abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_83467888
Ht heeft een uur geduurd maar uiteindelijk is ze wel gaan slapen.

Tess moet eigenlijk brood gaan eten 's morgens maar daar hebben we echt geen tijd voor... Maar Amber heeft bijna vakantie dus ik denk dat we maar eens wat om gaan gooien hier.
Tussen de middag doe ik fruit op brood (geraspte appel, geprakte banaan, geprakte peer, gepureerde mango, aardbeitjes..).
Lust Thijs Maarten (natuurlijk) geen aardbeienjam ofzoiets?

Tess vind het momenteel ontzettend interessant om uit eenpakje te drinken. Een pakje Wicky gaat zo leeg. Ze krijgt er max 1 per dag. Verder drinkt ze water met een heeeeel klein beetje diksap erin.

[ Bericht 2% gewijzigd door Vicky op 29-06-2010 23:04:30 (in de war met namen.. Sorry!! :D) ]
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  dinsdag 29 juni 2010 @ 22:52:21 #177
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_83468309
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 22:46 schreef Vicky het volgende:
Ht heeft een uur geduurd maar uiteindelijk is ze wel gaan slapen.

Tess moet eigenlijk brood gaan eten 's morgens maar daar hebben we echt geen tijd voor... Maar Amber heeft bijna vakantie dus ik denk dat we maar eens wat om gaan gooien hier.
Tussen de middag doe ik fruit op brood (geraspte appel, geprakte banaan, geprakte peer, gepureerde mango, aardbeitjes..).
Lust Thijs Maarten geen aardbeienjam ofzoiets?

Tess vind het momenteel ontzettend interessant om uit eenpakje te drinken. Een pakje Wicky gaat zo leeg. Ze krijgt er max 1 per dag. Verder drinkt ze water met een heeeeel klein beetje diksap erin.
Fijn dat ze slaapt!

Jam, dat is natuurlijk een idee, dat ga ik eens proberen... Heb nog wat mini-verpakkinkjes in de koelkast liggen.
Ik vond het juist tijd schelen, 's morgens, dat Maarten nu brood eet. Hij wilde op het laatst ook geen pap meer, en was je juist heel lang met hem bezig.
En zijn broodje en drinken geef ik, en ondertussen kan ik de rest van het brood smeren voor mee naar het werk en daarna zelf eten en als hij dan nog niet klaar is kan ik ondertussen nog tandenpoetsen. Dus hij heeft zeeën van tijd om te eten.

Een pakje vindt Maarten ook erg interessant, hij krijgt het alleen als we eens op een terrasje zitten of naar Sprookjeswonderland ofzo... Vorige week had ik zo'n pakjeshouder van Difrax gekocht. Een pakje yokidrink gepakt, hij ziet dat en daarna deed ik dat in die pakjeshouder... Maarten werd me toch boos en het was pas over toen het pakje drinken weer uit de houder was
18-11-2008 Maarten Alexander
pi_83468413
Ik heb ook een pakjeshouder er Tess vind het prima als daar een pakje in zit

Momenteel moet ik Amber nog te veel aansporen (eten, aankleden, tandenpoetsen) om genoeg tijd te hebben voor een boterham enzulks. Tis bijna vakantie en dan gaan we eens goed naar het "schema" kijken.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  dinsdag 29 juni 2010 @ 23:02:16 #179
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_83468858
Ik kan Maarten met een boterhammetje gerust alleen laten, of het gaat op, of hij heeft niet zo'n honger en er gaat maar een half boterhammetje op... Ik kan heel makkelijk iets anders gaan doen.
pi_83468957
Tess wurmt zich uit de kinderstoel. Zonder kinderstoel kan ook maar dan ligt er dus echt OVERAL brood in huis en daar heb ik 's ochtendsvroeg echt geeeeen zin in
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_83476181
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 22:54 schreef Vicky het volgende:
Ik heb ook een pakjeshouder er Tess vind het prima als daar een pakje in zit

Momenteel moet ik Amber nog te veel aansporen (eten, aankleden, tandenpoetsen) om genoeg tijd te hebben voor een boterham enzulks. Tis bijna vakantie en dan gaan we eens goed naar het "schema" kijken.
pakjeshouders zijn handig, al kan Koen er aardig mee over weg hoor, het is vaak dat er een grijpgrage andere dreumes nog wel eens het drinken wil afpakken (oppaskindje)

goeiemorgen. Laat naar bed en om 5 uur wakker, kind overstuur Koortsig en hangerig. Nu redelijk rustig
  woensdag 30 juni 2010 @ 07:24:26 #182
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_83476391
Sterkte Koen, je laatste dagje als dreumes vandaag En jij ook sterkte LL een kopje koffie dan maar?

Hier kwam ik net Maarten zijn kamertje in en ik rook het al... overgegeven, hij is er blijkbaar gewoon doorheen geslapen, want het zat helemaal aangekoekt in zijn haar
Hopelijk verder geen last ervan...
pi_83477438
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 07:24 schreef Marie79 het volgende:
Sterkte Koen, je laatste dagje als dreumes vandaag En jij ook sterkte LL een kopje koffie dan maar?

Hier kwam ik net Maarten zijn kamertje in en ik rook het al... overgegeven, hij is er blijkbaar gewoon doorheen geslapen, want het zat helemaal aangekoekt in zijn haar
Hopelijk verder geen last ervan...
ja lekker wordt een lange dag

He jakkes Maarten.... en dat ruikt echt niet prettig
Er zit blijkbaar iets in die warme lucht want ik hoor alleen maar moeders die met hun dreumesjes in de weer zijn. Koorts, overgeven, diarree.
pi_83477745
Tyler heeft gelukkig goed geslapen! Voelde met naar bed gaan behoorlijk warm aan, bleef maar huilen, zetpil gehad. Hielp goed dus.

En nu stond de deur va de gang blijkbaar een stukje open. Probeert hij het keukentje erheen te slepen.
En blijkbaar heb ik inkijk, want hij graaide net vrolijk, aaaai en dat doet hij anders nooit.
pi_83478253
Seb krijgt smeerkaas, leverpastei, kipfilet, jam of stroop op zijn brood. Hij eet eigenlijk alles wel. En heel soms snoept hij een piepklein stukje van mijn boterham met vruchtenhagel mee onder een luid OEEEEEHHHH omdat het zo lekker is Pindakaas moest hij op het kdv niet zoveel van hebben maar omdat ik dat zelf enorm smerig vind hebben we het ook nooit in huis.

Hij drinkt voornamelijk water. Op het kdv zeiden ze dat hij dat niet wil maar thuis drinkt hij het gewoon, waarschijnlijk omdat hij geen kindjes iets anders ziet drinken. Of soms dan krijgt hij een beetje appelsap met water.

Om 12 uur vannacht was Seb even wakker, toen heb ik hem wat water gegeven en dat dronk hij in een teug leeg. Dorst dus. Daarna weer geslapen tot zeven uur alleen ik wakker gelegen tot na 2
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_83478700
Tyler heeft liever water dan sap. En dan alleen uit de bidon.
Hij eet droog brood, net zoals zn zus en crackers. Plakje kaas en worst uit het vuistje.
pi_83479424
mijn dokwerkstertje eet zowat alles wat je haar voorzet. pindakaas, worst, ham, kaas, smeerkaas is op het moment de bom, leverpastei, het maakt niet zo uit. ze heeft wel van die dagen dat ze enkel 'aaaam' wil en zeker geen 'aaas' en zoetigheid moet ze niet (baklava uitgezonderd.....)

qua warm eten is ze ook makkelijk. zowat alles eet ze wel.
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_83479448
en ze krijgt de hele dag door aanmaaklimo (hele lichte hoor), gewoon omdat ik dat zelf ook drink. vanochtend maakte ze het wel bont moet ik zeggen. eerst een dubbele portie mijn eerste muesli, daarna ging ze aan de haal met mijn toast met gekookt ei.
pi_83479633
we hebben hier trouwens een potje liefhebber. de dame had graag de hele dag met haar blote kont voor de tv op het potje willen zitten
pi_83479678
Had ik trouwens al verteld dat Koen een beetje slist ?
Als hij Kaassssjj zegt dan ssssssssmelt ik helemaal
pi_83481626
Waaah! Zonet Leander uit de speeltuin geplukt
Blijkbaar iets mis gegaan met de tuindeur

De speeltuin is direct achter onze schutting en aan drie kanten afgesloten met huizen en voor de vierde kant zit een flink voetbalveld voor er een weg loopt, maar toch
pi_83482985
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 11:03 schreef freecell het volgende:
Waaah! Zonet Leander uit de speeltuin geplukt
Blijkbaar iets mis gegaan met de tuindeur

De speeltuin is direct achter onze schutting en aan drie kanten afgesloten met huizen en voor de vierde kant zit een flink voetbalveld voor er een weg loopt, maar toch
oeps
hart in je keel? ik denk dat ik ook wel even zou schrikken

ohja mijn koortsig ventje is net naast me op de bank in slaap gedonderd:

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 30-06-2010 11:41:32 ]
pi_83484188
Koen! Ben je ziek de dag voor je verjaardag.

Arme Maarten. Dat is niet fijn wakker worden.

Ko krijgt geitensmeerkaas, pindakaas, niks, komkommer op brood. Verder drinkt hij veel water.

Free, ook al drinkt hij niet veel water, maar door veel fruit te eten, krijgt hij ook veel vocht binnen.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_83484952
elin eet meestal alleen boter op brood, en 1 keer in de week smeer ik er chocoladepasta op, ter vervanging van koekjes e.d, die komen er hier voorlopig niet meer in *zeurzeur*
dus dat leer ik r dan liever af.
qua drinken krijgt ze BV ('s avonds, vlierbessensap, af en toe wat ranja of koemelk)
als ik haar iets extra's wil geven krijgt ze meestal kwark met fruit, rozijntjes of een cracker.

en meestal als ik wat eet dan neemt zij er de helft van als ik even niet oplet
pi_83485289
Marie spugen zonder het te merken. Hopelijk mankeert hem niets. De AH en ook de natuurwinkel hebben trouwens de verschillendste soorten notenpasta's. Misschien dat een andere soort wel lekker is. Ik vind de cashewnotenpasta bijvoorbeeld heerlijk terwijl ik NOOIT gewone pindakaas eet. Jam heeft meestal veel suiker. Naast fruit of fruitpuree kan honing na het eerste jaar ook. Daat moet ik wel bij zeggen dat wij dat ook nog niet op brood hebben gegeven. Op borstvoedin.com staan heel wat voorstellen voor broodbeleg onder voedselintroductie/ schema vanaf 6 maanden.

LL wat een lieve foto Beterschap voor je zieke kerel.

Simmu lekker zo'n goede eter. Hier gaan bijna alle maaltijden goed behalve het avondeten en de groenten.
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_83485750
ik gaf elin laatst Tahin, kokhalzen
pi_83486719
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 12:46 schreef Kleurdoos het volgende:
ik gaf elin laatst Tahin, kokhalzen
Haha

LL: Ik schrok wel ff, maar had hem 10 seconden daarvoor nog gehoord, dus wist dat hij in de buurt was
pi_83486790
Oei Free, dat is ff schrikken!

Och LL, wat een moppie!

Mag ik even HEUL TROTS zijn?!?!?!

uhh volgens mij loopt mijn dochter Ze doet steeds meer stappen en kruipt niet meer van tafel naar bank, nee mevrouw loopt!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_83486823
Wat goed van Tess
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_83486914
Tess! Jaaaaa Lekker op tijd
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')