Hmm, dan weet ik het niet. Maar ik weet echt 99% zeker dat hij een gordel om had.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:56 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Kan niet, want die gordel spant aan en klikt op slot als je er een beetje snel aan trekt.
Sorryquote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:58 schreef Potloodvis het volgende:
Ik denk steeds dat ik een buitenbeentje hier zie posten, maar ik weet gewoon dat dat niet kan. Net alsof die hier durven te komen.
Ja, maar er kan zoveel gebeuren. Misschien de voorruit kapot of dat hij over de kop is geslagen.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hmm, dan weet ik het niet. Maar ik weet echt 99% zeker dat hij een gordel om had.
Weet ik.quote:
Wie, Allure?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:58 schreef Potloodvis het volgende:
Ik denk steeds dat ik een buitenbeentje hier zie posten, maar ik weet gewoon dat dat niet kan. Net alsof die hier durven te komen.
Dat komt omdat mensen hier tegen hunzelf gaan praten.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:00 schreef Japsnars het volgende:
Mijn schizofreniedetector is aan het piepen.
Áh, vandaar.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:00 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dat komt omdat mensen hier tegen hunzelf gaan praten.
Ja indd, en ik weet verder echt niet wat er is gebeurd. Ik kan wel gaan gokken maar daar schiet je niks mee opquote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:59 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ja, maar er kan zoveel gebeuren. Misschien de voorruit kapot of dat hij over de kop is geslagen.
Wat? Dat zullen wel sukkels zijn dan.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:00 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dat komt omdat mensen hier tegen hunzelf gaan praten.
Eigenlijk hoop ik de wedstrijd dan in Afrika te kijkenquote:
HAHHAHAHAHAHAHAHAAHAHAH<quote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:00 schreef Japsnars het volgende:
Mijn schizofreniedetector is aan het piepen.
Gewoon een glaasje verkoelend vocht inschenken en ontspannen.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja indd, en ik weet verder echt niet wat er is gebeurd. Ik kan wel gaan gokken maar daar schiet je niks mee op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |