quote:Op donderdag 24 juni 2010 09:24 schreef Penisbaard het volgende:
Kijk die TS eens jaloers zijn op mensen met een makkelijk leven, veel geld en mooie vrouwen.
Daar verdien je ook zomaar 20 euro meer. Hoef je alleen maar een oude stofzuiger te zoeken, die op te knappen en weer te verkopen. Da's toch snel verdiend. En dan laten we de kosten die het met zich meebrengt nog even buiten beschouwing.quote:
Dit.quote:Op donderdag 24 juni 2010 14:27 schreef Penisbaard het volgende:
Kijk die TS eens jaloers zijn op mensen met een makkelijk leven, veel geld en mooie vrouwen.
quote:Op donderdag 24 juni 2010 14:27 schreef Penisbaard het volgende:
Hij verdient zo'n beetje mijn jaarsalaris!quote:Op donderdag 24 juni 2010 14:32 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.loonwijzer.nl/(...)erlandse-voetballers
Echte he, dat die De Jong het meest verdient van alle spelers, wat een klapneger is dat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
quote:
Blijkbaar heb jij moeite met lezen en verbanden leggen.quote:Op donderdag 24 juni 2010 14:37 schreef Leonidas82 het volgende:
Ja idd ontopic![]()
Het ging over die belachelijk hoge salarissen van profvoetballers
blijkbaar zijn jullie het er allemaal mee eens
leer goed lezen danquote:Op donderdag 24 juni 2010 14:38 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Blijkbaar heb jij moeite met lezen en verbanden leggen.
Dat iedereen het met je eens is, blijkt helemaal nergens uit.
Lijken is geenszins hetzelfde als blijken. En ik doe toevallig geen vmbo-zwakstroom.quote:Op donderdag 24 juni 2010 14:40 schreef Leonidas82 het volgende:
[..]
leer goed lezen dan
Juist omdat er op mijn klacht niet wordt gereageerd, LIJKT HET, alsof iedereen het ermee eens dat profvoetballers terecht zoveel verdienen.
Goed lezen is moeilijk heje doet toevallig vmbo-zwakstroom?
Zit je in de midlife crisisquote:Op donderdag 24 juni 2010 14:40 schreef Leonidas82 het volgende:
[..]
leer goed lezen dan
Juist omdat er op mijn klacht niet wordt gereageerd, LIJKT HET, alsof iedereen het ermee eens dat profvoetballers terecht zoveel verdienen.
nee, deurbeltechniekquote:Op donderdag 24 juni 2010 14:42 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Lijken is geenszins hetzelfde als blijken. En ik doe toevallig geen vmbo-zwakstroom.
Ze verdienen ook TERECHT zoveel geld.quote:Op donderdag 24 juni 2010 14:40 schreef Leonidas82 het volgende:
[..]
leer goed lezen dan
Tja hoe meet je wat Wesley Sneijder doet voor de wereld? Er worden miljarden verdient alleen al aan het WK, daar is Sneijder toch echt een onderdeel van; dan wordt er nog enorm verdient aan Sneijder zelf, aan zijn club, aan reclames enz.quote:Op donderdag 24 juni 2010 14:18 schreef Leonidas82 het volgende:
Klacht: profvoetballers die onterecht mega veel verdienen![]()
mensen die echt wat bereikt hebben en veel doen voor de wereld, juist onterecht minder verdienen
quote:Op donderdag 24 juni 2010 14:33 schreef Ritmo het volgende:
Waarom klaag je niet over acteurs die veel verdienen? Of muzikanten?
Beter dat Nigel de Jong nog 8 miljoen overhoudt na belasting, dan dat meer dan 10.000 minnimumloon verdieners 750 euro overhouden om GWL, huur, eten en kinderen moet betalen...quote:Op donderdag 24 juni 2010 14:46 schreef Pinterman het volgende:
Sterker nog, wie veel verdient, betaalt ook veel belasting. Wat dat betreft is het dus jammer dat de grootverdieners buiten Nederland voetballen, want anders mochten ze mooi 52% afdragen en als het aan een linkse coalitie ligt nog veel meer.
Moet de Jong dan maar deze verantwoordelijkheid nemen om ze dit geld te geven?quote:Op donderdag 24 juni 2010 16:19 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Beter dat Nigel de Jong nog 8 miljoen overhoudt na belasting, dan dat meer dan 10.000 minnimumloon verdieners 750 euro overhouden om GWL, huur, eten en kinderen moet betalen...
Goede vraag.quote:Op donderdag 24 juni 2010 14:33 schreef Ritmo het volgende:
Waarom klaag je niet over acteurs die veel verdienen? Of muzikanten?
quote:Op donderdag 24 juni 2010 17:26 schreef Jabberwocky het volgende:
Toch snap ik de frustratie wel, die Ribery van Frankrijk, die verdient iets van 10 of 11 miljoen per jaar? En kijk nu wat ie presteerde, nou joehoe.
Om het daar dan te laten liggen, is in ieder geval niet professioneel. Wat zeg ik, dat waren de Fransen sowieso niet.quote:Op donderdag 24 juni 2010 17:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Op het WK ja, waar ie geen moer krijgt.
Is niet slecht verdiend door een stoephoer.quote:Op donderdag 24 juni 2010 14:18 schreef Leonidas82 het volgende:
En neem nu onze staatsvrouw Nelie Kroes, goed voor bijna 300K per jaar.
Precies.quote:Op donderdag 24 juni 2010 17:27 schreef RedDevil085 het volgende:
Vind het niet zo erg dat dit soort figuren veel verdienen (wat de gek ervoor geeft), wat ik wel irritant vind is dat veel van dit soort figuren (inc. acteurs en muzikanten) door "de massa" aanbeden worden omdat ze een of ander "schaars" talent bezitten.
Dit zijn de echte hardwerkende Nederlanders, die van Rutte geen cent meer belasting hoeven te betalen. Ondertussen mag jij lekker inleveren, want dat is goed voor de economie.quote:Op donderdag 24 juni 2010 21:30 schreef pleeborstel het volgende:
TS zou zelf dus "nee" zeggen tegen zo'n salaris
Anderhalf miljoen voetballers in Nederland.quote:Op donderdag 24 juni 2010 21:14 schreef ouderejongere het volgende:
Zolang mensen massaal belangstelling hebben voor dat spelletje is het een terechte beloning voor de spelers.
wtf is dit voor domme opmerking? Net of er mensen zijn die daar niet jaloers op zijnquote:
Jij hebt een rare definitie van het woord terechtquote:Op donderdag 24 juni 2010 21:14 schreef ouderejongere het volgende:
Zolang mensen massaal belangstelling hebben voor dat spelletje is het een terechte beloning voor de spelers.
En daar heeft 'ie meer dan genoeg aan!quote:Op donderdag 24 juni 2010 14:18 schreef Leonidas82 het volgende:
Deze kalende kabouter kan alleen maar goed voetballen,
quote:Op donderdag 24 juni 2010 14:18 schreef Leonidas82 het volgende:
En neem nu onze staatsvrouw Nelie Kroes, goed voor bijna 300K per jaar. Eén brok wijsheid, intellect en kracht komt uit deze vrouw. Ze doet goed haar werk en heeft daar lang voor moeten studeren om deze positie te bereiken. In principe is haar loon te laag
Jaloers?quote:Op donderdag 24 juni 2010 14:18 schreef Leonidas82 het volgende:
Neem nou onze laagopgeleide gelovige paupertokkie Wesley Sneijder met z'n leeghoofdige aandachtskoningin Yolanthe Kabeljauw van Binsbergen. Goed voor 4,5 miljoen per jaar!! Deze kalende kabouter kan alleen maar goed voetballen, verder te dom voor woorden.![]()
En neem nu onze staatsvrouw Nelie Kroes, goed voor bijna 300K per jaar. Eén brok wijsheid, intellect en kracht komt uit deze vrouw. Ze doet goed haar werk en heeft daar lang voor moeten studeren om deze positie te bereiken. In principe is haar loon te laag.
Klacht: profvoetballers die onterecht mega veel verdienen![]()
mensen die echt wat bereikt hebben en veel doen voor de wereld, juist onterecht minder verdienen
Welke clown zit er op mijn account te kloten? Deze quote was dus niet van mij.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 02:00 schreef boekenplank. het volgende:
Ze verdienen nog belachelijk weinig in vergelijking met wat de gehele commercie rondom het voetbal opbrengt.
Lol, er staat een punt achter die ander.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 02:04 schreef boekenplank het volgende:
[..]
Welke clown zit er op mijn account te kloten? Deze quote was dus niet van mij.
Lekker bezig modjes zal morgen ff checken wat ik hiertegen kan ondernemen.
Iets met accounts hacken en inbreuk op mijn Privacy?
Dommer bestaat niet.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 02:08 schreef DaggerOne het volgende:
[..]
Lol, er staat een punt achter die ander.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |