Anderhalf miljoen voetballers in Nederland.quote:Op donderdag 24 juni 2010 21:14 schreef ouderejongere het volgende:
Zolang mensen massaal belangstelling hebben voor dat spelletje is het een terechte beloning voor de spelers.
wtf is dit voor domme opmerking? Net of er mensen zijn die daar niet jaloers op zijnquote:
Jij hebt een rare definitie van het woord terechtquote:Op donderdag 24 juni 2010 21:14 schreef ouderejongere het volgende:
Zolang mensen massaal belangstelling hebben voor dat spelletje is het een terechte beloning voor de spelers.
En daar heeft 'ie meer dan genoeg aan!quote:Op donderdag 24 juni 2010 14:18 schreef Leonidas82 het volgende:
Deze kalende kabouter kan alleen maar goed voetballen,
quote:Op donderdag 24 juni 2010 14:18 schreef Leonidas82 het volgende:
En neem nu onze staatsvrouw Nelie Kroes, goed voor bijna 300K per jaar. Eén brok wijsheid, intellect en kracht komt uit deze vrouw. Ze doet goed haar werk en heeft daar lang voor moeten studeren om deze positie te bereiken. In principe is haar loon te laag
Jaloers?quote:Op donderdag 24 juni 2010 14:18 schreef Leonidas82 het volgende:
Neem nou onze laagopgeleide gelovige paupertokkie Wesley Sneijder met z'n leeghoofdige aandachtskoningin Yolanthe Kabeljauw van Binsbergen. Goed voor 4,5 miljoen per jaar!! Deze kalende kabouter kan alleen maar goed voetballen, verder te dom voor woorden.![]()
En neem nu onze staatsvrouw Nelie Kroes, goed voor bijna 300K per jaar. Eén brok wijsheid, intellect en kracht komt uit deze vrouw. Ze doet goed haar werk en heeft daar lang voor moeten studeren om deze positie te bereiken. In principe is haar loon te laag.
Klacht: profvoetballers die onterecht mega veel verdienen![]()
mensen die echt wat bereikt hebben en veel doen voor de wereld, juist onterecht minder verdienen
Welke clown zit er op mijn account te kloten? Deze quote was dus niet van mij.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 02:00 schreef boekenplank. het volgende:
Ze verdienen nog belachelijk weinig in vergelijking met wat de gehele commercie rondom het voetbal opbrengt.
Lol, er staat een punt achter die ander.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 02:04 schreef boekenplank het volgende:
[..]
Welke clown zit er op mijn account te kloten? Deze quote was dus niet van mij.
Lekker bezig modjes zal morgen ff checken wat ik hiertegen kan ondernemen.
Iets met accounts hacken en inbreuk op mijn Privacy?
Dommer bestaat niet.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 02:08 schreef DaggerOne het volgende:
[..]
Lol, er staat een punt achter die ander.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |