HAHAHAHAquote:Op donderdag 24 juni 2010 23:47 schreef Lamon. het volgende:
[..]
ik heb nu een pm van dat meisje, en om eerlijk te zijn, ik heb eigenlijk niet eens zin meer om jullie gedrag uit te gaan leggen.
Het wordt gewoon tijd dat jullie je autisme laten varen. Punt! Uit!
quote:Op donderdag 24 juni 2010 23:46 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Was dat die mongool die ik hoorde op de radio?
Nee, dat zie zelfs ik nog.quote:Op donderdag 24 juni 2010 23:48 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ah, ja, dat doet me denken, ik heb jouw professionele blik nodig:
[ afbeelding ]
Is dit een cameltoe?
Net alsof autisme zomaar valt af te leren, walgelijke opmerking.quote:Op donderdag 24 juni 2010 23:47 schreef Lamon. het volgende:
[..]
ik heb nu een pm van dat meisje, en om eerlijk te zijn, ik heb eigenlijk niet eens zin meer om jullie gedrag uit te gaan leggen.
Het wordt gewoon tijd dat jullie je autisme laten varen. Punt! Uit!
Hoi Lamon.quote:Op donderdag 24 juni 2010 23:49 schreef CelinoPino het volgende:
Ik ben niet fake en daar hoef ik geen pics voor te posten. Er is wel iemand van Fok! die ik ken in het echt
Ik ook. Wat een toeval!quote:Op donderdag 24 juni 2010 23:49 schreef CelinoPino het volgende:
Ik ben niet fake en daar hoef ik geen pics voor te posten. Er is wel iemand van Fok! die ik ken in het echt
Waarom deden wij volgens jou dom dan in het vorige topicquote:Op donderdag 24 juni 2010 23:49 schreef CelinoPino het volgende:
Gewoon in US blijven, deze mensen kun je toch niets mee, ze blijven je zieken, wat je ook zegt, en hoe lief je het ook bedoelt.quote:Op donderdag 24 juni 2010 23:49 schreef CelinoPino het volgende:
Wat een schatje ben je toch hèquote:Op donderdag 24 juni 2010 23:49 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Je lijkt wel een beetje op je vader.
nah, ik geef dr een compliment en jij noemt het ziekenquote:Op donderdag 24 juni 2010 23:51 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Gewoon in US blijven, deze mensen kun je toch niets mee, ze blijven je zieken, wat je ook zegt, en hoe lief je het ook bedoelt.
Wij zijn het tuig waar je ouders je voor gewaarschuwd hebben, vroeger.quote:Op donderdag 24 juni 2010 23:51 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Gewoon in US blijven, deze mensen kun je toch niets mee, ze blijven je zieken, wat je ook zegt, en hoe lief je het ook bedoelt.
Daar praat ik al sinds januari niet meer mee omdat ie een beetje raar doet.quote:Op donderdag 24 juni 2010 23:51 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
jij kent die vault_tec toch ook in het echt?
Scenario één: dialogen voeren met je eigen kloonquote:Op donderdag 24 juni 2010 23:51 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Noem dan eens een voorbeeld?quote:Op donderdag 24 juni 2010 23:51 schreef Lamon. het volgende:
[..]
hij is echt kankerkneusjequote:Op donderdag 24 juni 2010 23:52 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Daar praat ik al sinds januari niet meer mee omdat ie een beetje raar doet.
Ja, maar dat is ook echt outta nowhere zo geworden. Ik en wat vrienden zeiden tegen hem dat hij normaal moet doen want het is echt niks voor hem. Nu gaat hij naar die lacebag meetings en checkt sneakerfreaker elke dag, terwijl hij daar een tijd geleden gewoon op af zat te geven. Echt worthless. Ik zou met hem ook naar LL gaan, maar hij deed kk stom (zei dat geen van mn vrienden me mocht etc en dat ik een hoer was volgens allen) en heeft me al maanden geblokkeerd, I honestly couln't care about him anymore. Mijn ouders vonden hem altijd heel tof en zo, maar ze hebben echt een hekel aan 'm nu.quote:Op donderdag 24 juni 2010 23:53 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
hij is echt kankerkneusje![]()
Beetje wijs en stoer doen in sneaker en wat draag je vandaag topicAlsof ie echt zo'n diehard is
![]()
pussy, met z'n gaykapsel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |