Jij bent helemaal geen mietjequote:Op donderdag 24 juni 2010 22:34 schreef suikertaartje het volgende:
Uhoh.
Ik stort in!
Ik ben soms net een mietje
't Was best een grote steen, nietwaar?quote:
En vent in hart en nierenquote:Op donderdag 24 juni 2010 22:35 schreef LovelyLady het volgende:
Koen vreet een hoop
vooral frikadellen zijn da bomb
Joah, lekker knus ookquote:Op donderdag 24 juni 2010 22:44 schreef Chowi het volgende:
[..]
't Was best een grote steen, nietwaar?
Ja, gezellig was dat he?quote:Op donderdag 24 juni 2010 22:45 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Joah, lekker knus ook
Maar.. trek je mij er nog onder vandaan of..?
Was inderdaad tof dat je langs kwamquote:
Hijs jezelf maar eens uit de ellende, ditkeer.quote:Op donderdag 24 juni 2010 22:45 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Joah, lekker knus ook
Maar.. trek je mij er nog onder vandaan of..?
En de search gebruiken?quote:Op donderdag 24 juni 2010 22:46 schreef Chowi het volgende:
[..]
Hijs jezelf maar eens uit de ellende, ditkeer.
Die zit met zijn zwans in mijn vagina as we speak. Dus die is even niet aanspreekbaar, zoals je misschien wel begrijpt.quote:
Of mijn pohi even doorzoeken.quote:
en R is op dit moment niet online, dus... Maar uiteindelijk gaat het natuurlijk om jouquote:Op donderdag 24 juni 2010 22:47 schreef Chowi het volgende:
[..]
Die zit met zijn zwans in mijn vagina as we speak. Dus die is even niet aanspreekbaar, zoals je misschien wel begrijpt.
Het gaat altijd om mij. Het eerste topic uit de reeks was namelijk Chowi is Chowi. En toen kwam HS erbij. En toen Ritse en Myraela. Maar de essentie van alles is altijd Chowi.quote:Op donderdag 24 juni 2010 22:48 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
en R is op dit moment niet online, dus... Maar uiteindelijk gaat het natuurlijk om jou
Ja, jammer van die andere users alleen.quote:Op donderdag 24 juni 2010 22:48 schreef Myraela het volgende:
Ik vond dit wel een goede plek Chowi.
Dat weet ik zo nog niet hoorquote:Op donderdag 24 juni 2010 22:49 schreef Chowi het volgende:
[..]
Het gaat altijd om mij. Het eerste topic uit de reeks was namelijk Chowi is Chowi. En toen kwam HS erbij. En toen Ritse en Myraela. Maar de essentie van alles is altijd Chowi.
Dan zet je er toch een letter bij?quote:Op donderdag 24 juni 2010 22:50 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ja, jammer van die andere users alleen.
Thanks Trev!quote:
Ritse en Heatsoccer ofzeuwquote:Op donderdag 24 juni 2010 22:51 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Dan zet je er toch een letter bij?
R van Rick.. of de G van Gotrick.
Jij bent onwetend. Als je me beter leert kennen ga je me vanzelf aanbidden. Zo gaat dat bij iedereen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |