Wat doe ik verkeerdquote:Op vrijdag 25 juni 2010 01:24 schreef Ratelslangetje het volgende:
Dat het stokje in je strotje blijft steken Marko
Je hebt de LaPo gepakt terwijl je zou gaan slapen. Sorry ik ben soms echt een feeksquote:
en ik dan selmaquote:Op vrijdag 25 juni 2010 02:27 schreef Ratelslangetje het volgende:
Ik kom wel bij je in bed om je te troosten Marko.
Ga jij maar naar die Zhe-AnGeLquote:Op vrijdag 25 juni 2010 02:30 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
en ik dan selmaik wil jou troosten
![]()
dankjequote:
op.....? er is toch een op?quote:
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 09:21 schreef 100% Tukker het volgende:
Fuck... Nijmegen...
Niet echt.quote:
Q is sowieso slechtquote:Op vrijdag 25 juni 2010 09:36 schreef ReMcOrE het volgende:
ik heb nu Q-Music - De Foute 111 opstaan, eigenlijk te geniaal slecht
verschrikkelijk fout, maar eigenlijk best grappig om te luisterenquote:
Is dat niet (zo goed als) de zelfde lijst als vorig jaarquote:Op vrijdag 25 juni 2010 09:50 schreef ReMcOrE het volgende:
verschrikkelijk fout, maar eigenlijk best grappig om te luisteren
http://www.qmusic.nl/page/foute111_lijst
geen idee, eerste keer in m'n leven dat ik Q luisterquote:Op vrijdag 25 juni 2010 09:52 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Is dat niet (zo goed als) de zelfde lijst als vorig jaar?
succesquote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:01 schreef Fems het volgende:
Zo, ik ga zo maar eens mijn bed uitklimmen en proberen te functioneren.
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:09 schreef Robinhoo het volgende:
Ik moet echt gaan veranderenOpenbaar ministerie naait me weer
Hmm, dan moet je je nu inderdaad maar kalm houden.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:16 schreef Robinhoo het volgende:
Ik niet iets nieuws gedaan, maar ze hebben mij hele leven onderzocht en maken daar een rapport van en sturen op.
je bent helemaal doorgelichtquote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:16 schreef Robinhoo het volgende:
Ik niet iets nieuws gedaan, maar ze hebben mij hele leven onderzocht en maken daar een rapport van en sturen op.
dat is altijd het gezeik met dit soort dingen, ze kijken alleen naar het verledenquote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:34 schreef Robinhoo het volgende:
Die lui moeten niet zo naaien, ik weet ook wel dat het op dit moment niet zo goed gaat. Volgend jaar nieuwe opleiding alles, ik wil zelf ook wel veranderen.
Ja hallo, daar heeft ie het zelf naar gemaakt hoorquote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:38 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dat is altijd het gezeik met dit soort dingen, ze kijken alleen naar het verleden![]()
![]()
niet wat je de komende tijd gaat doen, bijvoorbeeld nieuwe opleiding...
Ik was net een liedje van hem aan het luisteren.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:46 schreef Samzz het volgende:
Het is al weer een jaar geledenTime flies.
Stars don't die. They change into a smile.
Ja, ik heb MTV al de hele morgen op staanquote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:49 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Ik was net een liedje van hem aan het luisteren.
They don't care about us
Ach ga weg, die lui sporen niet. Ze doen of ik een of andere grote crimineel benquote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja hallo, daar heeft ie het zelf naar gemaakt hoor
Wat ga wegquote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:50 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Ach ga weg, die lui sporen niet. Ze doen of ik een of andere grote crimineel ben
ben je dat n9iet dan?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:50 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Ach ga weg, die lui sporen niet. Ze doen of ik een of andere grote crimineel ben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |