Dit heb ik ook vaker gehoord inderdaad.quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:29 schreef static het volgende:
Te weinig doelpunten heb ik me ooit laten vertellen.
Alsof de gemiddelde Europeaan zich verdiept in American Football of in de V.S.quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:34 schreef Weka het volgende:
Omdat Amerikanen te dom zijn om andere landen te leren kennen en de prachtige sport die voetbal heet te begrijpen.
Het groeit inderdaad wel... en hoe meer Mexicaanse immigranten er zijn, hoe beter voetbal in de VS gaat zijn.quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:43 schreef Sportex het volgende:
Het groeit de laatste tijd wel hard, las ik ergens.
Nee, omdat kutsport.quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:39 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Alsof de gemiddelde Europeaan zich verdiept in American Football of in de V.S.
Ergens op tv werd gezegd dat ouders liever hun kinderen op voetbal zetten dan op American Football.quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:43 schreef Sportex het volgende:
Het groeit de laatste tijd wel hard, las ik ergens.
Ze gaan tenminste niet gelijk liggen als ze aangeraakt wordenquote:Op donderdag 24 juni 2010 12:23 schreef Zero17 het volgende:
A.F.
Spel staat meer stil dan dat er daadwerkelijk gesport wordt.
QFT. Wat daar leuk aan is blijft me een raadsel. Van die mannetjes in te brede pakkenquote:Op donderdag 24 juni 2010 12:23 schreef Zero17 het volgende:
A.F.
Spel staat meer stil dan dat er daadwerkelijk gesport wordt.
Inderdaad. met dat neppe Wrestling op nummer 1quote:Op donderdag 24 juni 2010 12:31 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
QFT. Wat daar leuk aan is blijft me een raadsel. Van die mannetjes in te brede pakken.
Volgens mij draait het bij Amerikanen meer om de show dan om de sport. Als je naar de omvang van de gemiddelde Amerikaan kijkt zou je niet direct zeggen dat ze zo sport minded zijn.
Ja gek he met al die bescherming. Watjes. Rugby FTW!quote:Op donderdag 24 juni 2010 12:30 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ze gaan tenminste niet gelijk liggen als ze aangeraakt worden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |