Ik ga maar eens voor de Nexus One kijkenquote:Op donderdag 24 juni 2010 18:50 schreef Biogarde het volgende:
En toch de meute blijven volgen![]()
Ik ben uitgestapt
Zo werkt die multietasking niet op de iPhone hoor. Het is niet oneindig, programma's stoppen gewoon met draaien op de iPhone op een gegeven moment.quote:Op donderdag 24 juni 2010 18:50 schreef o.us het volgende:
90% van de apps moeten nog aangepast worden aan 4.0, slimmerik.
quote:Op donderdag 24 juni 2010 18:51 schreef Fortitude het volgende:
Ik snap ook niet waarom ze hem ingebouwd hebben. Dat is wel erg geavanceerd voor een Apple product.
Wat moeten ze aanpassen? Je kunt gewoon met vensters werkenquote:Op donderdag 24 juni 2010 18:50 schreef o.us het volgende:
Bij de updates van sommigen van mijn apps zie ik altijd aangepast aan iOS 4.0 staan bovenaan.quote:Op donderdag 24 juni 2010 18:51 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Zo werkt die multietasking niet op de iPhone hoor. Het is niet oneindig, programma's stoppen gewoon met draaien op de iPhone op een gegeven moment.
Mjah, ik moet Apple wel nageven dat ze apparaten heel lang ondersteunen itt veel andere fabrikanten. Tot de laatste firmware voor 4.0 kon je op de iPhone 1 gewoon alles draaien qua firmware.quote:Op donderdag 24 juni 2010 18:52 schreef ImMaxa het volgende:
Mijn iPod Touch van 15 maanden oud ondersteund het niet eens. Te oud heet dat dan. En bedankt.
Heeft niet zo heel erg veel met dat multie te maken. Dat staat er bij iedere update.quote:Op donderdag 24 juni 2010 18:53 schreef o.us het volgende:
[..]
Bij de updates van sommigen van mijn apps zie ik altijd aangepast aan iOS 4.0 staan bovenaan.
Nieuwe kopen is de filosofie bij Apple.quote:Op donderdag 24 juni 2010 18:52 schreef ImMaxa het volgende:
Mijn iPod Touch van 15 maanden oud ondersteund het niet eens. Te oud heet dat dan. En bedankt.
Bij alle fabrikanten, alleen krijg je 0 ondersteuning bij toko's als Samsung, LG, Sony etc etc..quote:Op donderdag 24 juni 2010 18:55 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Nieuwe kopen is de filosofie bij Apple.
nog zo een apple faal.quote:Op donderdag 24 juni 2010 18:50 schreef o.us het volgende:
quote:Op donderdag 24 juni 2010 18:58 schreef cumulus007 het volgende:
Het zoveelste Apple-topic in een week tijd. Wat een tijdverspilling, elke keer dat getrol en gebekvecht
Apple-topics.
Merk je als gebruiker bijna niets van (in 99% van de gevallen (dus op 200.000+ apps ergens?quote:
Maarehm. Een smartphone die niet kan multitasken?quote:Op donderdag 24 juni 2010 18:59 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Merk je als gebruiker bijna niets van (in 99% van de gevallen (dus op 200.000+ apps ergens?)). Ik heb ook geen iPhone meer, maar ik erger me wel dood aan mensen die alles vinden falen wat Apple betreft maar nog geen 5 minuten een iPhone in hun handen hebben gehad maar enkel kunnen trollen omdat ze zelf een LG Cookie hebben die het net niet (understatement) is en dus alles vinden falen omdat ze het niet kunnen betalen, te dom zijn om te poepen en omdat ze zelf falen alles vinden falen.
'Nuff said!quote:Op donderdag 24 juni 2010 18:59 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Merk je als gebruiker bijna niets van (in 99% van de gevallen (dus op 200.000+ apps ergens?)). Ik heb ook geen iPhone meer, maar ik erger me wel dood aan mensen die alles vinden falen wat Apple betreft maar nog geen 5 minuten een iPhone in hun handen hebben gehad maar enkel kunnen trollen omdat ze zelf een LG Cookie hebben die het net niet (understatement) is en dus alles vinden falen omdat ze het niet kunnen betalen, te dom zijn om te poepen en omdat ze zelf falen alles vinden falen.
een iphone is geen desktopcomputer met volwaardig OS. Normaal multitasken zoals met vensters in Windows zou te veel van de processor en daarmee ook van de batterij eisen. Daarom heeft Apple het anders aangepakt. Applicaties mogen op de achtergrond een beperkte set taken uitvoeren. Het besturingssysteem ziet daar strikt op toe. Het accepteert alleen een van die taken en niks anders. De applicatie moet er dan wel voor geschreven zijn om de taak op de juiste manier aan te bieden, zodat het OS snapt wat er op de achtergrond moet blijven draaien.quote:Op donderdag 24 juni 2010 18:52 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Wat moeten ze aanpassen? Je kunt gewoon met vensters werken
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |