SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
quote:Op donderdag 24 juni 2010 23:07 schreef Nystiq het volgende:
Wie is volgens jou de beste scheidsrechter ooit?
[ afbeelding ]
hoe heet hijquote:
Jorge José Emiliano dos Santosquote:
onbetwistquote:Op donderdag 24 juni 2010 23:07 schreef Nystiq het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 24 juni 2010 23:25 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Jorge José Emiliano dos Santos
http://en.wikipedia.org/wiki/Jorge_Jos%C3%A9_Emiliano_dos_Santos
In een kek roze pakje ook nog.quote:Op donderdag 24 juni 2010 23:25 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Jorge José Emiliano dos Santos
http://en.wikipedia.org/wiki/Jorge_Jos%C3%A9_Emiliano_dos_Santos
Je heb homo's en je heb nichten...quote:Op donderdag 24 juni 2010 23:42 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
In een kek roze pakje ook nog.![]()
[ afbeelding ]
Collinaquote:Op donderdag 24 juni 2010 23:07 schreef Nystiq het volgende:
[ afbeelding ]
Hij is er niet oud mee geworden iig.quote:Op donderdag 24 juni 2010 23:42 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
In een kek roze pakje ook nog.![]()
[ afbeelding ]
Maar het was wel een goede scheids.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 00:23 schreef DrDentz het volgende:
Ik vond die Collina in de OP wel goed altijd
[ afbeelding ]
tering wat een engerd
Hoe hij die kaarten trekt ookquote:
Ik vind zaad in combinatie met potten geen goede combinatie.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 02:01 schreef Henno het volgende:
[..]
Hoe hij die kaarten trekt ookwe moeten van dit soort gasten hebben op het WK, worden ook de 0-0 zaadpotten leuk om naar te kijken
nee onmdat het gewoon een ontzettend goede scheids was...quote:Op vrijdag 25 juni 2010 03:48 schreef Unstoppable het volgende:
Vermoed dat veel mensen Collina roepen omdat die onder de scheidsrechters wel erg bekend is
Case closed.quote:Op donderdag 24 juni 2010 23:07 schreef Nystiq het volgende:
[ afbeelding ]
mogen lesbische stellen geen kinderen krijgen van jou?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 03:36 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik vind zaad in combinatie met potten geen goede combinatie.
Trusten.
Hij, onbetwist, zoals hij kon kijken ..daar kon geen kaart tegen op !!quote:Op donderdag 24 juni 2010 23:07 schreef Nystiq het volgende:
[ afbeelding ]
Eens!quote:Op vrijdag 25 juni 2010 09:23 schreef Rewimo het volgende:
Sandor Puhl vond ik ook altijd een goeie![]()
[ afbeelding ]
Dat was de vraag, Wie de beste scheidsrechter ooit was. Dat de jonkies niet verder kunnen terugkijken dan die enge Italiaan vergeef ik ze.quote:
Dit. Zelfs toen ik nog niets van voetbal snapte vond ik hem al een baas.quote:
Vanmorgen?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 16:11 schreef Silv het volgende:
Zelfs toen ik nog niets van voetbal snapte vond ik hem al een baas.
Is Battiston het niet met je eens.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 04:18 schreef Perico het volgende:
Charles Corver... 4 Europacup finales, halve finale WK.
Legendarisch.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 17:41 schreef YazooW het volgende:
Speler doet stoer door op de bal te gaan zitten, Frans Derks zeg tegen speler: jij rent nu naar je goal en terug anders ga je eruit
Lopes NIeto was ook zo'n anti-Nederland fluiterquote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:17 schreef solaire het volgende:
Collina
en de slechtste voor alles wat nederlands was
Mejuto (hijo de puta) gonzalez
Dat is nú de beste scheids inderdaad. Ze zouden anders een paar van die Rugby scheidsrechters moeten omscholen.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 19:25 schreef Topgozert het volgende:
Howard Webb![]()
[ afbeelding ]
Met zijn kooivechterskop
Voordat hij scheidsrechter werd was hij Politie-agent. Vandaar dat hij altijd zoveel autoriteit uitstraalt en de baas is in het veld.![]()
Dat zegt niks. Pieter Vink is ook van oudsher Politieagent en die maakt er niet alitjd wat vanquote:Op vrijdag 25 juni 2010 19:25 schreef Topgozert het volgende:
Howard Webb![]()
[ afbeelding ]
Met zijn kooivechterskop
Voordat hij scheidsrechter werd was hij Politie-agent. Vandaar dat hij altijd zoveel autoriteit uitstraalt en de baas is in het veld.![]()
Nederlandse agenten vergelijken met Britse agenten.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 19:42 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat zegt niks. Pieter Vink is ook van oudsher Politieagent en die maakt er niet alitjd wat van
mee eensquote:Op donderdag 24 juni 2010 23:07 schreef Nystiq het volgende:
[ afbeelding ]
Tegenwoordig is het wel de beste scheids ja.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 19:25 schreef Topgozert het volgende:
Howard Webb![]()
[ afbeelding ]
Met zijn kooivechterskop
Ik weet zijn naam niet eens maar hij is imho de beste scheidsrechter ever. Hij is freakin eng joh!!!!quote:Op donderdag 24 juni 2010 23:07 schreef Nystiq het volgende:
[ afbeelding ]
Z'n naam is pas 738x genoemd in dit topic.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:22 schreef SolidasRock het volgende:
Ik weet zijn naam niet eens maar hij is imho de beste scheidsrechter ever. Hij is freakin eng joh!!!!
quote:Op donderdag 24 juni 2010 23:07 schreef Nystiq het volgende:
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |