Mod he, kan door slotje heenpostenquote:Op donderdag 24 juni 2010 21:51 schreef ViaRegnum het volgende:
Skills Symphonic... een tweede post op pagina 13
dit was geen gezicht beschermen.quote:Op donderdag 24 juni 2010 21:51 schreef Virus3000 het volgende:
je zou voor minder je gezicht beschermen met je hand...
onnozel gedoe
Geen verdediger.quote:Op donderdag 24 juni 2010 21:51 schreef Symphonic het volgende:
wat een klootviool die van der Vaart, hou verdomme je armen bij je
dat iddquote:Op donderdag 24 juni 2010 21:51 schreef Symphonic het volgende:
wat een klootviool die van der Vaart, hou verdomme je armen bij je
Behalve die assist waaruit Van Persie 1 - 0 kon maken.quote:Op donderdag 24 juni 2010 21:51 schreef VliegVlieg het volgende:
Weg met Van der vaart! Je hebt niks aan em!!!
Oh, dat wist ik nietquote:
Jezelf quoten. Retardquote:
dit was geen gezicht beschermen hoor, dat slaat echt helemaal nergens op. Het is gewoon een domme lul...quote:Op donderdag 24 juni 2010 21:51 schreef Wilskracht het volgende:
Geen penalty je mag je gezicht beschermen met de hand.
In het voetbalspel is het verboden om als veldspeler de bal met de arm(en) en/of hand(en) aan te raken (hands). Vanaf de elleboog tot het puntje van de vingers is verboden gebied. In het Engels wordt het met de hand raken van de bal ook wel hands genoemd. De scheidsrechter kan, als er sprake is van 'per ongeluk' contact met de hand of arm, ervoor kiezen om niet te fluiten voor een overtreding. Hands door veldspelers buiten het 16-metergebied wordt als er wordt gefloten bestraft met een directe vrije trap. Als er hands wordt gemaakt binnen het 16-metergebied van de overtredende speler, dan is de straf een strafschop. In beide gevallen volgt een gele kaart en als een veldspeler dit doet om een doelpunt te voorkomen volgt een rode kaart. Indien de doelman hands maakt buiten zijn eigen 16-metergebied krijgt hij in veel gevallen een rode kaart. Dit omdat de doelman de bal wel mag aanraken binnen zijn eigen 16-metergebied, wordt hands van de doelman extra zwaar bestraft. Een uitzondering hierop is wanneer de speler de handen gebruikt om zijn gezicht of zijn kruis te beschermen.
Dit!quote:Op donderdag 24 juni 2010 21:53 schreef wdn het volgende:
Bijna 2-1Komt goed Komt allemaaaaaaal goed
Idd.quote:Op donderdag 24 juni 2010 21:53 schreef Swetsenegger het volgende:
maar wel zwaar bestraft. Penalty en geel.
het had ook rood kunnen zijnquote:Op donderdag 24 juni 2010 21:53 schreef Swetsenegger het volgende:
maar wel zwaar bestraft. Penalty en geel.
Nou nou nou.quote:Op donderdag 24 juni 2010 21:53 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dit was geen gezicht beschermen hoor, dat slaat echt helemaal nergens op. Het is gewoon een domme lul...
Hij hield zijn handen voor zijn gezicht dat is gezicht beschermen.quote:Op donderdag 24 juni 2010 21:53 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dit was geen gezicht beschermen hoor, dat slaat echt helemaal nergens op. Het is gewoon een domme lul...
Stoppen met slechte grappen bitte...quote:Op donderdag 24 juni 2010 21:54 schreef wolferl het volgende:
Wat doet die handballer daar? (vd vaart)
Been there, done that, will not do that againquote:Op donderdag 24 juni 2010 21:54 schreef TedjeKroketje het volgende:
Voor iedereen die Van der Vaart nu een watje vind..
Ga daar maar staan met een bal die recht op je gezicht klapt.
John "Torpedo" Terry had hem tegen z'n muil aan laten vliegen hoor.quote:Op donderdag 24 juni 2010 21:54 schreef TedjeKroketje het volgende:
Neuh. Heb er maar 1 genoemd, die 1-1-.quote:Op donderdag 24 juni 2010 21:53 schreef Fireblast het volgende:
[..]
alle mogelijke scores roepen en blij doen als je er eentje goed hebt
quote:Op donderdag 24 juni 2010 21:55 schreef Asskicker14 het volgende:
Mensen in dit topic begrijpen dat Nederland niet eens 1 - 0 voor had gestaan als het niet aan Van Der Vaart zijn assist lag.
die bal was zeker een meter van zijn gezicht af en draaide ervan wegquote:Op donderdag 24 juni 2010 21:54 schreef TedjeKroketje het volgende:
Voetbalinhoudelijk heb ik meestal wel gelijk hoor.quote:Op donderdag 24 juni 2010 21:54 schreef ViaRegnum het volgende:
BSB had wel gelijk, De Jong is niet zo goed bezig vandaag.
Ja, dat is wel heel dom en jammer jaquote:Op donderdag 24 juni 2010 21:55 schreef Gillette_M5 het volgende:
En behoorlijk wat gele kaarten al opgelopen deze wedstrijd. Jammer.
Nou ja, dan moet ie vd Vaart op zijn bek slaan. Breekt ie alsnog zijn neusquote:Op donderdag 24 juni 2010 21:55 schreef Meike26 het volgende:
Dat doet best wel pijn denk ik, als je zo vlak voor deze mijlpaal je record weg ziet vliegen![]()
Dat weet ik niet. Wat betreft de rest in ieder geval helemaal nooit.quote:Op donderdag 24 juni 2010 21:56 schreef BansheeBoy het volgende:
Voetbalinhoudelijk heb ik meestal wel gelijk hoor.²
Nederland is nog gewoon 1e in de poule hoor met deze uitslag.quote:Op donderdag 24 juni 2010 21:56 schreef Mr.Chandon het volgende:
Heeft Nederland liever Paraguay dan Slowakije? Nederland gaat wel smerig veel moeite krijgen in de kwartfinales. Heel veel basisspelers staan nu op scherp. En dan volgende wedstrijd mogen ze dan geen kaarten incasseren. Nederland had gewoon met een B-elftal moeten spelen. Mensen quote deze post. Nederland gehavend naar de kwartfinale, waarin ze jammerlijk uitgeschakeld worden. Helaas.
ook echt wat voor ons iddquote:Op donderdag 24 juni 2010 21:57 schreef MagicIsland1 het volgende:
Allemaal onnodige gele kaarten en Robben ook ff geblesseerd laten raken...goed bezig weer Nederland
quote:Op donderdag 24 juni 2010 21:56 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nou ja, dan moet ie vd Vaart op zijn bek slaan. Breekt ie alsnog zijn neus
Dit dus.quote:Op donderdag 24 juni 2010 21:57 schreef MagicIsland1 het volgende:
Allemaal onnodige gele kaarten en Robben ook ff geblesseerd laten raken...goed bezig weer Nederland
quote:Op donderdag 24 juni 2010 21:59 schreef Mr.Chandon het volgende:
Hou je bek dicht homo. Ik heb er helemaal niet naar uitgekeken!
quote:Op donderdag 24 juni 2010 21:59 schreef SuperHarregarre het volgende:
Scheids is door de fifa ingeschakeld om ons veel geel te geven. En dat allemaal omdat wij zoveel zwaaitopics aanmaakten over Italië en Frankrijk.
STOPquote:Op donderdag 24 juni 2010 21:59 schreef Happel het volgende:
Die commentator...
Jammer dat Sporza en BBC Denemarken - Japan uitzenden...
Whehehe. Nuance is kut!quote:Op donderdag 24 juni 2010 22:00 schreef Swetsenegger het volgende:
Echt de ene helft hier denkt dat robben dood gaat van 15 minuten ballen en de andere helft denkt dat het veld opensplijt en de Godenzoon een vrije doorgang tot het doel gaat krijgen.
quote:Op donderdag 24 juni 2010 22:00 schreef Swetsenegger het volgende:
Echt de ene helft hier denkt dat robben dood gaat van 15 minuten ballen en de andere helft denkt dat het veld opensplijt en de Godenzoon een vrije doorgang tot het doel gaat krijgen.
ik word echt gek van die vent....quote:Op donderdag 24 juni 2010 21:59 schreef Happel het volgende:
Die commentator...
Jammer dat Sporza en BBC Denemarken - Japan uitzenden...
Hahaha jaquote:Op donderdag 24 juni 2010 22:00 schreef Swetsenegger het volgende:
quote:Op donderdag 24 juni 2010 22:00 schreef Mr.Chandon het volgende:
Deze wedstrijd is verre van spannend. Maar nu Robben erin is, is het weer spannend. Weliswaar om de verkeerde redenen
de waarheid ligt in het middenquote:Op donderdag 24 juni 2010 22:00 schreef Swetsenegger het volgende:
ach... FOK!quote:Op donderdag 24 juni 2010 22:00 schreef Swetsenegger het volgende:
Net zo erg als Özil en Sneijderquote:
Als die neger niest, is het einde oefeningquote:
quote:Op donderdag 24 juni 2010 22:00 schreef Swetsenegger het volgende:
Dat sowieso... maar op zich heb ik er wel vertrouwen in dat ze dan scherper zijnquote:Op donderdag 24 juni 2010 22:01 schreef Symphonic het volgende:
Maar als ze zo spelen in de volgende ronde is het wel klaar natuurlijk.
Nee, maar Hij heeft wel 18 keer gescoord! in 2 minuten!quote:Op donderdag 24 juni 2010 22:01 schreef KingOfMars het volgende:
Ik durf niet te kijken. Heeft Robben al een dwars-leasie?
Nee, maar Stekelenburg sloeg mis, dus hij heeft wel z'n neus gebroken.quote:Op donderdag 24 juni 2010 22:01 schreef KingOfMars het volgende:
Dat is jammer danquote:
Nederland is al zeker van de volgende ronde, ongeacht de uitslagquote:Op donderdag 24 juni 2010 22:02 schreef CantFazeMe het volgende:
1-1
Ned. gaat toch ook door als het 2-1 wordt voor kam? Op basis van de resultaten eerder?
NL is gewoon doorquote:Op donderdag 24 juni 2010 22:02 schreef CantFazeMe het volgende:
1-1
Ned. gaat toch ook door als het 2-1 wordt voor kam? Op basis van de resultaten eerder?
Ja.quote:Op donderdag 24 juni 2010 22:02 schreef CantFazeMe het volgende:
ja!quote:Op donderdag 24 juni 2010 22:01 schreef KingOfMars het volgende:
quote:Op donderdag 24 juni 2010 22:02 schreef CantFazeMe het volgende:
1-1
Nee, wel een lease auto.quote:Op donderdag 24 juni 2010 22:01 schreef KingOfMars het volgende:
Dit is gewoon slecht ja.quote:Op donderdag 24 juni 2010 22:02 schreef knep het volgende:
2e helft is echt bagger
Hehequote:Op donderdag 24 juni 2010 22:03 schreef RemcoW23 het volgende:
Wat vlaggen die grensrechters laat man.. Moeten ze eerst snel van Blatter te horen krijgen of ze mogen vlaggen ofzo.
Duidelijke trol is duidelijk.quote:Op donderdag 24 juni 2010 22:03 schreef Noax het volgende:
Kom op Kameroen, dit NL stelt niets voor, grijp je kans!
Duuuuuudequote:
Wat nouquote:Op donderdag 24 juni 2010 22:03 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Neder land was het eerste land dat zich plaatste voor de volgende ronde
Koop een medaille, you're the only onequote:Op donderdag 24 juni 2010 22:05 schreef ViaRegnum het volgende:
[..]
Duuuuuude![]()
![]()
![]()
Stiekem was dit wel de eerste keer dat ik om zo'n rotgrap moest grijnzen
quote:Op donderdag 24 juni 2010 22:03 schreef RemcoW23 het volgende:
Wat vlaggen die grensrechters laat man.. Moeten ze eerst snel van Blatter te horen krijgen of ze mogen vlaggen ofzo.
Ze oogden erg intelligent wat mij betreft.quote:Op donderdag 24 juni 2010 22:05 schreef klausmeister het volgende:
oef die vrouwen net in beeld
Hopelijk blijf je daar dan ookquote:Op donderdag 24 juni 2010 22:05 schreef BansheeBoy het volgende:
Jongens, als ik weer weg ben. Dan ben ik vermoedelijk naar het ziekenhuis.²
Hoor nou eens wat je zegt, pauper.....quote:
Fijn! Ein-de-lijkquote:Op donderdag 24 juni 2010 22:05 schreef BansheeBoy het volgende:
Jongens, als ik weer weg ben. Dan ben ik vermoedelijk naar het ziekenhuis.²
wel lastig dat halve zinnen jequote:Op donderdag 24 juni 2010 22:07 schreef F.M.D. het volgende:
je kan niet verwachten dat robben meteen het topniveau, misschien dit het hele toernooi niet
Zielige reacties verdienen zielige reacties terug.quote:Op donderdag 24 juni 2010 22:06 schreef Noax het volgende:
Hoor nou eens wat je zegt, pauper.....
Zeker je eerste WK dat je van je pappie mag volgen?!
Beetje realistisch blijven.
ja kap daar maar mee.quote:Op donderdag 24 juni 2010 22:08 schreef ViaRegnum het volgende:
[..]
Zielige reacties verdienen zielige reacties terug.
Bij deze dus een huillach:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |