werkzequote:Op vrijdag 25 juni 2010 00:31 schreef Lindgren. het volgende:
Ik kom me melden en meteen weer afmelden.Ik ga slapen. Morgen half 8 op m'n werk zijn.
![]()
!
kon dat tot 01:00?quote:
hoe weet je dat het een kebabzaak is.quote:
Als het om jou gaat komt mn dominante kant heel sterk naar bovenquote:
Is tan2 f2quote:Op vrijdag 25 juni 2010 00:33 schreef cool15 het volgende:
Zoek op YouTube apple bottem skit
ze zijn dan toch open dan kunnen ze ook wel eventjes iets bestellenquote:
toetsquote:
Ik ben van nature heel onderdanig ingesteldquote:Op vrijdag 25 juni 2010 00:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als het om jou gaat komt mn dominante kant heel sterk naar boven
vervelend voor jequote:
Ik hoop dat je faaltquote:
Tentamen is okquote:
omdat jij het bentquote:
gelukkig dat heb ik morgen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dan toch zo'n etterbak zijnquote:Op vrijdag 25 juni 2010 00:35 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Ik ben van nature heel onderdanig ingesteld
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 00:36 schreef Flippiee het volgende:
[..]
gelukkig dat heb ik morgen.ik voel dat het je gaat lukkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of course daddy loves you Meg. But daddy also loves star trek, and in al fairness star trek was here first - Peter Griffin.
Zou eens tijd wordenquote:
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 00:36 schreef Flippiee het volgende:
[..]
gelukkig dat heb ik morgen.Herkansingen hebben mij in het 4e geredSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
uiteindelijk gewoon geslaagd zonder Her
It's not about changing the world. It's about doing our best to leave the world the way it is. It's about respecting the will of others and believing in your own...
Ik? een etterbak! waar haal je dat vandaanquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |