Nou volgens mij behoren zijn 3 eerste albums toch wel tot de top. En wat denk je van ' Bow Down' van Westside Connection. Volgens mij moet die ook ergens in mijn Top 20quote:
komt die nog?quote:Op donderdag 8 juli 2010 22:38 schreef krioro het volgende:
[..]
Toffe lijst!De mijne zal er heel anders uitzien, maar toch.
Nee, ik vind er wel een paar bangers op staan, maar niet dope genoeg. Ik moet ook zeggen, als ik nu kijk naar die lijst mis ik Tribe, Biz en nog wel meer luitjes. Heb er niet genoeg tijd voor genomen, en ga het nu niet meer veranderen.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 01:13 schreef ems. het volgende:
Geeneens Dah shinin'? Ondanks Enta Da Stage?
Ja, ik had ook graag een top 100 gemaaktquote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:00 schreef ems. het volgende:
Eervolle vermeldingen:
Dj Quik, Gangstarr, Keith Murray, Mobb Deep, Snoop, Erick Sermon, MF Doom. En nog vele anderen, maar dat paste er niet in
Jaja, ik weet het, ik wilde eerder posten maar er kwam iets tussen.quote:
Dat kan nog wel hoorquote:
Ja best jammer, ik heb er zelf geen probleem mee om de deadline evt nog een weekje of 1 a 2 op te schuiven, maar daar moeten jullie maar op zeggen wat jullie daarvan vinden.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 02:46 schreef KingOfTheFryingPan het volgende:
Wat teleurstellend weinig lijstkes
Cool, wat mij betreft mag je het nog verlengen, laat maar weten dan pas ik het in de OP ook aan.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 03:19 schreef psaexorp het volgende:
[..]
Dat kan nog wel hoor
[..]
Ja best jammer, ik heb er zelf geen probleem mee om de deadline evt nog een weekje of 1 a 2 op te schuiven, maar daar moeten jullie maar op zeggen wat jullie daarvan vinden.
Anders zal ik morgen aan de slag gaan
oh tofquote:Op woensdag 18 augustus 2010 17:10 schreef krioro het volgende:
Deadline verplaatst, lijsten posten kan tot en met vrijdag 3 september.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |