En dan reincarneert in Isabella.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 12:59 schreef Lucas15 het volgende:
[..]
Dit word echt de meeste domste cliffhanger allertijden! En dan die wijf die "vrouw" wapen laat vallenIk had op zijn minst verwacht dat die andere leden ook zouden komen en dat er dan zojuist een schietpartij onstaat
En dat dat kind dan verongelukt word
ZIjn we daar tenminste vanaf!
Het word niks!
Ik zie Jack beter als pak! Hij had een betere zakenman moeten zijn!quote:Op vrijdag 2 juli 2010 20:03 schreef kwiwi het volgende:
Die onderbroek van JackIk weet dat Danny de hunk van de serie moet voorstellen, maar konden ze Jack nou echt niet wat fatsoenlijkers aan doen?
Mee eensquote:Op vrijdag 2 juli 2010 20:16 schreef Lucas15 het volgende:
[..]
Ik zie Jack beter als pak! Hij had een betere zakenman moeten zijn!
Ze loopt schijnbaar standaard zonder slipje rond...quote:Op vrijdag 2 juli 2010 20:25 schreef amaranta het volgende:
Misschien ook handig als Sjors haar slip uittrekt of is die al uit?
Ik denk dat de cliff gewoon de baby is. Klaar.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 20:25 schreef Stephan1237 het volgende:
Stomme cliffhanger, die meid kan terugkomen met het pistool
Cliff Hanger Langeveldquote:Op vrijdag 2 juli 2010 20:26 schreef amaranta het volgende:
Ik denk, dat het een jongen is, en dat hij Cliff gaat heten.
En nu gaat Lorena haar ook nog toucheren....quote:Op vrijdag 2 juli 2010 20:25 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ze loopt schijnbaar standaard zonder slipje rond...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |