Valt dit in de categorie, verder bij je boxen vandaan gaan zitten?quote:Op donderdag 24 juni 2010 17:15 schreef mikieu het volgende:
Gewoon je snoer verlengen van je TV, dan heeft het meer tijd nodig om er te komen. Ik heb het over de COAX.
HEMA-mesje ?quote:
Ik heb zelfd radi-cassette bandjes van Argentini"Nederland WK -98 en Ajax - Milan 95 bijvoorbeeld omdat ik ze opnam. En weet je wat ? Tientallen keren teruggeluisterd.quote:Op donderdag 24 juni 2010 20:41 schreef Bolleke_666 het volgende:
Mensen die tv en radio tegelijkertijd aan hebben
Hi ha voetbalnerd!!!quote:Op donderdag 24 juni 2010 20:42 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb zelfd radi-cassette bandjes van Argentini"Nederland WK -98 en Ajax - Milan 95 bijvoorbeeld omdat ik ze opnam. En weet je wat ? Tientallen keren teruggeluisterd.
Dat komt door de volgende dingen:quote:Op donderdag 24 juni 2010 17:11 schreef AdvancedPower het volgende:
Waarom niet? Vast omdat het in Zuid-Afrika is. Ik vind het radio commentaar zoveel fijner; het is gewoon spannender. Ook wordt het lekker opgewekt verteld. Ik haat het nu dus dat het commentaar van de radio niet gelijk loopt met het beeld van de tv.
Klacht: het radio commentaar en de tv lopen niet gelijk...
Streams hebben altijd delay eiquote:Op donderdag 24 juni 2010 20:45 schreef BlackLining het volgende:
Radio stream even op pauze zetten, 3 seconden wachten en weer hervatten. Zo heb ik het hier ook.
Van Gelderquote:Op donderdag 24 juni 2010 20:35 schreef tong80 het volgende:
Is idd jammer. Normaal luister ik ook naar Jack van Gelder.
Ik las "kampmongool".quote:
quote:Op donderdag 24 juni 2010 20:58 schreef geluidstechnicus het volgende:
[..]
Alleen heeft de radio er nog een digitaal / analoog omvormer tussen zitten.
Dat heeft er mee te maken dat de zenders op een analoge wijze zenden.quote:
Je kunt audio ook gewoon streamen over internet, knuppel.quote:Op donderdag 24 juni 2010 21:20 schreef geluidstechnicus het volgende:
[..]
Dat heeft er mee te maken dat de zenders op een analoge wijze zenden.
Of als je digitaal wilt.. dan moet je aan ander ontvansttoestel aanschaffen, en dan kom je bij de flop genaamd DAB uit
quote:Op donderdag 24 juni 2010 21:20 schreef geluidstechnicus het volgende:
[..]
Dat heeft er mee te maken dat de zenders op een analoge wijze zenden.
Goh..quote:Op donderdag 24 juni 2010 21:25 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Je kunt audio ook gewoon streamen over internet, knuppel.
Alleen zit daar inderdaad ook een delay tussen maar dat is gewoon een "probleem" van de architectuur van het internet.
Sorryquote:
Het is TSquote:Op donderdag 24 juni 2010 17:13 schreef Fusyion het volgende:
OP, je bent gewoon dom. Mensen met hersens die automatisch geluid en beeld asynchroon laten lopen.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En TS verpest menig fappleziertjequote:Op vrijdag 25 juni 2010 00:26 schreef Toempf het volgende:
[..]
Het is TS
En tevens: TS, ophoeren met die kuttopics van je, je doet er niemand een plezier mee.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |