Ziek? IK?quote:Op donderdag 24 juni 2010 23:37 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Niet doen idd, die gasten hier zijn ziek, en ik hoef em ook niet. Ze snappen hier namelijk nog steeds niet dat mensen normaal met elkaar kunnen praten.
Ik voel me zelfs bijna schuldig dat ik je naar dit zooitje ongeregeld gebracht heb.
Laura volgens mijquote:Op donderdag 24 juni 2010 23:39 schreef Chuck_Norris het volgende:
Die chick van die "wat is haar naam ook alweer" reclame van axe is kankerlekker
Nee man. Maar ze is indo hequote:Op donderdag 24 juni 2010 23:39 schreef Chuck_Norris het volgende:
Die chick van die "wat is haar naam ook alweer" reclame van axe is kankerlekker
Linda heet ze.quote:Op donderdag 24 juni 2010 23:40 schreef Skonk het volgende:
[..]
Laura volgens mij
Of Linda
Volgens mij was het Lisa, Linda, Eva en Laura
Ja dat onthoud ik nietquote:Op donderdag 24 juni 2010 23:40 schreef Skonk het volgende:
[..]
Laura volgens mij
Of Linda
En ja, ik zou haar kkhardballenquote:Op donderdag 24 juni 2010 23:40 schreef Skonk het volgende:
[..]
Laura volgens mij
Of Linda
Normaal val ik ook niet op Indo's maar zij is echt kankerspang.quote:Op donderdag 24 juni 2010 23:40 schreef reetveter het volgende:
[..]
Nee man. Maar ze is indo heDie lijkt teveel op mijn familie
Ik wil niet soppen. I just want the real thing.quote:
Oei!quote:Op donderdag 24 juni 2010 23:41 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik wil niet soppen. I just want the real thing.
Is goed, lowlands?quote:Op donderdag 24 juni 2010 23:41 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Lekker potje soppen andersquote:Op donderdag 24 juni 2010 23:41 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Mysteryland dan?quote:
Vandaar dat jij steeds terugkomt.quote:Op donderdag 24 juni 2010 23:43 schreef Lamon. het volgende:
Zie je nu wel dat jullie compleet normale en aardige mensen wegjagen met jullie vreemde gedrag?
Gast. Jij hebt een krukje van sowieso een meter nodig om überhaupt met je bakkes bij mijn vasjien in de buurt te kunnen komen.quote:
quote:Op donderdag 24 juni 2010 23:44 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Gast. Jij hebt een krukje van sowieso een meter nodig om überhaupt met je bakkes bij mijn vasjien in de buurt te kunnen komen.
Zegt ze met haar echte lengte waardoor ik nog langer dan je benquote:Op donderdag 24 juni 2010 23:44 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Gast. Jij hebt een krukje van sowieso een meter nodig om überhaupt met je bakkes bij mijn vasjien in de buurt te kunnen komen.
Nee ben je niet.quote:Op donderdag 24 juni 2010 23:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Zegt ze met haar echte lengte waardoor ik nog langer dan je ben
Ok.quote:
Was dat die mongool die ik hoorde op de radio?quote:Op donderdag 24 juni 2010 23:45 schreef Hoogstaande het volgende:
Ik ben ziek
Mn pa heeft kaarten voor de achtste finale van Nederland gewonnen in ZA
Jij bent wel in to de imageboards, toch? Waar moet ik zijn voor spange jailbait?quote:Op donderdag 24 juni 2010 23:45 schreef Penisbaard het volgende:
De pics van de toperttitel, ik zie ze niet, man.
We zijn misleid door de KLB's, het is een valquote:Op donderdag 24 juni 2010 23:45 schreef Penisbaard het volgende:
De pics van de toperttitel, ik zie ze niet, man.
Radioquote:Op donderdag 24 juni 2010 23:46 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Was dat die mongool die ik hoorde op de radio?
www.reddit.com/r/jailbaitquote:Op donderdag 24 juni 2010 23:46 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Jij bent wel in to de imageboards, toch? Waar moet ik zijn voor spange jailbait?
ik heb nu een pm van dat meisje, en om eerlijk te zijn, ik heb eigenlijk niet eens zin meer om jullie gedrag uit te gaan leggen.quote:
http://voe.blogg.no/quote:Op donderdag 24 juni 2010 23:46 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Jij bent wel in to de imageboards, toch? Waar moet ik zijn voor spange jailbait?
quote:Op donderdag 24 juni 2010 23:47 schreef Lamon. het volgende:
[..]
ik heb nu een pm van dat meisje, en om eerlijk te zijn, ik heb eigenlijk niet eens zin meer om jullie gedrag uit te gaan leggen.
Het wordt gewoon tijd dat jullie je autisme laten varen. Punt! Uit!
picsquote:Op donderdag 24 juni 2010 23:47 schreef Lamon. het volgende:
[..]
ik heb nu een pm van dat meisje, en om eerlijk te zijn, ik heb eigenlijk niet eens zin meer om jullie gedrag uit te gaan leggen.
ey zeg haar dat ze haar msn aan mij moet geven danquote:Op donderdag 24 juni 2010 23:47 schreef Lamon. het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |