abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 4 november 2010 @ 21:56:02 #276
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_88344076
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2010 21:54 schreef Inu het volgende:

[..]

Ik heb die van de aanbieding van de Aldi :X maar ik wilde niet een machine van een paar 100 euro kopen en dat ik het straks stom vind :D
Ik heb ook zo een cheap as Kruidvat machine, krijg ik alles op gedaan, behalve dikke dingen, en daar baal ik van, want ik heb supergaaf panterprint lint, meters, waar ik halsbanden van wil maken voor mn honden, en dan met fleece aan de binnenkant, maar dat trekt ie helaas net niet , terwijl het een klusje van niks is eigenlijk -O-
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_88345114
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2010 21:56 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Ik heb ook zo een cheap as Kruidvat machine, krijg ik alles op gedaan, behalve dikke dingen, en daar baal ik van, want ik heb supergaaf panterprint lint, meters, waar ik halsbanden van wil maken voor mn honden, en dan met fleece aan de binnenkant, maar dat trekt ie helaas net niet , terwijl het een klusje van niks is eigenlijk -O-
Maar kan die van jou ook niet langzaam?

Mn vriend zegt dattie het langzamer kan maken, dus misschien wel waard...
pi_88345157
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2010 21:54 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Oh das echt gaaf, es kijken of ik deze maand tijd heb om zoiets voor mn nichtjes te maken :D
Ik zat eigenlijk aan die een na laatste sokken te denken voor ze, die leken me ook wel erg tof!
Ik vraag me alleen af off een lint met 24 gevulde zakjes wel blijft hangen... Dan moet je hele kleine zakjes maken en daar kan bijna niks in... Misschien maak ik een mand met leuke bekleding en dan allemaal verschillende formaten zakjes erin met een nummer erop!
  donderdag 4 november 2010 @ 22:16:20 #279
176471 oh-oh
pi_88345165
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2010 22:15 schreef Inu het volgende:

[..]

Maar kan die van jou ook niet langzaam?

Mn vriend zegt dattie het langzamer kan maken, dus misschien wel waard...
Nou hij kan wel iets langzamer en snel, naar mate je het pedaal wat meer intrapt hoor.
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  donderdag 4 november 2010 @ 22:17:10 #280
176471 oh-oh
pi_88345211
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2010 22:16 schreef Stiemie het volgende:

[..]

Ik vraag me alleen af off een lint met 24 gevulde zakjes wel blijft hangen... Dan moet je hele kleine zakjes maken en daar kan bijna niks in... Misschien maak ik een mand met leuke bekleding en dan allemaal verschillende formaten zakjes erin met een nummer erop!
Ik zat net al heel praktisch te bedenken dat ik 24 zakjes nummeren al veel werk zou vinden en dat die sokken toch wel veeeeel makkelijker zijn _O- :@
( Groucho Marx )
pi_88345333
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2010 22:17 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Ik zat net al heel praktisch te bedenken dat ik 24 zakjes nummeren al veel werk zou vinden en dat die sokken toch wel veeeeel makkelijker zijn _O- :@
Die nummers zijn wel een klusje, maar als je ze van vilt maakt... of van stof en dan met vlisofix erop plakken?
  donderdag 4 november 2010 @ 22:21:26 #282
176471 oh-oh
pi_88345420
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2010 22:19 schreef Stiemie het volgende:

[..]

Die nummers zijn wel een klusje, maar als je ze van vilt maakt... of van stof en dan met vlisofix erop plakken?
Het knippen alleen al :') :@
En ik zou dr twee moeten maken, of een zakje met twee helften.
Sokken it is _O-
( Groucho Marx )
pi_88345554
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2010 22:21 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Het knippen alleen al :') :@
En ik zou dr twee moeten maken, of een zakje met twee helften.
Sokken it is _O-
:D Groot gelijk! Ik ga het idee halverwege vast nog wel eens vervloeken ;)
pi_88347045
Ik heb ook een Aldi-naaimachine, maar die van mij kan ook gewoon langzaam (nou ja kon, toen ie het nog deed)
pi_88348210
Leuk topic! Lees al tijden stiekem mee maar heb nog nooit gepost :@ Dus hierbij een post om mijzelf vast te introduceren zodat ik tijdens mn volgende project hier lekker mee kan posten O+

Het afgelopen half jaar heb ik voor school een collectie moeten maken. Met een beetje hulp van mijn moeder is dat gelukt O+ De stofkeuze is misschien wat apart, maar dat heeft te maken met het thema dat we meekregen en de stoffen die daarbij horen

Broek met shirt

Jurkje, vanaf de zijkant

Jurkje van voren

Kort broekje met gilet

Gilet ingezoomd

Details van de lange broek

Komende weken ga ik samen met mama een complete metamorfose maken voor mn studentenkamer, gordijnstof is gekocht en ook hebben we stofjes gekocht voor kussens. Lekker bezig dus *O*
Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
pi_88349341
Wat voor school is dat? Een modeacademie oid? Ik vind het gilet wel leuk
pi_88349507
quote:
Op donderdag 4 november 2010 23:58 schreef Miendientje het volgende:
Wat voor school is dat? Een modeacademie oid? Ik vind het gilet wel leuk
Het is een verdieping van een totaal andere opleiding ;) Small Business and Retail Management. Maar we zien dus alle aspecten, inkopen van collecties, het maken ervan, promoten, verkopen etc
Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
  vrijdag 5 november 2010 @ 08:38:34 #288
176471 oh-oh
pi_88353165
Ik vind de broek wel mooi!
Ik zag vanmorgen dat er 14 november eindelijk es Stoffenbeurs is op de markt in Maastricht *O*
Normaal was Heerlen of Geleen het dichtst bij.
( Groucho Marx )
pi_88354497
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2010 21:54 schreef Inu het volgende:

[..]

Ik heb die van de aanbieding van de Aldi :X maar ik wilde niet een machine van een paar 100 euro kopen en dat ik het straks stom vind :D
Ik heb wel een duurdere machine gekocht en ik ben er echt zoooo blij mee!
Fake it till you make it...
pi_88354998
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 november 2010 09:47 schreef Nijna het volgende:

[..]

Ik heb wel een duurdere machine gekocht en ik ben er echt zoooo blij mee!
Ik hou het nog even vol :s) En mn vriend kan waarschijnlijk het pedaal aanpassen *O*
pi_88365459
quote:
Op vrijdag 5 november 2010 08:38 schreef oh-oh het volgende:
Ik vind de broek wel mooi!
Ik zag vanmorgen dat er 14 november eindelijk es Stoffenbeurs is op de markt in Maastricht *O*
Normaal was Heerlen of Geleen het dichtst bij.
Welke? Op beide broeken en het gilet werd ook gelijk geboden na onze collectiepresentatie, ik heb toen nee gezegd maar nu denk ik had het nou maar gedaan :P

Stoffenbeurzen zijn leuk he :D In Leeuwarden was er deze week ook één en daar heb ik stoffen gescoord

Deze enorme lap stof worden 3 gordijnen (2 euro per meter :o )

Dit stofje met print wordt de voorkant van mn kussensloopjes, de grijze stof die er naast ligt wordt de achterkant

Nu even naar de winkel om te kijken voor eventueel nog een leuk stofje wat er ook bij kan, voor meer kussens, en voor haakjes voor aan de gordijnen *O* Ben al begonnen met rijgen dus allicht is alles na dit weekend al klaar *O*
  zondag 7 november 2010 @ 14:18:09 #292
293171 Surf_Bunny
fan di na kha
pi_88432180
Ik wil graag een grote opgevulde gekko naaien voor aan de muur :D
Alleen heb ik nog nooit genaaid, dus ik hoop dat jullie mij kunnen vertellen waar ik op moet letten???

Ik wilde het voor de eerste keer vrij simpel houden dus dit is de afbeelding waar ik mee ga werken, ik heb geen naaipatroon maar lijkt me dat dit wel zonder kan toch?

1 Minuut stilte voor de storm
  zondag 7 november 2010 @ 14:56:33 #293
293171 Surf_Bunny
fan di na kha
pi_88433414
Ik heb inmiddels dit patroon gevonden http://web.archive.org/we(...)t.com/pdfs/larry.pdf

van allemaal losse delen maar is het niet mogelijk om gewoon een bovenkant van het hele lijf uit te knippen en een onderkant en die rondom aan elkaar naaien of denk ik nu wel erg simpel?

Anders heb je ook de naden bij de voeten, poten, nek enz
pi_88433560
Ik weet niet wat je precies wilt maken, maar waar je rekening mee moet houden dat je dingen meestal binnenstebuiten naait en dan op het laats omdraait, de vulling er in stopt en dan het laatste stukje dicht maakt. Bij de vorm in je eerste post kan dat omdraaien een probleem opleveren omdat het lastig is om de handjes en de voetjes voor de armpjes en beentjes heen te krijgen (en de vingertopjes door de vingers). Je zou hem dan wel kunnen maken met de naden aan de buitenkant.

Die 2e vorm heeft niet van die smalle plekken waardoor het omdraaien een probleem wordt.

Als je alles in een keer aan elkaar knipt wordt het wel een iets platter geheel, minder 3-d, maar als je hem aan de muur wilt hangen is dat niet erg denk ik?
pi_88433693
Dit zijn bijvoorbeeld knuffels uit een stuk stof, die zijn een stuk platter dan knuffel uit meerdere delen:

zondag 7 november 2010 @ 15:08:28 #296
293171 Surf_Bunny
fan di na kha
pi_88433819
Dat platte is juist de bedoeling, idd omdat ie aan de wand komt te hangen. Dan ga ik zo maar een poging doen :X bedankt :*
pi_88433928
Gewoon een leuke vorm teken waarbij je rekening houd dat brede delen niet door te smalle delen kunnen bij het omdraaien. Of je moet de naad aan de buitenkant maken zoals bij deze:

(niet het meest nette voorbeeld)
  Milf dinsdag 9 november 2010 @ 19:11:25 #298
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_88526386
Zo. De naaimachine moet even weer worden opgeborgen. Ga verhuizen.
Wanneer de verhuizing rond is en ik heb weer internet, dan kom ik weer langs *O*
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
pi_88544117
Succes met verhuizen!
pi_89345582
Broek voor mn dochter is af :)

Voorkant

Achterkant
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: