dat klinkt niet prettigquote:Op vrijdag 25 juni 2010 00:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij mot je bek houwe. Jou stomp ik nog wel op ej neus
stoerquote:Op vrijdag 25 juni 2010 00:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
zou zomaar kunnen, lekker is het welquote:
Rap = Liedje = muziek...?quote:
hongerquote:
ach 3xniks weet wie het zegtquote:
patatuurquote:
Meid tochquote:Op vrijdag 25 juni 2010 00:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
vast niet, maar het sowieso niet waard om op te gaan zoekenquote:
ik nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's not about changing the world. It's about doing our best to leave the world the way it is. It's about respecting the will of others and believing in your own...
Hormonen of geilheid. ben er nog niet uitquote:Op vrijdag 25 juni 2010 00:30 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Meid toch, gieren de hormonen weer door je lijf
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 00:31 schreef Lindgren. het volgende:
Ik kom me melden en meteen weer afmelden.Ik ga slapen. Morgen half 8 op m'n werk zijn.
![]()
!
beetje van allebei?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 00:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hormonen of geilheid. ben er nog niet uit
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 00:31 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
ik niet
jammerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 00:31 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
ik niet
ga bij die kababzaak bestellenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of course daddy loves you Meg. But daddy also loves star trek, and in al fairness star trek was here first - Peter Griffin.
van geilheid iemand op zijn neus slaanquote:Op vrijdag 25 juni 2010 00:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hormonen of geilheid. ben er nog niet uit
dat is jou meningquote:Op vrijdag 25 juni 2010 00:31 schreef Koenitjuh het volgende:
[..]
vast niet, maar het sowieso niet waard om op te gaan zoeken
Hooi en Doeii dan.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 00:31 schreef Lindgren. het volgende:
Ik kom me melden en meteen weer afmelden.Ik ga slapen. Morgen half 8 op m'n werk zijn.
![]()
!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |