quote:Op donderdag 24 juni 2010 17:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
voetbal....Kus wijffie. Denk gewoon aan je geweldige rijles. En ik vind je liefSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
mijn dag is weer helemaal goedquote:Op donderdag 24 juni 2010 20:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kus wijffie. Denk gewoon aan je geweldige rijles. En ik vind je lief
Moet ik gerard en michiel missenquote:
Heb geen loginquote:Op donderdag 24 juni 2010 20:38 schreef naatje_1 het volgende:
http://3fmfan.nl/page/sr09_player_part_video ik kijk via deze en dan naar switch stream onderaan als je geklikt heb (rechts)
3FM en 3FMquote:Op donderdag 24 juni 2010 20:44 schreef Trevland het volgende:
[..]
Moet ik gerard en michiel missen![]()
[..]
Heb geen login
De TV die hier staat is gejat, kijk nu via de pc(loop alleen zo'n 40 sec achterquote:Op donderdag 24 juni 2010 20:52 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
probeer dan een andere browserMaar dan word het gewoon radio of gewoon TV heh..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zeur nietquote:
Alleen kameroen supporters zeggen dat het 0-1 isquote:
Die hebben pech.quote:Op donderdag 24 juni 2010 21:21 schreef Trevland het volgende:
[..]
En wat voor de mensen die in de andere 10 provincies wonen?
Inderdaadquote:
Alles behalve Noord- en Zuid-Holland en Utrecht is bendequote:Op donderdag 24 juni 2010 21:21 schreef Trevland het volgende:
[..]
En wat voor de mensen die in de andere 10 provincies wonen?
Hollander?quote:
Kijk.... nicequote:
En waar baseer jij dat op?quote:Op donderdag 24 juni 2010 21:28 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Alles behalve Noord- en Zuid-Holland en Utrecht is bende
Mijn beleving en ervaring met Nederlandquote:
Trouwen? Kinderen krijgen? en die opvoeden als trotse hollanders?quote:Op donderdag 24 juni 2010 21:32 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Mijn beleving en ervaring met Nederland
Dan zijn die anders als die van mijquote:Op donderdag 24 juni 2010 21:32 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Mijn beleving en ervaring met Nederland
quote:Op donderdag 24 juni 2010 21:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Alleen kameroen supporters zeggen dat het 0-1 is
Wat is er dan met jou kind? slaapt die er doorheen?quote:Op donderdag 24 juni 2010 21:35 schreef suikertaartje het volgende:
mijn buren![]()
de 20 man bezoek bij de buren in de tuin![]()
![]()
![]()
mijn kind![]()
![]()
Jaquote:Op donderdag 24 juni 2010 21:36 schreef Trevland het volgende:
Wat is er dan met jou kind? slaapt die er doorheen?
Ik ben kapotquote:Op donderdag 24 juni 2010 21:37 schreef Trevland het volgende:
Dat is zeker fijn, jij een fijne werkweek gehad?
Ook vrij moe, maar morgen nog een dagje en dan heb ik ook weekendquote:Op donderdag 24 juni 2010 21:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik ben kapot![]()
Maar het was wel leuk![]()
Hoe is het daar?
Jeuj, moet je de hele dag dan?quote:Op donderdag 24 juni 2010 21:40 schreef Trevland het volgende:
Ook vrij moe, maar morgen nog een dagje en dan heb ik ook weekend. Verder alles goed hier
Yup, ruim 40 uur per weekquote:Op donderdag 24 juni 2010 21:42 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jeuj, moet je de hele dag dan?
Ik ben morgen ook wel gewoon druk, maar wel lekker bij Thijs
Kan ik helaas niet ontvangenquote:
Cakejes?quote:Op donderdag 24 juni 2010 21:44 schreef Trevland het volgende:
Yup, ruim 40 uur per week, ik hoop dat ik met 8.5 uur klaar ben en niet langer door hoef. Zo te horen ga jij je morgen ook wel vermaken. Oja, ik weet dat ik taart had belooft maar dat wordt het niet maar ik maak iets anders waarop ik trakteer
Ik weet dat je echt in het midden van nergens woont, maar dat het ZO erg wasquote:
Leuk woord he, cakejes?quote:Op donderdag 24 juni 2010 21:46 schreef Trevland het volgende:
Dat zie je zaterdag wel, maar het is wel zelf gemaakt
Ik bedoel via de pcquote:Op donderdag 24 juni 2010 21:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik weet dat je echt in het midden van nergens woont, maar dat het ZO erg was
waarom?quote:Op donderdag 24 juni 2010 21:47 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik bedoel via de pcals ik hem op de radio opzoek krijg ik weer ruzie
CAKEJES! Dat is een leuk woord, CAKEJES!quote:Op donderdag 24 juni 2010 21:48 schreef Trevland het volgende:
[..]
Welk woord? en volgens mij ben jij ook helemaal niet nieuwsgierig
Oké, alleen maar een leuk woord of ook een achterliggende gedachte er bij?quote:Op donderdag 24 juni 2010 21:49 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
CAKEJES! Dat is een leuk woord, CAKEJES!
Graag!, hoeveel wil je er?quote:Op donderdag 24 juni 2010 21:33 schreef Myraela het volgende:
[..]
Trouwen? Kinderen krijgen? en die opvoeden als trotse hollanders?
Ja kom op zeg..cakejesquote:Op donderdag 24 juni 2010 21:50 schreef Trevland het volgende:
Oké, alleen maar een leuk woord of ook een achterliggende gedachte er bij?
2 een jongen en een meisje. Kan jij met de jongen voetballen terwijl ik de nagels van de dochter lak.quote:
Echt een faal van Nederland,.. Kameroen heeft er al 2 eerder verlorenquote:
Is goedquote:Op donderdag 24 juni 2010 21:52 schreef Myraela het volgende:
[..]
2 een jongen en een meisje. Kan jij met de jongen voetballen terwijl ik de nagels van de dochter lak.
quote:
Dat lijkt mij ja, anders kijk ik nietquote:Op donderdag 24 juni 2010 21:53 schreef Trevland het volgende:
Ik weet genoeg, maar je ziet zaterdag wel wat ik mee neem
De tijd is ook nog niet voorbijquote:Op donderdag 24 juni 2010 21:52 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Echt een faal van Nederland,.. Kameroen heeft er al 2 eerder verloren![]()
We doen bijna net als de moffen gister.. flink opfocken..
Kloptquote:Op donderdag 24 juni 2010 21:53 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat lijkt mij ja, anders kijk ik niet
Dit weekend kan, kenne we ook naar het strand hierquote:
Ik zit dit weekend in Limburg.quote:Op donderdag 24 juni 2010 21:55 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Dit weekend kan, kenne we ook naar het strand hier
Neej, verkennen noemen we datquote:Op donderdag 24 juni 2010 21:56 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik zit dit weekend in Limburg.Wat een verrader ben ik toch ook.
Dat kan je niet zelf bepalen, schatquote:
Goed te eten geven, dan worden ze vanzelf grootquote:
JA! Wantquote:Op donderdag 24 juni 2010 21:57 schreef Trevland het volgende:
[..]
Oja en Rick moet er toch ook voor zorgen dat ze niet in de zomer hoog zwanger is, toch?
Oh.quote:Op donderdag 24 juni 2010 21:57 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat kan je niet zelf bepalen, schat
Ik denk ik waarschuw je evenquote:
True.. true..quote:Op donderdag 24 juni 2010 21:59 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat boeit niet als hij maar scoort
Nee, alle moeders van zomerkindjesquote:Op donderdag 24 juni 2010 22:00 schreef Trevland het volgende:
[..]
En volgens mij niet alleen de mijne
Ik zou het zelf niet weten en er uit eigen ervaring ook nooit achter komenquote:Op donderdag 24 juni 2010 22:01 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, alle moeders van zomerkindjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |