Bwehehequote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:50 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik heb zelfs geschreeuwd toen Kameroen scoorde, gewoon omdat ik hoopte dat de cafébaas daar ook een rondje voor zou geven. Helaas niet, alleen bij goals voor Oranje.
Dat was hier niet, gewoon normale bierglazen zeg maar. Toen de wedstrijd was afgelopen ben ik overgestapt op de Jaegerbombs.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:51 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Bwehehe. Ze schonken ook alleen maar alles in halve liters. ja dan gaat het wel hard
.
Dus het is 'geen gezicht' hoe hij eruit ziet?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:51 schreef Crack_ het volgende:
Okee dus ehmmm.
Hij moet een nacht in het ziekenhuis blijven en zn tanden zijn zo goed als weg/kapot. En hij heeft heel veel hechtingen en een hoofdwond maar die stelt niet heeel veel voor. Enneuh, ja zn hele gezicht is kapot, ja alles is kapot zeg maar.
Jup.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:52 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Dus het is 'geen gezicht' hoe hij eruit ziet?
uhhh wtf?? geen gordel om gehad ofzo?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:51 schreef Crack_ het volgende:
Okee dus ehmmm.
Hij moet een nacht in het ziekenhuis blijven en zn tanden zijn zo goed als weg/kapot. En hij heeft heel veel hechtingen en een hoofdwond maar die stelt niet heeel veel voor. Enneuh, ja zn hele gezicht is kapot, ja alles is kapot zeg maar.
Ik had niks gegeten dus op n gegeven moment stond ik zo te trillen dat ik mn bier met 2 handen moest drinken. Echt, wat een mongooltje ben ik. Ow, en de glazen waar ook gewoon big ass groot.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:51 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Dat was hier niet, gewoon normale bierglazen zeg maar. Toen de wedstrijd was afgelopen ben ik overgestapt op de Jaegerbombs.
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:52 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Dus het is 'geen gezicht' hoe hij eruit ziet?
zoiets?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:53 schreef Allure_ het volgende:
en de glazen waar ook gewoon big ass groot.
Vast wel, hij flipt 'm al uit als ik geen gordel om heb in de autoquote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:53 schreef Salatrel het volgende:
[..]
uhhh wtf?? geen gordel om gehad ofzo?
Huge jugs, inderdaad.quote:
Dat knalt er altijd in als je niet gegeten hebt. Ik ben dan ten minste na 5 tot 10 pilsjes al dronken.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:53 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik had niks gegeten dus op n gegeven moment stond ik zo te trillen dat ik mn bier met 2 handen moest drinken. Echt, wat een mongooltje ben ik. Ow, en de glazen waar ook gewoon big ass groot.
Alles op die foto is groot.quote:
+ rode wijn en witte wijn en mix drankjes. Ik was nog net niet knock outquote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:55 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Dat knalt er altijd in als je niet gegeten hebt. Ik ben dan ten minste na 5 tot 10 pilsjes al dronken.
Kan niet, want die gordel spant aan en klikt op slot als je er een beetje snel aan trekt.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Vast wel, hij flipt 'm al uit als ik geen gordel om heb in de auto!
Maarja dan nog.. kan gebeuren he. Misschien dat hij hem heel los om had ofzo, ik weet het ook niet allemaal precies natuurlijk.
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:56 schreef BobbyB het volgende:
Oh Crack lees het nu pas van je broer. Sterkte
Ik kan zo dronken zijn als een aap, maar lopen en staan kan ik altijd nog. Heb nog nooit gehad dat ik omviel zeg maar.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:56 schreef Allure_ het volgende:
[..]
+ rode wijn en witte wijn en mix drankjes. Ik was nog net niet knock out.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |