Tja, dat is bij de meeste tanks.quote:Op donderdag 24 juni 2010 19:44 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Heeft weinig zin, 10 minuten en het is klaar.
Volgens mij heeft dat sowieso nooit zoveel zin, het is leuk om wat ritme te breken bij een ander, maar je moet er zelf ook wel tegen kunnen.quote:Op donderdag 24 juni 2010 19:45 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Tja, dat is bij de meeste tanks.
23.quote:Op donderdag 24 juni 2010 19:46 schreef Szura het volgende:
[..]
Hoeveel waren er vorig jaar in totaal?
En dan weer gelijk gebroken wordenquote:Op donderdag 24 juni 2010 19:46 schreef Szura het volgende:
Wel even die laatste servicegame pakken zodat je de 5e set mag beginnen
Want? Federer stond 0-2 achter en Falla serveerde voor de match. Haase is nooit zo dichtbij geweest.quote:Op donderdag 24 juni 2010 19:49 schreef senswal het volgende:
Begint een beetje te lijken op de eerste wedstrijd van Federer...
Je vraagt er echt om idd, kansloos stukje proza.quote:Op donderdag 24 juni 2010 19:50 schreef jojomen4 het volgende:
RAFA speelt 90% van z'n wedstrijden tegen mindere spelers op 60%, en wanneer het echt moet geeft het pas gas. Nu krijg ik vast weer een hoop gepiep te horen, maar ik hoop dat jullie er iets van opsteken.
VAMOS!
Je bent gewoon een misselijk mannetjequote:Op donderdag 24 juni 2010 19:50 schreef jojomen4 het volgende:
Het mooiste vind ik nog dat hier altijd mensen rondlopen, die veel tennis kijken maar er niks van begrijpen, die soms denken dat mindere spelers echt een kans hebben tegen Rafa als deze spelers 1 of 2 sets/breaks voorstaan. Hahahahahaha
Morgen gebeurd het weer....
En anders is het volgende week wel weer... Wanneer begrijpen jullie het nou? RAFA speelt 90% van z'n wedstrijden tegen mindere spelers op 60%, en wanneer het echt moet geeft het pas gas. Nu krijg ik vast weer een hoop gepiep te horen, maar ik hoop dat jullie er iets van opsteken.
VAMOS!
quote:Op donderdag 24 juni 2010 19:50 schreef jojomen4 het volgende:
Het mooiste vind ik nog dat hier altijd mensen rondlopen, die veel tennis kijken maar er niks van begrijpen, die soms denken dat mindere spelers echt een kans hebben tegen Rafa als deze spelers 1 of 2 sets/breaks voorstaan. Hahahahahaha
Morgen gebeurd het weer....
En anders is het volgende week wel weer... Wanneer begrijpen jullie het nou? RAFA speelt 90% van z'n wedstrijden tegen mindere spelers op 60%, en wanneer het echt moet geeft het pas gas. Nu krijg ik vast weer een hoop gepiep te horen, maar ik hoop dat jullie er iets van opsteken.
VAMOS!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |