Strand. Veel gezelliger.quote:Op donderdag 24 juni 2010 14:11 schreef CelinoPino het volgende:
Beesie![]()
Naar het strand of naar het zwembad? - Ja lekker origineel ik weet het-
gekleurde.quote:Op donderdag 24 juni 2010 14:13 schreef Xantalien het volgende:
[..]
Strand. Veel gezelliger.![]()
Gekleurde zwemkleding of zwarte zwemkleding.
Teenslippersquote:Op donderdag 24 juni 2010 14:21 schreef CelinoPino het volgende:
[..]
gekleurde.
gewone slippers of teenslippers?
Laptop. Origineel.quote:Op donderdag 24 juni 2010 16:32 schreef Mixende_match het volgende:
haha uuuuh.... doe da maar rtl..
laptop of pc?
Oh lastig!quote:Op donderdag 24 juni 2010 22:28 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
Laptop. Origineel.![]()
Wentelteefjes of tosti?
Aardbeien, net nog gegetenquote:Op donderdag 24 juni 2010 22:31 schreef CelinoPino het volgende:
[..]
Oh lastig!![]()
Tosti dan maar!
Aardbeien of peer?
Koptelefoon.quote:Op donderdag 24 juni 2010 23:21 schreef Kwork het volgende:
[..]
Aardbeien, net nog gegeten
Oordopjes of koptelefoon?
Baard, en nee, geen penisbaard.quote:Op donderdag 24 juni 2010 23:24 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
Koptelefoon.![]()
Snor of baard?
Uit lust, dan weet je als partner tenminste dat je vriend(in) en de scharrel niet verliefd op elkaar zijn/waren, overigens lijkt beide me klote.quote:Op donderdag 24 juni 2010 23:37 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Baard, en nee, geen penisbaard.
Vreemdgaan uit lust of liefde?
zingen! Oefenen hè?quote:Op donderdag 24 juni 2010 23:40 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
Uit lust, dan weet je als partner tenminste dat je vriend(in) en de scharrel niet verliefd op elkaar zijn/waren, overigens lijkt beide me klote.![]()
Radio aan onder de douche of zingen onder de douche?
Ochtend, als alles net wakker wordtquote:Op donderdag 24 juni 2010 23:53 schreef drumminggod het volgende:
[..]
zingen! Oefenen hè?.
Avondwandeling of ochtendwandeling
Lidlquote:Op vrijdag 25 juni 2010 00:08 schreef Kwork het volgende:
[..]
Ochtend, als alles net wakker wordt![]()
Aldi of Lidl?
samen koken. Ik weet. Ouderwetsquote:Op vrijdag 25 juni 2010 00:12 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
Frans, s'il vous plaît!
Samen bioscoopje pakken of samen thuis koken ?
All-Stars.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 00:14 schreef drumminggod het volgende:
[..]
samen koken. Ik weet. Ouderwets.
One-stars of all-stars
Samen in slaap vallenquote:Op vrijdag 25 juni 2010 00:22 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
All-Stars.
Wakker worden naast je vriend(in) of samen met je vriend(in) in slaap vallen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |