Strand. Veel gezelliger.quote:Op donderdag 24 juni 2010 14:11 schreef CelinoPino het volgende:
Beesie![]()
Naar het strand of naar het zwembad? - Ja lekker origineel ik weet het-
gekleurde.quote:Op donderdag 24 juni 2010 14:13 schreef Xantalien het volgende:
[..]
Strand. Veel gezelliger.![]()
Gekleurde zwemkleding of zwarte zwemkleding.
Teenslippersquote:Op donderdag 24 juni 2010 14:21 schreef CelinoPino het volgende:
[..]
gekleurde.
gewone slippers of teenslippers?
Laptop. Origineel.quote:Op donderdag 24 juni 2010 16:32 schreef Mixende_match het volgende:
haha uuuuh.... doe da maar rtl..
laptop of pc?
Oh lastig!quote:Op donderdag 24 juni 2010 22:28 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
Laptop. Origineel.![]()
Wentelteefjes of tosti?
Aardbeien, net nog gegetenquote:Op donderdag 24 juni 2010 22:31 schreef CelinoPino het volgende:
[..]
Oh lastig!![]()
Tosti dan maar!
Aardbeien of peer?
Koptelefoon.quote:Op donderdag 24 juni 2010 23:21 schreef Kwork het volgende:
[..]
Aardbeien, net nog gegeten
Oordopjes of koptelefoon?
Baard, en nee, geen penisbaard.quote:Op donderdag 24 juni 2010 23:24 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
Koptelefoon.![]()
Snor of baard?
Uit lust, dan weet je als partner tenminste dat je vriend(in) en de scharrel niet verliefd op elkaar zijn/waren, overigens lijkt beide me klote.quote:Op donderdag 24 juni 2010 23:37 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Baard, en nee, geen penisbaard.
Vreemdgaan uit lust of liefde?
zingen! Oefenen hè?quote:Op donderdag 24 juni 2010 23:40 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
Uit lust, dan weet je als partner tenminste dat je vriend(in) en de scharrel niet verliefd op elkaar zijn/waren, overigens lijkt beide me klote.![]()
Radio aan onder de douche of zingen onder de douche?
Ochtend, als alles net wakker wordtquote:Op donderdag 24 juni 2010 23:53 schreef drumminggod het volgende:
[..]
zingen! Oefenen hè?.
Avondwandeling of ochtendwandeling
Lidlquote:Op vrijdag 25 juni 2010 00:08 schreef Kwork het volgende:
[..]
Ochtend, als alles net wakker wordt![]()
Aldi of Lidl?
samen koken. Ik weet. Ouderwetsquote:Op vrijdag 25 juni 2010 00:12 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
Frans, s'il vous plaît!
Samen bioscoopje pakken of samen thuis koken ?
All-Stars.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 00:14 schreef drumminggod het volgende:
[..]
samen koken. Ik weet. Ouderwets.
One-stars of all-stars
Samen in slaap vallenquote:Op vrijdag 25 juni 2010 00:22 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
All-Stars.
Wakker worden naast je vriend(in) of samen met je vriend(in) in slaap vallen?
Onderkoeld, uitgedroogd zijn lijkt mij toch wat gevaarlijker.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:36 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
Lenzen.
![]()
Onderkoeld of uitgedroogd?
Claustrofobie.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:10 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Onderkoeld, uitgedroogd zijn lijkt mij toch wat gevaarlijker.
Claustrofobie of pleinvrees hebben?
Stad. Dat is gezelliger. Hoewel ik veel t-shirts op internet koop. Zijn wat mooier/originelerquote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:16 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
Claustrofobie.
De stad in of online winkelen?
Grr! Maakt me niet zoveel uit, zolang het maar een lief kindje wordt.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:03 schreef drumminggod het volgende:
[..]
Stad. Dat is gezelliger. Hoewel ik veel t-shirts op internet koop. Zijn wat mooier/origineler.
een baby: Jongen of meisje
Pretpark.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:18 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
Grr! Maakt me niet zoveel uit, zolang het maar een lief kindje wordt.Doe maar een jongetje dan, jwz mooiboy.
Pretpark of dierentuin?
Smatje natuurlijk, dan kan ik door zo'n rotkind meer zelfvertrouwen kweken.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:19 schreef drumminggod het volgende:
[..]
Pretpark.
mooiboy/smatje of heel schuw kind
teveel. Wc FTWquote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:21 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
Smatje natuurlijk, dan kan ik door zo'n rotkind meer zelfvertrouwen kweken.
Pijn in je lijf hebben van teveel eten of enorme honger hebben en niet kunnen eten?
Discovery.quote:Op zondag 27 juni 2010 00:10 schreef drumminggod het volgende:
[..]
teveel. Wc FTW
Discovery of nat. Geo
Girl-next-door dan maar.quote:Op zondag 27 juni 2010 00:20 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
Discovery.![]()
Prinses of een girl-next-door daten?
Verslaafd zijn, als 't maar geen drugs of andere shit is.quote:Op zondag 27 juni 2010 13:07 schreef drumminggod het volgende:
[..]
Girl-next-door dan maar.
verslaafd zijn aan iets of bijna geen interesses hebben?
The Beatlesquote:Op zondag 27 juni 2010 14:06 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
Verslaafd zijn, als 't maar geen drugs of andere shit is.![]()
The Beatles of Backstreet Boys?
()
Eén miljoen euro mislopen. Alsof geld me dan nog boeit als ik stapelverliefd ben.quote:Op zondag 27 juni 2010 14:18 schreef drumminggod het volgende:
[..]
The Beatles
1 miljoen euro mislopen of de liefde van je leven
vriendin. Ik heb meer vrienden dan een vriendin. En pissig maak je me niet snel, en lukt het wel, kom ik er snel weer bovenopquote:Op zondag 27 juni 2010 14:38 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
Eén miljoen euro mislopen. Alsof geld me dan nog boeit als ik stapelverliefd ben.![]()
Vrienden die je steeds pissig maken of je vriend(in)?
Hahah.quote:Op zondag 27 juni 2010 22:47 schreef drumminggod het volgende:
[..]
vriendin. Ik heb meer vrienden dan een vriendin. En pissig maak je me niet snel, en lukt het wel, kom ik er snel weer bovenop.
Opgesloten zitten op wc waar niemand je kan horen of in de lift
flippo's!!quote:Op zondag 27 juni 2010 22:51 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
Hahah.
![]()
Op de wc. Als ik moet, dan kan ik tenminste.![]()
Flippo's of voetbalplaatjes?
Neefjes.quote:Op zondag 27 juni 2010 22:53 schreef drumminggod het volgende:
[..]
flippo's!!
"neefjes" of blinde muggen.
quote:Op zondag 27 juni 2010 22:55 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
Neefjes.
Wat zijn blinde muggen in godsnaam..?![]()
Frankrijk of Spanje?
Kende 'k niet!quote:Op zondag 27 juni 2010 23:15 schreef drumminggod het volgende:
[..]
[ afbeelding ] Heb je veel in het zwembad![]()
uiteraard Spanje. Haat aan Frankrijk
pizza of pasta
strandwandelingquote:Op maandag 28 juni 2010 00:49 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
Kende 'k niet!![]()
Samen uit eten of een strandwandeling maken?
snurken. Even schop geven en klaar. Ook geen gestinkquote:Op maandag 28 juni 2010 01:00 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
Pasta, yummie!![]()
Snurken of 's nachts scheten laten?
Snurken is irritanter dan je denkt, als mn moeder op de bank ligt heeft schreeuwen zelfs geen nut, ze valt zo weer in slaap en gaat rustig door.quote:Op maandag 28 juni 2010 01:06 schreef drumminggod het volgende:
[..]
snurken. Even schop geven en klaar. Ook geen gestink.
Boeren of scheten bij een net diner
Hyves!quote:Op maandag 28 juni 2010 11:00 schreef Ladylike het volgende:
oei die is kut, een reactie met respect is beter
maar doe dan maar respect
luier-vakantie of doe-vakantie?
Buiten!quote:Op maandag 28 juni 2010 11:06 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
Hyves!![]()
Doe-vakantie. Hangt ook van het weer en de plaats af. Als het nou op Schiermonnikoog was lag ik het liefste de hele dag in m'n nest me te verstoppen, maar in 't buitenland? Actief natuurlijk!
Edit: vraag vergeten.![]()
Binnen of buiten werken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |