Oooh nee hoorquote:Op donderdag 24 juni 2010 14:40 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
LOL
Ik doelde meer op jouw persoontje
Ja, ik heb al 3 ongelukken gehad met dat ding. Daarmee blijft tenminste alles op z`n plekquote:[..]
Goeie shit he, ducttape?
Wel een uur heen van de ene kant naar de andere kant. En dan ook nog eens terug.quote:
Parijsquote:Op donderdag 24 juni 2010 14:27 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik vind de metro van Stockholm het meest indrukwekkende tot nu toe.
Die van Londen en Parijs is niet echt van waaaauw.
Neem dan de trein ofzoquote:Op donderdag 24 juni 2010 14:45 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Wel een uur heen van de ene kant naar de andere kant. En dan ook nog eens terug.
Zoals ik al zei, ik hou niet van het openbaar vervoer.quote:
quote:Op donderdag 24 juni 2010 14:40 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Nee hoor, gewoon iets via Marktplaats.
Ik heb al een scooter. Alleen die wordt bij elkaar gehouden met ducttape.
Wheheh. Ben vaakg enoeg in spijkenisse opgestapt naar r'dam centraal.quote:Op donderdag 24 juni 2010 14:14 schreef o.us het volgende:
Deze pic heb ik gemaaktDe Rotterdamse ondergrondse
[ afbeelding ]
Gingen ze ook echt gewoon rukken in de Metro? Dat is wel kansloos dan.quote:Op donderdag 24 juni 2010 15:02 schreef Stekelbees het volgende:
[..]
Wheheh. Ben vaakg enoeg in spijkenisse opgestapt naar r'dam centraal.
Tering wat daar allemaal opgestapte onderweg. Kansloos rukvolk allemaal zeg.
quote:Op donderdag 24 juni 2010 15:04 schreef JSerry het volgende:
[..]
Gingen ze ook echt gewoon rukken in de Metro? Dat is wel kansloos dan.
Sommige wel. Om zo 16 jarige smatjes te regelen.quote:Op donderdag 24 juni 2010 15:04 schreef JSerry het volgende:
[..]
Gingen ze ook echt gewoon rukken in de Metro? Dat is wel kansloos dan.
Was dat ieder afzonderlijk, of ook gewoon echt een groepsruk?quote:Op donderdag 24 juni 2010 15:15 schreef Stekelbees het volgende:
[..]
Sommige wel. Om zo 16 jarige smatjes te regelen.
De trein heeft aircoquote:Op donderdag 24 juni 2010 14:55 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, ik hou niet van het openbaar vervoer.
Alhoewel ik nu toch wel met de metro ga...
Scooters met 4cilindersquote:
Die oude koekblikmetro's doen het tenminste, en staan niet constant met pech aan de kant in de weg.quote:Op donderdag 24 juni 2010 14:21 schreef o.us het volgende:
[..]
Dit is kut, wat 80% van alle gevallen rijdt. En ze mogen hun stations weleens onderhouden
[ afbeelding ]
Waarom zou je in godsnaam in Spijkenisse overstappen?quote:Op donderdag 24 juni 2010 15:02 schreef Stekelbees het volgende:
[..]
Wheheh. Ben vaakg enoeg in spijkenisse opgestapt naar r'dam centraal.
Tering wat daar allemaal opgestapte onderweg. Kansloos rukvolk allemaal zeg.
Idd, waarom niet in Beurs?quote:Op donderdag 24 juni 2010 17:06 schreef MB23 het volgende:
[..]
Waarom zou je in godsnaam in Spijkenisse overstappen?
In Kiev kun je ook gewoon masturberen anders.quote:Op donderdag 24 juni 2010 17:23 schreef aapinator het volgende:
De metro in Kiev is best vet moet ik zeggen. Of gaat het inmiddels alweer over masturberen?
En het kost vele malen minder dan een toegangskaartje voor het museum.quote:Op donderdag 24 juni 2010 14:27 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik vind de metro van Stockholm het meest indrukwekkende tot nu toe.
Wanneer wordt GVB overgenomen?quote:Op donderdag 24 juni 2010 16:26 schreef Igen het volgende:
[..]
Die oude koekblikmetro's doen het tenminste, en staan niet constant met pech aan de kant in de weg.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |