hahahahah, weesperpleinquote:Op donderdag 24 juni 2010 14:21 schreef o.us het volgende:
[..]
Dit is kut, wat 80% van alle gevallen rijdt. En ze mogen hun stations weleens onderhouden
[ afbeelding ]
Parkeerkosten betalenquote:
Weliswaar Zuid, tochquote:Op donderdag 24 juni 2010 14:14 schreef o.us het volgende:
Deze pic heb ik gemaaktDe Rotterdamse ondergrondse
[ afbeelding ]
Preventieve zuivering heet dat, om volk als jijzelf buiten te houdenquote:Op donderdag 24 juni 2010 14:13 schreef Zonnebloem12 het volgende:
[..]
je kkauto kan je haast niet kwijt in kkamsterdam
Laat me raden: import?quote:Op donderdag 24 juni 2010 14:37 schreef Juicyhil het volgende:
Ik haat die metro`s hiero in amsterdam
Ik ga dit weekend een brommer kopen
Ga gewoon fietsen dikzakquote:Op donderdag 24 juni 2010 14:37 schreef Juicyhil het volgende:
Toch geen retro/vespa he juicy? Die shit is er al genoeg in ZO. Koop een MTX ofzoquote:Op donderdag 24 juni 2010 14:37 schreef Juicyhil het volgende:
Nee hoor, gewoon iets via Marktplaats.quote:Op donderdag 24 juni 2010 14:38 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Laat me raden: import?
Enniewee... Scooter of brommer is ideaal in de stad. Zeker met dit weer.
LOLquote:Op donderdag 24 juni 2010 14:40 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Nee hoor, gewoon iets via Marktplaats.
Goeie shit he, ducttape?quote:Ik heb al een scooter. Alleen die wordt bij elkaar gehouden met ducttape.
Nee alsjeblieft nietquote:Op donderdag 24 juni 2010 14:39 schreef Yreal het volgende:
[..]
Toch geen retro/vespa he juicy? Die shit is er al genoeg in ZO. Koop een MTX ofzo
Een mens met gezond verstand gaat niet iedere dag twee uur fietsen.quote:
Ach, degelijkheid, ze rijden wel niet altijd, maar nog steeds beter en vaker als die nieuwe 'randstandrailtrams'quote:Op donderdag 24 juni 2010 14:30 schreef superdrufus het volgende:
[..]
hahahahah, weesperplein![]()
Aan de ene kant wel, maar aan de andere kant heeft het ook te maken met dat de architectuur van de metrostations een echte jaren '70 stijl heeft. Dat zorgt ook voor verwaarloosde uitstraling.
Amsterdam is niet 2 uur rijdenquote:Op donderdag 24 juni 2010 14:41 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Een mens met gezond verstand gaat niet iedere dag twee uur fietsen.
quote:Op donderdag 24 juni 2010 14:41 schreef fs180 het volgende:
[..]
Ach, degelijkheid, ze rijden wel niet altijd, maar nog steeds beter en vaker als die nieuwe 'randstandrailtrams'Wat een hopeloze ondingen zijn dat zeg
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |