kan van alles zijn. the DJ Producer ( hardcore koning) maakt een goede kans, maar kan ook een dikke DnB act zijn zoals black sun empire of noisia. The Bloody Beetroots gaat ook gewoon super worden als ik vrienden moet geloven. Kees v Hondt wordt vast ook weer het vetste feesje van het jaar net als vorig jaar en ik ga Fat freddy's drop eindelijk is live zien. Die antwoord word ook lachen, net als DJ a-trak. En dan heb je nog Massive attack maar ik ben bang dat ze vooral nieuw materiaal gaan spelen.quote:Op donderdag 1 juli 2010 16:04 schreef Haantjedevoorste het volgende:
[..]
Mooi man! En wat als absoluut hoogtepunt?
Ik hoop stiekem nog op Maiden....quote:Op donderdag 1 juli 2010 14:57 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Inderdaad.
Ik ben vooral blij met Pendulum, Dr. Lektroluv en Yeasayer!
De rest vind ik dan niet zo boeiend, maar hopelijk komt dat nog
Ik voel een fokmeet opkomen, je kan mij als volgt herkennen (alleen dan niet in de persoon zelf)quote:Op donderdag 1 juli 2010 16:36 schreef julian6 het volgende:
[..]
kan van alles zijn. the DJ Producer ( hardcore koning)
tof, leuk, gezelligquote:
Nee, anders had ik wel gezegd "ik voel een immer falende fok meet aankomen"..quote:Op vrijdag 2 juli 2010 07:25 schreef De.Marcus het volgende:
Je bedoelt die immer falende fok meet![]()
Hoewel ik wel eens (volgens mij 3 jaar terug) een bordje met fok heb zien staan op donderdag bij de 24 uurs tent.
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 14:49 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
..al zou ik ipv The Drums, Holy Fuck en OK Go dan eerder Imelda May, Fat Freddy's Drop en Katzenjammer doen, Stop de tijd.
Ze noemen het drankquote:Op vrijdag 2 juli 2010 19:57 schreef CecilBDemented het volgende:
is er iets van een dating ding op lowlands?
ik ga kijken of ik dat kan vindenquote:
Ga in ieder geval naar de DJ producer kijkenquote:Op vrijdag 2 juli 2010 13:47 schreef PiRANiA het volgende:
[ afbeelding ]
last.fm. Weet ik in ieder geval waar ik naartoe moet
. Lijstje klopt prima voglens mij
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |