel uit danquote:Op zondag 27 juni 2010 14:25 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik weet het. Ik zweet mn bed uit, verschrikkelijk
Jup, wil jij niet een weekje logerenquote:
Moet je dat mokkel er wel uittrappen.quote:Op zondag 27 juni 2010 14:58 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Jup, wil jij niet een weekje logeren
Oké.quote:Op zondag 27 juni 2010 15:00 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Moet je dat mokkel er wel uittrappen.
Moet ik je was ook nog ophangen?quote:
Dat heb ik gisteren al gedaan!, maar als je wil mag dat. Dan zorg ik ook goed voor jouquote:Op zondag 27 juni 2010 15:03 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Moet ik je was ook nog ophangen?Doe ik heel netjes, zelfs de wasknijpers gaan op kleur.
Hahahaquote:Op zondag 27 juni 2010 15:03 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Moet ik je was ook nog ophangen?Doe ik heel netjes, zelfs de wasknijpers gaan op kleur.
quote:Op zondag 27 juni 2010 15:04 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Dat heb ik gisteren al gedaan!, maar als je wil mag dat. Dan zorg ik ook goed voor jou
Sjoemiequote:
Bij sommige dingenquote:Op zondag 27 juni 2010 15:18 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hahaha
Beetje dwangmatig gedrag?
Laat het ons hopenquote:Op zondag 27 juni 2010 15:24 schreef ReMcOrE het volgende:
ik ben ook Engeland, en ze gaan ook winnen
Ik wist gewoon dat jij erop zou gaan reagerenquote:Op zondag 27 juni 2010 15:31 schreef norich het volgende:
DEUTSCHLAND gaat winnen [ afbeelding ][ afbeelding ]
Je deed het gewoon expresquote:Op zondag 27 juni 2010 15:32 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik wist gewoon dat jij erop zou gaan reageren
Ahh, wordt ook lekker weer enzoquote:Op zondag 27 juni 2010 15:32 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
geen idee, gewoon ff zin om op tijd vrij te zijn![]()
Ja natuurlijk gaat Nederland winnen. Anders kunnen we geen wereldkampioen worden.quote:Op zondag 27 juni 2010 15:32 schreef Ratelslangetje het volgende:
Het enige wat mij boeit is Nederland. Ik hoop dat gaan winnenMaar ik ga niet kijken, ik hoor het wel
Ja he, we worden kampioenquote:Op zondag 27 juni 2010 15:33 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja natuurlijk gaat Nederland winnen. Anders kunnen we geen wereldkampioen worden.
Inderdaadquote:Op zondag 27 juni 2010 15:38 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ja he, we worden kampioenDat moet gewoon!
preciesquote:
quote:Op zondag 27 juni 2010 15:33 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja natuurlijk gaat Nederland winnen. Anders kunnen we geen wereldkampioen worden.
Duitsland moet verliezen, staat een hoge inzet opquote:Op zondag 27 juni 2010 15:43 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nice, kan je mooi voetbal kijken
Hehehehequote:Op zondag 27 juni 2010 15:46 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Duitsland moet verliezen, staat een hoge inzet op
quote:Op zondag 27 juni 2010 15:46 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Duitsland moet verliezen, staat een hoge inzet op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |