haha, echt zo'n meelopertjequote:Op donderdag 24 juni 2010 23:56 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja, maar dat is ook echt outta nowhere zo geworden. Ik en wat vrienden zeiden tegen hem dat hij normaal moet doen want het is echt niks voor hem. Nu gaat hij naar die lacebag meetings en checkt sneakerfreaker elke dag, terwijl hij daar een tijd geleden gewoon op af zat te geven. Echt worthless. Ik zou met hem ook naar LL gaan, maar hij deed kk stom (zei dat geen van mn vrienden me mocht etc en dat ik een hoer was volgens allen) en heeft me al maanden geblokkeerd, I honestly couln't care about him anymore. Mijn ouders vonden hem altijd heel tof en zo, maar ze hebben echt een hekel aan 'm nu.
ik ookquote:
Kan gebeurenquote:Op donderdag 24 juni 2010 23:58 schreef Lamon. het volgende:
Dat meisje is niet mijn kloon, iedere administrator kan dat bevestigen, en wie dat denkt hoort eigenlijk al bij een psycholoog te lopen.
Ik zeg dat niet om te rellen, maar om te bevestigen dat jullie gewoon paranoide lijken te zijn af en toe.
Ik heb een quatro formaggi en een quatro stagioni gegeten en hij viel echt nieeet goed.quote:
gast ik ben het met je eens maar hoe je het zegt klinkt gwn gayquote:Op donderdag 24 juni 2010 23:56 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja, maar dat is ook echt outta nowhere zo geworden. Ik en wat vrienden zeiden tegen hem dat hij normaal moet doen want het is echt niks voor hem. Nu gaat hij naar die lacebag meetings en checkt sneakerfreaker elke dag, terwijl hij daar een tijd geleden gewoon op af zat te geven. Echt worthless. Ik zou met hem ook naar LL gaan, maar hij deed kk stom (zei
dat geen van mn vrienden me mocht etc en dat ik een hoer was volgens allen) en heeft me al maanden geblokkeerd, I honestly couln't care about him anymore. Mijn ouders vonden hem altijd heel tof en zo, maar ze hebben echt een hekel aan 'm nu.
jij klinkt kk gayquote:Op vrijdag 25 juni 2010 00:04 schreef cool15 het volgende:
[..]
gast ik ben het met je eens maar hoe je het zegt klinkt gwn gay
kk gay w8marquote:Op vrijdag 25 juni 2010 00:04 schreef cool15 het volgende:
[..]
http://ww.com/granddad?force_resolution=320_240 zo?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 00:04 schreef cool15 het volgende:
[..]
Ik ga die psychologe die vroeg over pathologische leugenaars ook gewoon vertellen dat ze enkel maar dit forum hoeft na te lezen voor studiemateriaal.quote:
Ja want niemand liegt hier, en zo zijn mensen echtquote:Op vrijdag 25 juni 2010 00:17 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik ga die psychologe die vroeg over pathologische leugenaars ook gewoon vertellen dat ze enkel maar dit forum hoeft na te lezen voor studiemateriaal.
Iedereen liegt over alles iedere dag hier, het lijkt me zo vermoeiend.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 00:18 schreef Skonk het volgende:
[..]
Ja want niemand liegt hier, en zo zijn mensen echt
Je moest eens weten hoe leuk het isquote:Op vrijdag 25 juni 2010 00:20 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Iedereen liegt over alles iedere dag hier, het lijkt me zo vermoeiend.
Soms zit het mee, soms zit het tegen.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 00:17 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik ga die psychologe die vroeg over pathologische leugenaars ook gewoon vertellen dat ze enkel maar dit forum hoeft na te lezen voor studiemateriaal.
Carpe diemquote:Op vrijdag 25 juni 2010 00:21 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Soms zit het mee, soms zit het tegen.
En soms worden notoire leugenaars zomaar geband voor onbepaalde tijd.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 00:21 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Soms zit het mee, soms zit het tegen.
Ah, je gaat ons verlaten? Zonde.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 00:23 schreef Lamon. het volgende:
[..]
En soms worden notoire leugenaars zomaar geband voor onbepaalde tijd.
Doe je niks aan. Het leven is geven en nemen, man.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 00:23 schreef Lamon. het volgende:
[..]
En soms worden notoire leugenaars zomaar geband voor onbepaalde tijd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |