IJdele hoop noemen ze zoietsquote:Op donderdag 24 juni 2010 16:59 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik hoop het nooit meer mee te hoeven maken
Is het net zo erg als in een oude suzuki alto?quote:Op donderdag 24 juni 2010 16:59 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik hoop het nooit meer mee te hoeven maken
Als je een vrachtwagen inhaalt, heb je dan ook het idee dat je omwaait?quote:Op donderdag 24 juni 2010 17:01 schreef Trevland het volgende:
[..]
Is het net zo erg als in een oude suzuki alto?
zeg eens wat nieuwsquote:Op donderdag 24 juni 2010 17:01 schreef Ezechielk het volgende:
Oh help. Ik kom binnen, zet voetbal op, EN ITALIË STAAT FUCKING ACHTER!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zoiets, ik had toen meer het idee dat de wind dwars door de auto gingquote:Op donderdag 24 juni 2010 17:02 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Als je een vrachtwagen inhaalt, heb je dan ook het idee dat je omwaait?
Zoals het er nu uitziet Nederland - Slowakijequote:Op donderdag 24 juni 2010 17:01 schreef Ezechielk het volgende:
Oh help. Ik kom binnen, zet voetbal op, EN ITALIË STAAT FUCKING ACHTER!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat, ik had nog geen seconde meegekregen van die wedstrijdquote:
Ook dat gevoel ken ikquote:Op donderdag 24 juni 2010 17:03 schreef Trevland het volgende:
[..]
Zoiets, ik had toen meer het idee dat de wind dwars door de auto ging
quote:Op donderdag 24 juni 2010 17:06 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Wat, ik had nog geen seconde meegekregen van die wedstrijd![]()
quote:
quote:[..]
Ook dat gevoel ken ik
Had dan even gezegd dat je updates wildequote:Op donderdag 24 juni 2010 17:06 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Wat, ik had nog geen seconde meegekregen van die wedstrijd
[..]
Ook dat gevoel ken ik
Ik snap wat je bedoeltquote:Op donderdag 24 juni 2010 17:06 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Wat, ik had nog geen seconde meegekregen van die wedstrijd
[..]
Ook dat gevoel ken ik
quote:
Die lees ik toch pas als ik uit de auto stap.quote:Op donderdag 24 juni 2010 17:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Had dan even gezegd dat je updates wilde
HOAX een smart is geen autoquote:Op donderdag 24 juni 2010 17:09 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Die lees ik toch pas als ik uit de auto stap.
Meer zo'n barbieding. Man, bijna volledig plastic dat ding.quote:
Ik knipte altijd het haar van mn barbie's zodat ze op GI-Joe's lekenquote:Op donderdag 24 juni 2010 17:18 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Meer zo'n barbieding. Man, bijna volledig plastic dat ding.
En ja, ik weet dat jij een vrouw bent hoor
Roemloos ten onder, als regerend wereldkampioenquote:
Zie die houwerij danquote:Op donderdag 24 juni 2010 17:32 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Roemloos ten onder, als regerend wereldkampioen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |