quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 22:46 schreef Vicky het volgende:Ht heeft een uur geduurd maar uiteindelijk is ze wel gaan slapen.
Tess moet eigenlijk brood gaan eten 's morgens maar daar hebben we echt geen tijd voor... Maar Amber heeft bijna vakantie dus ik denk dat we maar eens wat om gaan gooien hier.
Tussen de middag doe ik fruit op brood (geraspte appel, geprakte banaan, geprakte peer, gepureerde mango, aardbeitjes..).
Lust
Thijs Maarten
geen aardbeienjam ofzoiets?
Tess vind het momenteel ontzettend interessant om uit eenpakje te drinken. Een pakje Wicky gaat zo leeg. Ze krijgt er max 1 per dag. Verder drinkt ze water met een heeeeel klein beetje diksap erin.
Fijn dat ze slaapt!
Jam, dat is natuurlijk een idee, dat ga ik eens proberen... Heb nog wat mini-verpakkinkjes in de koelkast liggen.
Ik vond het juist tijd schelen, 's morgens, dat Maarten nu brood eet. Hij wilde op het laatst ook geen pap meer, en was je juist heel lang met hem bezig.
En zijn broodje en drinken geef ik, en ondertussen kan ik de rest van het brood smeren voor mee naar het werk en daarna zelf eten en als hij dan nog niet klaar is kan ik ondertussen nog tandenpoetsen. Dus hij heeft zeeën van tijd om te eten.
Een pakje vindt Maarten ook erg interessant, hij krijgt het alleen als we eens op een terrasje zitten of naar Sprookjeswonderland ofzo... Vorige week had ik zo'n pakjeshouder van Difrax gekocht. Een pakje yokidrink gepakt, hij ziet dat en daarna deed ik dat in die pakjeshouder... Maarten werd me toch boos en het was pas over toen het pakje drinken weer uit de houder was