Zo snel gaat de tijd niet, hoor.quote:Op donderdag 24 juni 2010 18:22 schreef Nystiq het volgende:
2 uurtjes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
88 uur en 33 minuten.quote:Op donderdag 24 juni 2010 23:26 schreef Socios het volgende:
Haha, ik dacht al, ben ik nu ineens de enige die aftelt.
88 uur en 34 minuten.
Neem dan vrij.quote:Op maandag 28 juni 2010 18:05 schreef The6thgate het volgende:
Godverdomme waarom is vrijdag die wedstrijd alweer om 16u en niet gewoon 's avonds? Kan ik verdomme 2 keer de wedstrijd niet zien. En zou me niet verbazen als vrijdag de laatste wordt
Zit nu al te stuiterenquote:
ik ook! zit nu wel aardig in mn kop en de spanning neemt toe....quote:Op donderdag 1 juli 2010 01:31 schreef Ahriman het volgende:
De eerste wedstrijd van het Nederlandse elftal op dit WK waar ik echt naar uitkijk!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
ja, en dat maakt het ook wat leuker en lekkerder om die dag erna naar de kraker tussen argentinie en mofrika te kijken....quote:Op donderdag 1 juli 2010 16:13 schreef YebCar het volgende:
morgen rond deze tijd staat het hopelijk al 2-0
Wat is je prognose? Ik zelf heb er veel vertrouwen in, maar de stemming begint nu toch een beetje om te slaan heb ik het idee. :squote:Op donderdag 1 juli 2010 11:34 schreef superworm het volgende:
28 uur en 26 minuten. Het duurt te lang! Ik wil NU winnen van Brazilië!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Da's bijna achtduizend jaar manquote:Op donderdag 1 juli 2010 22:41 schreef Maringo het volgende:
242970624000000 miliseconden
min een beetje
quote:Op donderdag 1 juli 2010 22:07 schreef crv het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 09:00 schreef Perrin het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.beter goed gekopieerd dan slecht zelf verzonnen toch
There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 09:36 schreef OmniRocket het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ] , [ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:
je zit er een uurtje naastquote:
Wees er dan wel bij bij de aftrap hequote:
quote:
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 11:01 schreef crv het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
quote:
quote:
En jij gaat natuurlijk, zoals je al het hele al WK doet (we zouden alle groepswedstrijden verloren hebben etcetc), zeer negatief zijn bij de laatste 2 wedstrijden en als ze dan toch een keer verliezen, zal jij de eerste zijn met een: 'Ik zei het toch'-topic?quote:Op zondag 4 juli 2010 10:00 schreef Michielos het volgende:
ik ben zenuwachtig voor dinsdag. Ik zie het zelf somber in. Hoop echt zo dat ze doorgaan.
quote:
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 00:00 schreef crv het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Dan nog 4 uur!!quote:Op dinsdag 6 juli 2010 15:04 schreef Hosselmachine het volgende:
Nog 56 minuten!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |