Lijkt me wel sterk, omdat je jezelf dan publiekelijk zo poneert. Ik denk "goede intenties" maar verkeerde uitvoeringquote:Op donderdag 24 juni 2010 15:10 schreef Ringo het volgende:
Ik verdenk Marcouch ervan stiekem de draak te willen steken met homo's en joden. Door met dit soort idiote voorstellen te komen. Er zijn alleen weinig inlanders die zijn ironie zullen smaken. Onder Marokkanen heeft hij met zijn grappen ongetwijfeld veel succes.
Misschien is ie wel op het idee gekomen door de 'teken Mohammed-dag'.quote:Op donderdag 24 juni 2010 15:25 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Lijkt me wel sterk, omdat je jezelf dan publiekelijk zo poneert. Ik denk "goede intenties" maar verkeerde uitvoering
quote:Op donderdag 24 juni 2010 15:10 schreef Ringo het volgende:
Ik verdenk Marcouch ervan stiekem de draak te willen steken met homo's en joden. Door met dit soort idiote voorstellen te komen. Er zijn alleen weinig inlanders die zijn ironie zullen smaken. Onder Marokkanen heeft hij met zijn grappen ongetwijfeld veel succes.
We hebben toch ook autovrije zondag, ik zie het verschil niet..quote:Op donderdag 24 juni 2010 13:21 schreef Triggershot het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/politiek(...)-en-homopleinen.html
Intentie is goed, maar wordt het zo niet een beetje teveel van het goede?
Zo ver ik weet is die niet bedoeld om mensen te laten voelen hoe het is om geen auto te rijden, zodat ze voortaan nooit meer auto rijden.quote:Op donderdag 24 juni 2010 15:44 schreef maniack28 het volgende:
[..]
We hebben toch ook autovrije zondag, ik zie het verschil niet..
Anders zou ik zijn stupiditeiten niet kunnen verklaren. Dan moet ik met nog vreemdere analyses op de proppen komen.quote:Op donderdag 24 juni 2010 15:34 schreef IHVK het volgende:
[..]
![]()
Doe anders lekker je alu-hoedje af. Man man man.
Ja en straks ga je strooien met taqiyya. Dat is de volgende stap hè.quote:Op donderdag 24 juni 2010 16:26 schreef Ringo het volgende:
[..]
Anders zou ik zijn stupiditeiten niet kunnen verklaren. Dan moet ik met nog vreemdere analyses op de proppen komen.
Ik ga helemaal nergens mee strooien. Ik snap de heer Marcouch niet. Dit soort rare voorstellen, de vervelende benamingen die hij gebruikt, het komt allemaal erg dom en ondoordacht over. Als ik beweer dat Marcouch provoceert, bedoel ik dat eigenlijk als compliment.quote:Op donderdag 24 juni 2010 16:29 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ja en straks ga je strooien met taqiyya. Dat is de volgende stap hè.
Dat is het ook. Als deze ex-welzijnswerker jonge mocro's gayminded wil maken, duikt ie zelf maar weer de krachtwijken in. Dit soort nattewindenpolitiek vanaf de zijlijn is alleen maar schadelijk voor de discussie.quote:Maar hij zou hier niets mee winnen, ik vind het gewoon een vervelende manier van mensen benaderen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |