Daar past nog wel het een en ander bijquote:Op maandag 5 juli 2010 21:12 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Dit is de vrijdag met semi-willekeurig gekozen plekken voor de acts.
[ afbeelding ]
Disclaimer. Voor het idee, klopt waarschijnlijk geen hol van.
quote:
quote:Op maandag 5 juli 2010 22:25 schreef portie het volgende:
muh, met blink 182 in de middag mag ik toch hopen dat dit niet serieus genomen wordt. Hoop alleen wel dat er nog even een grote naam bij komt voor de vrijdag. Als blink 182 af gaat sluiten zou dat eigenlijk een kleine teleurstelling zijn.
Lijkt me een beetje stug dat een legende als burning spear zo vroeg opent, zou trouwens dave en ritchie omdraaien, dave zal wel een tijdje doorknallen in de bravo..quote:
quote:Op maandag 5 juli 2010 22:25 schreef portie het volgende:
muh, met blink 182 in de middag mag ik toch hopen dat dit niet serieus genomen wordt. Hoop alleen wel dat er nog even een grote naam bij komt voor de vrijdag. Als blink 182 af gaat sluiten zou dat eigenlijk een kleine teleurstelling zijn.
quote:Op maandag 5 juli 2010 22:50 schreef mattttPUNTnl het volgende:
[..]
Lijkt me een beetje stug dat een legende als burning spear zo vroeg opent, zou trouwens dave en ritchie omdraaien, dave zal wel een tijdje doorknallen in de bravo..
nadarhand een kutindeling.. Olene kadar mag niet samenvallen met Dave Clark.. Dat moet je nog even aanpassenquote:Op maandag 5 juli 2010 23:39 schreef Tatser het volgende:
[..]
De BRAVO op zaterdag word heftig. ik zeg deadmau5 2 uur set als aflsluiter
Denk dat Dave de Bravo afsluit.quote:Op maandag 5 juli 2010 22:50 schreef mattttPUNTnl het volgende:
[..]
Lijkt me een beetje stug dat een legende als burning spear zo vroeg opent, zou trouwens dave en ritchie omdraaien, dave zal wel een tijdje doorknallen in de bravo..
Rond 29 juli zo meestal toch?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 02:09 schreef florabay het volgende:
Wanneer wordt het blokkenschema eigenlijk bekend gemaakt?
quote:
Wat is er zo speciaal aan anderhalf uur met z'n allen losgaan op hardcore beats? Dat kan op elk willekeurig feestje op vrijdag en zaterdagnacht..quote:Op zaterdag 3 juli 2010 12:15 schreef julian6 het volgende:
[..]
Ben je bij DJ Promo geweest twee jaar terug?
Ik gok dat meneer Hawtin aka Plastikman dat gaat doen..quote:
Denk het niet omdat Dave Clarke veel steviger draait en Plastikman bij vlagen vrij experimenteel is. er zit meestal wel enige opbouw in de avond, maar de tijd zal het lerenquote:Op dinsdag 6 juli 2010 11:39 schreef Kinz het volgende:
Ik gok dat meneer Hawtin aka Plastikman dat gaat doen..
Om de 2 uur meet bij het oplaadstation doen?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 12:35 schreef N-E-R-D het volgende:
T-mobile gaat mobiele masten plaatsen op lowlands kan ik mooi me iphone gewoon meenemen.
Inderdaad. Ook Blaudzun erbij:quote:Op dinsdag 6 juli 2010 10:01 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Dan zullen ze vandaag wel alle NLse acts bekend gaan maken. Gister Makebelieve, nu Dailybread en flink wat bij de officieus bevestigden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |