LL lekkere dreumes/ peuter heb je daar
Vicky heel veel en snelle beterschap voor Tess met haar virussen
Oeke. Bloed door de doorkomende kiezen en de appel, best heftig. Arme Ko, hopelijk is het snel voorbij.
Mikoxx lekker even bijkomen en kunnen uitslapen en zo. Wij doen het niet zo vaak. Kan mijn kleintje best moeilijk afgeven al is het maar voor een nacht en mijn schoonmoeder is ook druk met werk en ook blij als ze gewoon van haar weekend kan genieten. Ondanks dichtbij dr werk wonen, moet zij net zo vroeg of iets later opstaan dan ik op werkdagen.
Marie lief dat Oma en Opa zeggen. Die woorden zegt meneer hier nog niet.
Tyler lekker aan het dansen

. Ik zou met zwemluier doen in ieder geval als je die hebt. Dan wordt de poep binnen gehouden. Plasje is denk ik niet zo erg.
Fruppel hoop dat Danique niet ziek wordt. Hoe is het nu met haar? Moet ze nog medicijnen nemen?
Wij zijn vanochtend lekker bij een speeltuin in de buurt geweest met onze buurvrouw en haar meisje (paar maanden jonger dan Jair). Daar hebben ze ook een waterbassin. We kwamen er alleen achter dat het water daar echt koud is. Het is echt zoiets waar je het beste heen kunt aan het eind van de middag als het 30 graden is buiten en dan is de watertemperatuur net goed. Was wel goed voor het blijven lopen in het water, want je daarin neerzetten was eff iets te koud, goede motivatie dus *B*.
Mijn buurvrouw heeft ook een opblaasbadje alleen hebben wij geen tuin alleen balcon (eng). Opbouwen buiten op het grasveld zou kunnen alleen met het water wordt het een ingewikkeld verhaal. Dan kunnen wij natuurlijk de temperatuur goed zelf bepalen.
En nu ligt die lekker uitgeteld te pitten. Zometeen lekker fruithap en kort daarachteraan de lunch. Vanavond gaan wij lekker bbqen bij oma en opa, samen met zijn ooms en tante.