waren wel de lekkerste.. van persie, van der vaart en sneijderquote:Op donderdag 24 juni 2010 20:25 schreef wonderer het volgende:
*voetbal kijk*
Echte volbloed pikzwarte negers zijn eigenlijk best mooi.
En de helft van het team dat niet meezingt met het volkslied, jezus zeg...
Waarom ben je dat niet dan?quote:Op donderdag 24 juni 2010 20:46 schreef Deceit het volgende:
ik had nu in de kroeg moeten zijn met vrienden en vriendinnen met een bier en een peuk in de handen
tyfuszooi
Aww.quote:Op donderdag 24 juni 2010 20:48 schreef Deceit het volgende:
omdat ik net als TV ziek thuis zit..
En bij mij is dus iedereen de stad in.. pff
Ja, d'r hangt niet zoveel vanaf, geloof ikquote:Op donderdag 24 juni 2010 20:52 schreef Xiance het volgende:
och kom je gaat niet dood hoor als je dit thuis moet kijken..
tis niet alsof het een mega spannende wedstrijd is ofzo
Mmmmm...quote:Op donderdag 24 juni 2010 21:04 schreef keizerpinguin het volgende:
ik heb net al een oranje wk tompouce op
om in de stemming te komen
Luie flikkerquote:Op donderdag 24 juni 2010 21:25 schreef Steve het volgende:
Eindelijk even rustig zitten. Gewoon, zitten.
Oh maar ik ben ook lui hoor. Heerlijk af en toe, lui zijn. Gewoon rust om je heen, daar bekom je ook van.quote:
Als iets goed moet gebeuren moe je het immers zelf doen.quote:
Je hebt ook zoveel technieken...quote:Op donderdag 24 juni 2010 21:53 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Als iets goed moet gebeuren moe je het immers zelf doen.
quote:
Ja, en die ander wordt onderuitgehaald en krijgt niet eens een penaltyquote:Op donderdag 24 juni 2010 22:36 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
![]()
ja snap jij het? Rafy moet zn leuk smoeltje beschermen tegen de bal met zn elleboog en hij krijgt er een kaaaaart voor
Jeses wat ben jij een ontzettende zeur zeg...quote:Op donderdag 24 juni 2010 20:46 schreef Deceit het volgende:
ik had nu in de kroeg moeten zijn met vrienden en vriendinnen met een bier en een peuk in de handen
tyfuszooi
ik bédoel maarquote:Op donderdag 24 juni 2010 22:37 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, en die ander wordt onderuitgehaald en krijgt niet eens een penalty
Meneer de Chileens is vast boos op Joran.
Ja sorryquote:
Je hebt wel een punt, al mag ik daar niks van zeggen omdat ik zelf nogal graag zeikquote:
quote:Op donderdag 24 juni 2010 23:17 schreef Tha_Erik het volgende:
Je hebt wel een punt, al mag ik daar niks van zeggen omdat ik zelf nogal graag zeik.
Ja ik dacht "dat ik zoooo 2010", laat ik die er ook maar eens ingooienquote:
Ga je maandag met me mee kijken dan? Om 16:00?quote:Op donderdag 24 juni 2010 23:57 schreef Tha_Erik het volgende:
Goh dat is wel stukken levendiger dan dat het bij mijn opa en oma was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |