Ik ga maar eens voor de Nexus One kijkenquote:Op donderdag 24 juni 2010 18:50 schreef Biogarde het volgende:
En toch de meute blijven volgen![]()
Ik ben uitgestapt
Zo werkt die multietasking niet op de iPhone hoor. Het is niet oneindig, programma's stoppen gewoon met draaien op de iPhone op een gegeven moment.quote:Op donderdag 24 juni 2010 18:50 schreef o.us het volgende:
90% van de apps moeten nog aangepast worden aan 4.0, slimmerik.
quote:Op donderdag 24 juni 2010 18:51 schreef Fortitude het volgende:
Ik snap ook niet waarom ze hem ingebouwd hebben. Dat is wel erg geavanceerd voor een Apple product.
Wat moeten ze aanpassen? Je kunt gewoon met vensters werkenquote:Op donderdag 24 juni 2010 18:50 schreef o.us het volgende:
Bij de updates van sommigen van mijn apps zie ik altijd aangepast aan iOS 4.0 staan bovenaan.quote:Op donderdag 24 juni 2010 18:51 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Zo werkt die multietasking niet op de iPhone hoor. Het is niet oneindig, programma's stoppen gewoon met draaien op de iPhone op een gegeven moment.
Mjah, ik moet Apple wel nageven dat ze apparaten heel lang ondersteunen itt veel andere fabrikanten. Tot de laatste firmware voor 4.0 kon je op de iPhone 1 gewoon alles draaien qua firmware.quote:Op donderdag 24 juni 2010 18:52 schreef ImMaxa het volgende:
Mijn iPod Touch van 15 maanden oud ondersteund het niet eens. Te oud heet dat dan. En bedankt.
Heeft niet zo heel erg veel met dat multie te maken. Dat staat er bij iedere update.quote:Op donderdag 24 juni 2010 18:53 schreef o.us het volgende:
[..]
Bij de updates van sommigen van mijn apps zie ik altijd aangepast aan iOS 4.0 staan bovenaan.
Nieuwe kopen is de filosofie bij Apple.quote:Op donderdag 24 juni 2010 18:52 schreef ImMaxa het volgende:
Mijn iPod Touch van 15 maanden oud ondersteund het niet eens. Te oud heet dat dan. En bedankt.
Bij alle fabrikanten, alleen krijg je 0 ondersteuning bij toko's als Samsung, LG, Sony etc etc..quote:Op donderdag 24 juni 2010 18:55 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Nieuwe kopen is de filosofie bij Apple.
nog zo een apple faal.quote:Op donderdag 24 juni 2010 18:50 schreef o.us het volgende:
quote:Op donderdag 24 juni 2010 18:58 schreef cumulus007 het volgende:
Het zoveelste Apple-topic in een week tijd. Wat een tijdverspilling, elke keer dat getrol en gebekvecht
Apple-topics.
Merk je als gebruiker bijna niets van (in 99% van de gevallen (dus op 200.000+ apps ergens?quote:
Maarehm. Een smartphone die niet kan multitasken?quote:Op donderdag 24 juni 2010 18:59 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Merk je als gebruiker bijna niets van (in 99% van de gevallen (dus op 200.000+ apps ergens?)). Ik heb ook geen iPhone meer, maar ik erger me wel dood aan mensen die alles vinden falen wat Apple betreft maar nog geen 5 minuten een iPhone in hun handen hebben gehad maar enkel kunnen trollen omdat ze zelf een LG Cookie hebben die het net niet (understatement) is en dus alles vinden falen omdat ze het niet kunnen betalen, te dom zijn om te poepen en omdat ze zelf falen alles vinden falen.
'Nuff said!quote:Op donderdag 24 juni 2010 18:59 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Merk je als gebruiker bijna niets van (in 99% van de gevallen (dus op 200.000+ apps ergens?)). Ik heb ook geen iPhone meer, maar ik erger me wel dood aan mensen die alles vinden falen wat Apple betreft maar nog geen 5 minuten een iPhone in hun handen hebben gehad maar enkel kunnen trollen omdat ze zelf een LG Cookie hebben die het net niet (understatement) is en dus alles vinden falen omdat ze het niet kunnen betalen, te dom zijn om te poepen en omdat ze zelf falen alles vinden falen.
een iphone is geen desktopcomputer met volwaardig OS. Normaal multitasken zoals met vensters in Windows zou te veel van de processor en daarmee ook van de batterij eisen. Daarom heeft Apple het anders aangepakt. Applicaties mogen op de achtergrond een beperkte set taken uitvoeren. Het besturingssysteem ziet daar strikt op toe. Het accepteert alleen een van die taken en niks anders. De applicatie moet er dan wel voor geschreven zijn om de taak op de juiste manier aan te bieden, zodat het OS snapt wat er op de achtergrond moet blijven draaien.quote:Op donderdag 24 juni 2010 18:52 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Wat moeten ze aanpassen? Je kunt gewoon met vensters werken
Voor de 800e keer, de iPhone is NOOIT neergezet als smartphone (van oorsprong). Het is een multimedia device, zo is hij neergezet in de markt.quote:Op donderdag 24 juni 2010 19:00 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Maarehm. Een smartphone die niet kan multitasken? [ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Veel plezier er mee, er is een reden dat het niet kan: je Touch is te oud en te traag.quote:Op donderdag 24 juni 2010 19:00 schreef EchteZwareVanNelle het volgende:
Multitasking werkt godverdomme niet eens op mijn iPod Touch, is er een jailbreak of whatever voor om het toch werkend te krijgen?
Dat klopt. Om die reden (en talloze andere) ben ik er klaar mee.quote:Op donderdag 24 juni 2010 19:05 schreef Fortitude het volgende:
Ok serieus nu, Apple is de laatste tijd wel ok. De gemiddelde gebruiker daarin tegen is nog steeds een randdebiel.
Dus als ik het goed begrijp koop je een product niet omdat de gemiddelde gebruiker ervan een debiel is?quote:Op donderdag 24 juni 2010 19:05 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Dat klopt. Om die reden (en talloze andere) ben ik er klaar mee.
Nee, dan was ie ook geen FA op Fok.quote:Op donderdag 24 juni 2010 19:06 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Dus als ik het goed begrijp koop je een product niet omdat de gemiddelde gebruiker ervan een debiel is?
Dat heb je niet goed begrepen nee.quote:Op donderdag 24 juni 2010 19:06 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Dus als ik het goed begrijp koop je een product niet omdat de gemiddelde gebruiker ervan een debiel is?
Windows Mobile doet het anders perfect op die manier. Alhoewel ze daar ook mee gaan stoppen.quote:Op donderdag 24 juni 2010 19:01 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
een iphone is geen desktopcomputer met volwaardig OS. Normaal multitasken zoals met vensters in Windows zou te veel van de processor en daarmee ook van de batterij eisen. Daarom heeft Apple het anders aangepakt. Applicaties mogen op de achtergrond een beperkte set taken uitvoeren. Het besturingssysteem ziet daar strikt op toe. Het accepteert alleen een van die taken en niks anders. De applicatie moet er dan wel voor geschreven zijn om de taak op de juiste manier aan te bieden, zodat het OS snapt wat er op de achtergrond moet blijven draaien.
quote:Op donderdag 24 juni 2010 19:08 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Nee, dan was ie ook geen FA op Fok.
Toch verscheen eenquote:Op donderdag 24 juni 2010 19:08 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Dat heb je niet goed begrepen nee.
ow ik snap hem je was zelf 1 van die debiele gebruikers die niet met hun ipod om konden gaan en toch maar weer terug zijn gegaan naar hun lg cookiequote:Op donderdag 24 juni 2010 19:08 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Dat heb je niet goed begrepen nee.
De Telefoon van Bio:quote:Op donderdag 24 juni 2010 18:50 schreef Biogarde het volgende:
En toch de meute blijven volgen![]()
Ik ben uitgestapt
quote:Op donderdag 24 juni 2010 19:18 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
De Telefoon van Bio:
[ afbeelding ]
Maar dat heeft te maken met je verstandelijke beperkingen. Je zat er vast bij te kwijlen.quote:Op donderdag 24 juni 2010 19:15 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
[..]
Toch verscheen eenop mijn gezicht.. Of, nou ja... I.i.g een in mijn gedachten.
Klopt. Begrijpend lezen is een bitch. Misschien een cursus?quote:Op donderdag 24 juni 2010 19:15 schreef swaffelsmurf het volgende:
[..]
ow ik snap hem je was zelf 1 van die debiele gebruikers die niet met hun ipod om konden gaan en toch maar weer terug zijn gegaan naar hun lg cookie
Dat zal het zijn. Kom je morgen wel weer in ons kringetje zitten? Of ga je weer dwars zitten doen?quote:Op donderdag 24 juni 2010 19:24 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Maar dat heeft te maken met je verstandelijke beperkingen. Je zat er vast bij te kwijlen.
[..]
Klopt. Begrijpend lezen is een bitch. Misschien een cursus?
Maar je hebt er hele leuke lui bijzitten hoor. Ook hier op FOK! Doe gewoon normaal en doe niet alsof de iPhone je vriend for life is, want met die lui zijn geen discussies te voeren. Compleet verpest.
Ik ga weer in je kringetje zitten. Met een lantaarnpaal.quote:Op donderdag 24 juni 2010 19:26 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Dat zal het zijn. Kom je morgen wel weer in ons kringetje zitten? Of ga je weer dwars zitten doen?
Oke, dat klinkt niet zo fris bioquote:Op donderdag 24 juni 2010 19:26 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ik ga weer in je kringetje zitten. Met een lantaarnpaal.
Nou ja, als Sjors en André jou de hele tijd zitten te pesten met je lelijke rolstoel snap ik het wel dat je dwars gaat zitten doen. Morgen neem ik het voor je op.quote:Op donderdag 24 juni 2010 19:26 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Dat je er nog op in gaat.quote:Op donderdag 24 juni 2010 19:26 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Thnx. Het zijn echt klootzakken. Jij kan goed met ze communiceren.quote:Op donderdag 24 juni 2010 19:27 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Nou ja, als Sjors en André jou de hele tijd zitten te pesten met je lelijke rolstoel snap ik het wel dat je dwars gaat zitten doen. Morgen neem ik het voor je op.
Ik probeer het wel op te lossen voor je. Goed idee. Nu weer ontopic.quote:Op donderdag 24 juni 2010 19:28 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Thnx. Het zijn echt klootzakken. Jij kan goed met ze communiceren.
Zullen we het hier dan bij laten? Dank je![]()
Zo duur is de Iphone nou ook weer nietquote:Op donderdag 24 juni 2010 19:32 schreef Mozy het volgende:
Mensen die geen iPhone hebben.
Als je zo arm bent kan je net zo goed meteen zelfmoord plegen
quote:Op donderdag 24 juni 2010 18:50 schreef o.us het volgende:
Zonde van je tijd om je er aan dood te ergeren. Het verbaast me wel dat mensen 4 jaar lang hetzelfde riedeltje blijven herhalen; ik noem het afgunst, dat kan niet anders.quote:Op donderdag 24 juni 2010 18:59 schreef Biogarde het volgende:
Wijze woorden!quote:Op donderdag 24 juni 2010 19:37 schreef elcastel het volgende:
[..]
Zonde van je tijd om je er aan dood te ergeren. Het verbaast me wel dat mensen 4 jaar lang hetzelfde riedeltje blijven herhalen; ik noem het afgunst, dat kan niet anders.
quote:Op donderdag 24 juni 2010 22:40 schreef Aestivate het volgende:
Niet wéér zo'n topic.Ik moet ook maar eens zo'n kloon aanmaken net zoals die retorbrapi die in elk topic met het woord "Apple" of "Mac" alleen maar positieve dingen post, maar dan één die alleen maar basht.
quote:
Die verbindingsproblemen zijn echt kut. Als het echt zo erg is, koop ik een Android.quote:Op donderdag 24 juni 2010 22:43 schreef Aestivate het volgende:
[..]
![]()
Heb nu trouwens niets te bashen over de iPhone, behalve de verbindings roblemen van de nieuwe.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Apple had het er wel over dat het multitasking alleen werkt bij apps die ervoor zijn aangepast @ 4.0. Maar ik gebruik dat multitasking niet echt dus ik zou t niet weten.quote:Op donderdag 24 juni 2010 18:54 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Heeft niet zo heel erg veel met dat multie te maken. Dat staat er bij iedere update.
HTC HD2 kost net zoveel / meer , en kan ook duizend keer meer.quote:Op donderdag 24 juni 2010 19:32 schreef Mozy het volgende:
Mensen die geen iPhone hebben.
Als je zo arm bent kan je net zo goed meteen zelfmoord plegen
En dus ook batterijduur sparen.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 00:15 schreef Arthur_Spooner het volgende:
TS kortzichtig figuur![]()
Als ze multitasking net zoals Windows Mobile hadden gemaakt was het net zo bagger traag geworden. In plaats daarvan moeten de applicaties een save state implementeren.
-edit-quote:Op vrijdag 25 juni 2010 00:05 schreef ultrakiller het volgende:
[..]
HTC HD2 kost net zoveel / meer , en kan ook duizend keer meer.
mensen die een iPhone hebben
Niks aan WM is perfect.quote:Op donderdag 24 juni 2010 19:14 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Windows Mobile doet het anders perfect op die manier. Alhoewel ze daar ook mee gaan stoppen.
Ja, dan moet je geen iPhone nemen, die kan dat niet. Oh nee, die kan dat toch wel, alleen jij weet dat niet.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 00:24 schreef Stekelbees het volgende:
[..]
En dus ook batterijduur sparen.
Maar het blijft falen. Ik wil bijv mn skype openzetten en ondertussen mn mail + msn of whatever. Dat kan dus niet.
Achja.
Skype is nog niet aangepast.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 00:24 schreef Stekelbees het volgende:
[..]
En dus ook batterijduur sparen.
Maar het blijft falen. Ik wil bijv mn skype openzetten en ondertussen mn mail + msn of whatever. Dat kan dus niet.
Achja.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |