Likkebaard.quote:Op donderdag 24 juni 2010 17:28 schreef Great.Expectations het volgende:
Zou de lengte van je tong eigenlijk iets zeggen over de lengte van ehm...
Ik zag het voor mequote:Op donderdag 24 juni 2010 17:25 schreef Waxxer het volgende:
Wat heeft'ie gedaan in godesnaam?Gecheckt of je nog verstandskiezen hebt?!
www.handjehelpen.nl ?quote:Op donderdag 24 juni 2010 17:29 schreef Xiance het volgende:
haastige spoed... nou soms kan t wel lekker zijn hoor!
je zal maar es flink geil zijn.. dan ben je toch blij als iemand je "effe snel" kan helpen
Prima toch al die kk landen eruitquote:Op donderdag 24 juni 2010 17:32 schreef TheVulture het volgende:
Na Frankrijk ligt ook Italie bijna uit het WK
Stevequote:
Je vergeet teringlijers.quote:Op donderdag 24 juni 2010 17:34 schreef igor-smirnoff het volgende:
[..]
Prima toch al die kk landen eruitNederland is gewoon de beste qua spelers qua beleid qua alles! Die tiefus Duitsers alleen nog.....
Snuivend seksen!quote:Op donderdag 24 juni 2010 17:34 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Inclusief projectiel kwijlen?
Por que yo hablo Espanol en Holanda. A que te dedicas?quote:Op donderdag 24 juni 2010 17:37 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
Zit je een topic terug te lezen
knikkert een of andere aardappel een slot op
¿por que debiele actie?
Wörklich Sjans....wörklich.......wieso?...und warum?quote:
meer spaans ken je geloof ik ook niet echt he...dan a q te dedicasquote:Op donderdag 24 juni 2010 17:38 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Por que yo hablo Espanol en Holanda. A que te dedicas?
<--- ome janquote:Op donderdag 24 juni 2010 17:39 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Wörklich Sjans....wörklich.......wieso?...und warum?![]()
Como s'escribe te nombre?quote:Op donderdag 24 juni 2010 17:40 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
meer spaans ken je geloof ik ook niet echt he...dan a q te dedicas
quote:Op donderdag 24 juni 2010 17:46 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
Gimme a W![]()
Gimme a O![]()
this will take a moment
Zijn ze eindelijk klaar? Hoeveel is het geworden?quote:Op donderdag 24 juni 2010 17:50 schreef Steve het volgende:
Kut, net het einde van Mahut-Isner gemist.
bíjnaquote:
quote:
Ik ook... stom voetbalquote:Op donderdag 24 juni 2010 17:50 schreef Steve het volgende:
Kut, net het einde van Mahut-Isner gemist.
quote:
quote:Op donderdag 24 juni 2010 18:04 schreef Deceit het volgende:
kan iemand me updaten met het voetbal vanmiddag? wie t speelde en wie er doorzijn
Roséquote:
wowquote:Op donderdag 24 juni 2010 18:06 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Italie ligt eruit; 2-3 verloren van Slowakije.... Paraguay 0-0 tegen Nieuw-Zeeland... Paraguay en Slowakije door
Positief?quote:
Iets met plank, misslaan, denk ik... Want ik vat 'm niet?quote:
O, je wist het niet?quote:
Ach man, knipoog effect!quote:
Ik denk dat God Fok het zo gewild heeftquote:Op donderdag 24 juni 2010 18:19 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ach man, knipoog effect!En ik zei nog, ik wil niet, maar ik was een slachtoffer van het lot. Je zou er bijna Andre Hazes van gaan luisteren.
Pff. Nou ja, dat het geen Mulisch is, weet ik ook wel, maar goedquote:Op donderdag 24 juni 2010 18:19 schreef Ang3l het volgende:
"Micha schrijft geen literatuur, maar het verhaal is wel uit het leven gegrepen en vlot op papier gezet. Spannende lectuur!"
Plus dan een stukje over het boek zelf, de inhoud.
Als je vrijdag maar wegblijft!quote:
Plein 1940quote:Op donderdag 24 juni 2010 18:22 schreef Waxxer het volgende:
In Amsterdam moet een plein komen "waar homo's welkom zijn". Wat moet ik me dáár nou weer bij voorstellen?
Ik ben nog wel kwetsbaar hequote:
Dit vind ik wel een beetje eng. Waar staat dat?quote:Op donderdag 24 juni 2010 18:22 schreef Waxxer het volgende:
In Amsterdam moet een plein komen "waar homo's welkom zijn". Wat moet ik me dáár nou weer bij voorstellen?
Ik gok dat er weinig straatverlichting staatquote:Op donderdag 24 juni 2010 18:22 schreef Waxxer het volgende:
Op vrijdag? Kun je niet gewoon beter dat laatste dagje nog even uitzieken?quote:
Dat zag ik ook ergens voorbij vliegen.quote:Op donderdag 24 juni 2010 18:22 schreef Waxxer het volgende:
Volgens mij twitterde Pieter er iets over ook.quote:Op donderdag 24 juni 2010 18:24 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dit vind ik wel een beetje eng. Waar staat dat?
Marcouch:keppeltjesdag en homopleinquote:Op donderdag 24 juni 2010 18:24 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dit vind ik wel een beetje eng. Waar staat dat?
Normaal zou ik zeggen van wel... maar ik heb momenteel een project en daar moet juist nu een hoop voor gebeuren... en ik voel me goed genoeg... maak natuurlijk wel gewoon die kuur afquote:Op donderdag 24 juni 2010 18:24 schreef wonderer het volgende:
[..]
Op vrijdag? Kun je niet gewoon beter dat laatste dagje nog even uitzieken?
Dus het is ook nog echt wat ik denk dat het is?quote:Op donderdag 24 juni 2010 18:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat zag ik ook ergens voorbij vliegen.
Meest belachelijke idee ooit. Weet je, zet er andrs een hek omheen.
Met prikkeldraad of zo. Net om ons daar te houden hoor, maar om de boze wereld buiten te houden!
Misschien omdat ik niet in A'dam woon en geen Jood ben... maar worden die dan zo gediscrimineerd?quote:Op donderdag 24 juni 2010 18:28 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Marcouch:keppeltjesdag en homoplein
Het Amsterdamse PvdA-raadslid Ahmed Marcouch heeft plannen ingediend die de discriminatie van homo's en joden moeten tegengaan. Zo wil hij elk jaar een keppeltjesdag organiseren.
Ook moet er in elk stadsdeel een plein komen waar homo's welkom zijn. Verder wil hij dat de burgemeester langsgaat bij slachtoffers van 'hatecrime'.
Het is volgens Marcouch belangrijk om homogeweld en antisemitisme al op jonge leeftijd aan te pakken. Daarom moet op Amsterdamse scholen meer aandacht komen voor discriminatie.
(RTL nieuws)
Op teletekst staat "een plein" hier "in elk stadsdeel een plein". Wat heb ik op een plein te zoeken, vraag ik me af. Of dat, noem eens iemand, eh, MisterO denkt, hey, ik ga vanavond eens niet naar de kroeg, ik ga naar het wijkpleintje.
Op zich is dat wel een veilig plein ook he? Je moet alleen goed uitkijken met oversteken daar. Doe je dat dan ook?quote:Op donderdag 24 juni 2010 18:29 schreef Ang3l het volgende:
Whehe, zo naar de vergadering van de VVE... met een tas vol met oranje omdat ik daarna doorga naar het 18sept plein om de wedstrijd te kijken
Als hij zou hebben gezegd dat er een Flikkertjesdag en in elke stadswijk een jodenplein zou komen, dat er dan heel temperamentvol op gereageerd zou worden.quote:Op donderdag 24 juni 2010 18:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Misschien omdat ik niet in A'dam woon en geen Jood ben... maar worden die dan zo gediscrimineerd?
Nou oversteken is niet onveilig hoor, want het zit tussen 2 wimkelgebieden in en er mogen geen auto's komen. Maaarrrrrr wel hordes supporters1 Ik pas op voor de stampede!quote:Op donderdag 24 juni 2010 18:30 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Op zich is dat wel een veilig plein ook he? Je moet alleen goed uitkijken met oversteken daar. Doe je dat dan ook?
Wat... DOM...quote:Op donderdag 24 juni 2010 18:28 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Marcouch:keppeltjesdag en homoplein
Het Amsterdamse PvdA-raadslid Ahmed Marcouch heeft plannen ingediend die de discriminatie van homo's en joden moeten tegengaan. Zo wil hij elk jaar een keppeltjesdag organiseren.
Ook moet er in elk stadsdeel een plein komen waar homo's welkom zijn. Verder wil hij dat de burgemeester langsgaat bij slachtoffers van 'hatecrime'.
Het is volgens Marcouch belangrijk om homogeweld en antisemitisme al op jonge leeftijd aan te pakken. Daarom moet op Amsterdamse scholen meer aandacht komen voor discriminatie.
(RTL nieuws)
Op teletekst staat "een plein" hier "in elk stadsdeel een plein". Wat heb ik op een plein te zoeken, vraag ik me af. Of dat, noem eens iemand, eh, MisterO denkt, hey, ik ga vanavond eens niet naar de kroeg, ik ga naar het wijkpleintje.
en zaterdag is het toch al flikkertjesdag ?quote:Op donderdag 24 juni 2010 18:32 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Als hij zou hebben gezegd dat er een Flikkertjesdag en in elke stadswijk een jodenplein zou komen, dat er dan heel temperamentvol op gereageerd zou worden.
En dan gaat iedereen er heen, komt er een hek omhoog en afvoeren die handel. Zijn we daar meteen van af.quote:Op donderdag 24 juni 2010 18:22 schreef Waxxer het volgende:
de kleur van jouw klittennnnquote:Op donderdag 24 juni 2010 19:35 schreef Xiance het volgende:
VANDAAAAAAAAAAAAG IS ROOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOD
hij is van oorsprong zuid-afrikaans volgens mij...quote:Op donderdag 24 juni 2010 19:57 schreef wonderer het volgende:
Nooit geweten dat Stef Bos (ook) in het Afrikaans zingt en praat. Dat lijkt me voor een Nederlander echt een rare taal om te leren.
komt uit veenendaalquote:Op donderdag 24 juni 2010 20:05 schreef Xiance het volgende:
[..]
hij is van oorsprong zuid-afrikaans volgens mij...
Ja, DAT wist ik wel (ik ook namelijkquote:
waren wel de lekkerste.. van persie, van der vaart en sneijderquote:Op donderdag 24 juni 2010 20:25 schreef wonderer het volgende:
*voetbal kijk*
Echte volbloed pikzwarte negers zijn eigenlijk best mooi.
En de helft van het team dat niet meezingt met het volkslied, jezus zeg...
Waarom ben je dat niet dan?quote:Op donderdag 24 juni 2010 20:46 schreef Deceit het volgende:
ik had nu in de kroeg moeten zijn met vrienden en vriendinnen met een bier en een peuk in de handen
tyfuszooi
Aww.quote:Op donderdag 24 juni 2010 20:48 schreef Deceit het volgende:
omdat ik net als TV ziek thuis zit..
En bij mij is dus iedereen de stad in.. pff
Ja, d'r hangt niet zoveel vanaf, geloof ikquote:Op donderdag 24 juni 2010 20:52 schreef Xiance het volgende:
och kom je gaat niet dood hoor als je dit thuis moet kijken..
tis niet alsof het een mega spannende wedstrijd is ofzo
Mmmmm...quote:Op donderdag 24 juni 2010 21:04 schreef keizerpinguin het volgende:
ik heb net al een oranje wk tompouce op
om in de stemming te komen
Luie flikkerquote:Op donderdag 24 juni 2010 21:25 schreef Steve het volgende:
Eindelijk even rustig zitten. Gewoon, zitten.
Oh maar ik ben ook lui hoor. Heerlijk af en toe, lui zijn. Gewoon rust om je heen, daar bekom je ook van.quote:
Als iets goed moet gebeuren moe je het immers zelf doen.quote:
Je hebt ook zoveel technieken...quote:Op donderdag 24 juni 2010 21:53 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Als iets goed moet gebeuren moe je het immers zelf doen.
quote:
Ja, en die ander wordt onderuitgehaald en krijgt niet eens een penaltyquote:Op donderdag 24 juni 2010 22:36 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
![]()
ja snap jij het? Rafy moet zn leuk smoeltje beschermen tegen de bal met zn elleboog en hij krijgt er een kaaaaart voor
Jeses wat ben jij een ontzettende zeur zeg...quote:Op donderdag 24 juni 2010 20:46 schreef Deceit het volgende:
ik had nu in de kroeg moeten zijn met vrienden en vriendinnen met een bier en een peuk in de handen
tyfuszooi
ik bédoel maarquote:Op donderdag 24 juni 2010 22:37 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, en die ander wordt onderuitgehaald en krijgt niet eens een penalty
Meneer de Chileens is vast boos op Joran.
Ja sorryquote:
Je hebt wel een punt, al mag ik daar niks van zeggen omdat ik zelf nogal graag zeikquote:
quote:Op donderdag 24 juni 2010 23:17 schreef Tha_Erik het volgende:
Je hebt wel een punt, al mag ik daar niks van zeggen omdat ik zelf nogal graag zeik.
Ja ik dacht "dat ik zoooo 2010", laat ik die er ook maar eens ingooienquote:
Ga je maandag met me mee kijken dan? Om 16:00?quote:Op donderdag 24 juni 2010 23:57 schreef Tha_Erik het volgende:
Goh dat is wel stukken levendiger dan dat het bij mijn opa en oma was.
Ik schrok me de pleuris toen het ineens begon te spelen. Geluid stond een beetje hardquote:
Sure!quote:Op donderdag 24 juni 2010 23:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ga je maandag met me mee kijken dan? Om 16:00?
Ja dat had ik ookquote:Op vrijdag 25 juni 2010 00:00 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik schrok me de pleuris toen het ineens begon te spelen. Geluid stond een beetje hard
Kun je nagaan als je er stond!quote:Op vrijdag 25 juni 2010 00:00 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik schrok me de pleuris toen het ineens begon te spelen. Geluid stond een beetje hard
YAAAAAAAAAAAAAY!quote:
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 00:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
YAAAAAAAAAAAAAY!Ik ga om half 4 van werk snel naar huis.... en dan gaan we kijken op't plein in het zonnetje!
Dan komt het niet zo plotselingquote:
O nee, dat kloptquote:
Is goed. Doe ik dat met mijn oranje hempie. EN sprokkel ik vast de beesies bij mekaar! Misschien dat ik een uurtje tijd voor tijd neem, want pa som half 4 weg als ie om 4 begint is wat krap. Dan zit IEDEREEN op de weg in het centrum.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 00:04 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
! Tof
. Zal mijn oranje polo eens in de was gooien dan
.
Ik zal mijn best doenquote:Op vrijdag 25 juni 2010 00:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Is goed. Doe ik dat met mijn oranje hempie. EN sprokkel ik vast de beesies bij mekaar! Misschien dat ik een uurtje tijd voor tijd neem, want pa som half 4 weg als ie om 4 begint is wat krap. Dan zit IEDEREEN op de weg in het centrum.
Maar niet per ongeluk kopstoten bij een goal zoals de cute heterootjes op het filmpje he
Nope.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 00:20 schreef Tha_Erik het volgende:
Is het ooit wel eens lekker weer bij jou?
Omdat het leuk is om met z'n allen mee te levenquote:Op vrijdag 25 juni 2010 00:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Kun je nagaan als je er stond!
Ik heb het bier in m'n kleren en de vuvuvuvulvatoet in m'n oor
Maar gezellig was het wel.
En ik durfde echt NIET te kijken bij die bal vanaf de stip na de hands![]()
Waarom leef ik dit jaar zo mee?
quote:
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 02:15 schreef Bartjebart het volgende:
Youtube heeft gewoon een Vuvuzela geluidsknop onder sommige filmpjes gezet
Bijvoorbeeld onder:
Mja. Zoiets denk ik jaquote:
Ach, pop, ik ben ook kapot vanavond...quote:Op vrijdag 25 juni 2010 08:53 schreef Ang3l het volgende:
Vanavond? Vanavond geile mannen zien op Friso!
Al zal ik wel kei kapot zijn van trainen
En zal ik geen alcohol drinken omdat ik morgen 2 optredens heb
Ik hoop dat ik datquote:
Ach, anders combineren met paracetasnoepjesquote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:01 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik datvanavond ook nog doe maar het voelt goed
Ik heb mijn antibiotica bij... ik weet alleen niet of ik dan word buiten gezet als ik die inneem... denken ze dat ik aan de drugs zitquote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:06 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ach, anders combineren met paracetasnoepjes![]()
Met zo'n beschrijving hoef je toch niet eens te gaan kijkenquote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:17 schreef Ang3l het volgende:
*LOL* Hoor ik net klik klik klik van die hakjes voorbij mijn kantoor lopen. Ik kijk op en om. Komt ze binnen "Gij heurt hillemoal niee om te kijke als ge hakjes heurt! Dar vinde gij niks an!"
En daarna wist ze me te vertellen dat er bij Tooling een nieuwe jongeen is met gitzwart haar en een witte pluk er in. Of ik ff wilde controleren of m'n gaydar afging. "Maar wel voorzichtig, want 't is de zoon van 1 vd bazen!" Ja hoor... Mission GayAlert gaat straks in werking!
Dan kijk ik de organisatoren wel ff lief aan. Of de barman. Of de DJ.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:15 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik heb mijn antibiotica bij... ik weet alleen niet of ik dan word buiten gezet als ik die inneem... denken ze dat ik aan de drugs zit
Ik heb 'r uitgelegd dat het ook een emo kan zijn, en dat die depressieve krengen wel eens de gaydar in verwarring kunnen brengenquote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:20 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Met zo'n beschrijving hoef je toch niet eens te gaan kijken
Ik moet nog een kaartje halenquote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dan kijk ik de organisatoren wel ff lief aan. Of de barman. Of de DJ.Komt goed!
Tis trouwens wel in de kleine zaal heniet in de grote.
Dat kan ook nog jaquote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb 'r uitgelegd dat het ook een emo kan zijn, en dat die depressieve krengen wel eens de gaydar in verwarring kunnen brengen
Draait Jerre?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dan kijk ik de organisatoren wel ff lief aan. Of de barman. Of de DJ.Komt goed!
Tis trouwens wel in de kleine zaal heniet in de grote.
Heb ik ook nog niet. Heb het in mijn hele friso carriere pas 1x meegemaakt dat ik naast de pot (en die zijn er veel) pieste met een kaartje.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:29 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik moet nog een kaartje halen
Maar het zal niet uitverkocht zijn neem ik aan...
Nee, Dicky in 't cafe. En geen idee wie er in de zaal draait. Jerre draait nooit op Friso.quote:
Heb 'm al aangegeven voor een banquote:
Zou je eerste ban zijn?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:57 schreef Ang3l het volgende:
Die gast post in allerlei topics alleen maar het woord kanker.
Weg ermee. Snap echt niet waarom je dat leuk zou vinden?
Wat voor iemand ben je dan?
Als je nou eens ergens in een discussie kanker roept... ach ja.
Als je in Den Haag of Rotterdam woont en je roept het.... dan ben je ingeburgerd.
Maar om nou bewust een profiel aan te gaan maken, je ondertitel ik scheld met kanker te noemen en dan topics af te gaan om kankee rte typen?
Dan mag je..... ja echt... van mij een spuitje krijgen.
En nee dit is geen VERKAPTE doodsverwensing. Dus ban mij dan ook maar
daar kwam ik dus net van terugquote:Op vrijdag 25 juni 2010 05:53 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en dan moet de nacht van assen nog komen, gij drankorgel
I'm on it, ben als zijn posts aan het verwijderen....quote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:57 schreef Ang3l het volgende:
Die gast post in allerlei topics alleen maar het woord kanker.
Weg ermee. Snap echt niet waarom je dat leuk zou vinden?
Wat voor iemand ben je dan?
Als je nou eens ergens in een discussie kanker roept... ach ja.
Als je in Den Haag of Rotterdam woont en je roept het.... dan ben je ingeburgerd.
Maar om nou bewust een profiel aan te gaan maken, je ondertitel ik scheld met kanker te noemen en dan topics af te gaan om kankee rte typen?
Dan mag je..... ja echt... van mij een spuitje krijgen.
En nee dit is geen VERKAPTE doodsverwensing. Dus ban mij dan ook maar
Thanksquote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:18 schreef Symphonic het volgende:
[..]
I'm on it, ben als zijn posts aan het verwijderen....
maar de echte nacht van assen is toch alleen van vrijdag op zaterdag,quote:
woensdag wel, donderdag is de nacht van assen en vrijdag de TT-nachtquote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:12 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar de echte nacht van assen is toch alleen van vrijdag op zaterdag,
alle andere dagen is toch alleen maar voorbereidend werk ?
weer wat geleerd,quote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:21 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
woensdag wel, donderdag is de nacht van assen en vrijdag de TT-nacht
tuurlijk wel, maar dat kost dan 7 euroquote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:35 schreef TheVulture het volgende:
Zometeen maar eens even een kaartje gaan kopen... dan kan ik echt niet meer terug!
Zul je zien dat ik straks als enige misgrijpquote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:35 schreef TheVulture het volgende:
Zometeen maar eens even een kaartje gaan kopen... dan kan ik echt niet meer terug!
Lijkt me inderdaad heel verstandig als ik dat doe met m'n keelinfectiequote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zul je zien dat ik straks als enige misgrijpMaar dan bel ik en dan pijpen jullie collectief die brede uitsmijter he?
dan weet je het nuquote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:37 schreef Stroekie het volgende:
[..]
weer wat geleerd,
ben zelf nooit naar TT geweest, maar had nogal wat Drenthenaren in de klas zitten die altijd vol lof spraken over de nacht van Assen, maar dacht dus altijd dat dat de nacht voorafgaand aan de races was
*shakes ass*quote:
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:36 schreef Dragonwizard het volgende:
Straks Brazilië tegen Portugal.
[ afbeelding ]
Nuenen Culinair.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:26 schreef TheaterMaMa het volgende:
wat zal ik doen vanavond naar Nuenen culinair, of zondag, of zondag naar parkpop?
kan natuurlijk ook nog morgen naar de roze zaterdag
Zijn er mensen die naareen van de bovengenoemde evenementen gaan?
dat is zowieso om 24 uur al afgelopen, ik kan normaal nooit naar het Frisofeest, op zaterdagochtenden geef ik doorgaans les, maar wil je soms niet dat ik kom, en als dat zo is, waarom zou je willen dat ik niet kom?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 15:03 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nuenen Culinair.![]()
Ik zou er een Friso-feest voor laten schieten.
"Woar is d'n Dick?"
"Joa, noar Nuenen Culinair."
d'n Dickquote:Op vrijdag 25 juni 2010 15:03 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nuenen Culinair.![]()
Ik zou er een Friso-feest voor laten schieten.
"Woar is d'n Dick?"
"Joa, noar Nuenen Culinair."
Jees hoeveel sokken zitten daarbij in?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:36 schreef Dragonwizard het volgende:
[ afbeelding ]
Ho!quote:Op vrijdag 25 juni 2010 15:06 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
dat is zowieso om 24 uur al afgelopen, ik kan normaal nooit naar het Frisofeest, op zaterdagochtenden geef ik doorgaans les, maar wil je soms niet dat ik kom, en als dat zo is, waarom zou je willen dat ik niet kom?
En sterker nog waarom zou ik me daar iets van aantrekken?
Dat werkt vaker averechts voor mij.
ga jij ook dan?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 15:11 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ho!Halt!
Stop!
Nuenen Culinair lijkt me gewoon zo leuk.Hapjes en drankjes, beetje netwerken hier, beetje babbelen daar... Allemaal eettentjes en dan kun je van alles proberen. En dan denk ik, er komt nog eerder een ander Friso-feest dan een nieuwe Nuenen Culinair. Maar ga alsjeblieft naar het Friso-feest, ik bedoel er helemaal niks mee!
Ho-ho!
Als je normaal niet kunt uitgaan en nu eindelijk naar een Friso-feest kunt, dan moet je dat zeker doen.
Ik ook niet hoorquote:Op vrijdag 25 juni 2010 15:15 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nee, ik ben gewoon "hier", in Zwolle. Ik ben de enige die niet gaat, geloof ik.
Ja, parkop met Tim zondagquote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:26 schreef TheaterMaMa het volgende:
wat zal ik doen vanavond naar Nuenen culinair, of zondag, of zondag naar parkpop?
kan natuurlijk ook nog morgen naar de roze zaterdag
Zijn er mensen die naareen van de bovengenoemde evenementen gaan?
ow dus er zijn verschillende fokkers die gaan?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 15:15 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Jezus da's een flinke balquote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:36 schreef Dragonwizard het volgende:
[ afbeelding ]
Oh.quote:
Tha_Erikquote:Op vrijdag 25 juni 2010 15:18 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ow dus er zijn verschillende fokkers die gaan?
Angdriël, Vlarp, Steve, TheVulture gaat zich vanavond laten zien, dus dat is wel een hele happening, eh, dat zijn er a vier en ehhh....quote:Op vrijdag 25 juni 2010 15:18 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ow dus er zijn verschillende fokkers die gaan?
Ik slinger een gouden dildo het publiek inquote:Op vrijdag 25 juni 2010 15:23 schreef Waxxer het volgende:
Moet je eigenlijk een toegangskaartje kopen om TeVulture te ontmoeten, of moet je iets winnen of...?
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 15:24 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik slinger een gouden dildo het publiek in
Ik dacht even dat het mij alleen opvielquote:
Laten we dan ff voorop stellen dat het geen fok [homo]-meet is ;') anders krijgen we DAT gezeik weer!quote:Op vrijdag 25 juni 2010 15:22 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Angdriël, Vlarp, Steve, TheVulture gaat zich vanavond laten zien, dus dat is wel een hele happening, eh, dat zijn er a vier en ehhh....Verder weet ik het niet.
Ja, de normale wedstrijdbal is wat kleiner dan die onder zijn kin toch?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 15:27 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ik dacht even dat het mij alleen opviel
Ow dat bedoelde jequote:Op vrijdag 25 juni 2010 15:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, de normale wedstrijdbal is wat kleiner dan die onder zijn kin toch?
Hij moet toch érgens wat mannelijkheid mee uitstralen. Maar er zit daar wel een eehhh... flinke.... Nou ja. Het zal wel een sokkenbol zijn. Dat hij eigenlijk een heel klein teckelscrotumpje heeft. Of een fotoshop.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 15:27 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ik dacht even dat het mij alleen opviel
Nee geen homomeet, gewoon een informele businessbabbel met mogelijkheid tot ontmoeting.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 15:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Laten we dan ff voorop stellen dat het geen fok [homo]-meet is ;') anders krijgen we DAT gezeik weer!
Wat anders?quote:
Precies. Zoiets ja. Wanta nders dan gana andere [homo]-posters weer zeiken dat ze er niets vanaf wisten. En dan voelen ze zich weer gepasseerd. En dan hebben we weer een gate. Tis iedere keer wat met die meets, maar ik mag van Erik niet meer zeggen dat ik niet meer ana [homo]-meets doe, dus dat doe ik dan ook bij deze nietquote:Op vrijdag 25 juni 2010 15:33 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nee geen homomeet, gewoon een informele businessbabbel met mogelijkheid tot ontmoeting.
Ja Kug!quote:Op vrijdag 25 juni 2010 15:54 schreef Dragonwizard het volgende:
Godverdomme. Een meet wtf? Waarom weet ik daar niks over? ik wil niet eten in een 10 sterren restaurant. Veels te duur. Laat staan dat ik moet eten tot 3:00. Ik wil naar de MAC!!! Ow het is een "geen meet"-meet .. Nou jah dan is het goed.
Dat bedoel ik! Als je 3 dagen thuis zit verheug je je daarop! Zelfs om te werken!quote:Op vrijdag 25 juni 2010 16:09 schreef Ang3l het volgende:
Ja nou de wereld is welw eer gered hoor! Want nu kan ie morgen toch gewoon meteen flink stappen, drinken en roken!![]()
Da's fijn toch?
Jammer dan...quote:Op vrijdag 25 juni 2010 16:00 schreef TheVulture het volgende:
Ik kan maximaal 4 Fokkers per keer aan dus de plaatsen zijn al volgeboekt helaas...
Ik ben blij dat je je beter voeltquote:Op vrijdag 25 juni 2010 16:11 schreef Deceit het volgende:
Blij dat jullie zo oprecht blij zijn voor me
Kun je niet ook een stuk beter slapen vanaf nu?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 16:09 schreef Ang3l het volgende:
Ja nou de wereld is welw eer gered hoor! Want nu kan ie morgen toch gewoon meteen flink stappen, drinken en roken!![]()
Da's fijn toch?
Nog niet helemaal... daarom ga ik nog geen hele wilde dingen doen met alcohol!quote:
Ik ga ook niet.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 15:15 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Je slaat deze keer tóch maar even over? Toch eens niet hysterisch met een glas Martini in je hand ehh..?quote:
Gaat teun als man jongen of als vrouw?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 16:11 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Jammer dan...
Teun en ik gaan vanavond na culinair toch ook naar het frisofeest, zou anders een uitgelezen kans zijn geweest om eens kennis te maken
Moeten wij niet weer eens meaten?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 16:38 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Je slaat deze keer tóch maar even over? Toch eens niet hysterisch met een glas Martini in je hand ehh..?
Wel wilde dingen zonder alcohol?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 16:28 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nog niet helemaal... daarom ga ik nog geen hele wilde dingen doen met alcohol!
Sowieso te veel herrie denk ikquote:Op vrijdag 25 juni 2010 16:34 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar jij vindt effenaar vast beneden je stand
Friso is niet bepaald een martini-feest.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 16:38 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Je slaat deze keer tóch maar even over? Toch eens niet hysterisch met een glas Martini in je hand ehh..?
Oeh komen daar foto's van?quote:
Ik heb geen betaaldinges bij me.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 16:44 schreef Tha_Erik het volgende:
Done. En for the sake of 8 euro nog wat ben ik er vanavond bij.
De iPhone heeft geen flits, dus wellicht dat het darkroom foto's lijkenquote:
We gaan eerst naar culinair, en zowiezo dat drag was een drag voor hemquote:
Ja.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 16:41 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Moeten wij niet weer eens meaten?
Als je wil kan ik nog wel een kaartje voor je bijbestellen heurquote:Op vrijdag 25 juni 2010 16:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb geen betaaldinges bij me.
En thuis heb ik geen printer.
Dus ik ga op goed geluk
En heel laat.
Hoop dat het lukt! Anders dan uuuh, zie ik jullie buiten:D
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |