Waarom zou je meteen naar Stormfront moeten als je een hekel aan mediterraanse mensen hebt? Ik heb een hekel aan zigeuners maar ik zit ook niet op SF.quote:Op donderdag 24 juni 2010 13:42 schreef RoBro het volgende:
zo te horen moet jij het wel kunnen vinden op stormfront maak eens een accountje aan zou ik zeggen
waar staat dat je meteen naar stormfront moet als je een hekel aan mediterraanse mensen hebt leg me geen woorden in de mond jongeman of ik maak een pot zigeunersaus van je familiequote:Op donderdag 24 juni 2010 14:02 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Waarom zou je meteen naar Stormfront moeten als je een hekel aan mediterraanse mensen hebt? Ik heb een hekel aan zigeuners maar ik zit ook niet op SF.
Zigeuners stelen alleen kinderen en slijpen scharen...quote:Op donderdag 24 juni 2010 14:10 schreef RoBro het volgende:
[..]
waar staat dat je meteen naar stormfront moet als je een hekel aan mediterraanse mensen hebt leg me geen woorden in de mond jongeman of ik maak een pot zigeunersaus van je familie
zou zomaar kunnen in de omgeving waar ik woon loopt er gelukkig geen niet westers gespuis rondquote:Op donderdag 24 juni 2010 14:11 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Zigeuners stelen alleen kinderen en slijpen scharen...
Hier wel een heleboel turken maar die zijn wel ok. Als Wilders eens wat zou doen aan de hangbejaarden...quote:Op donderdag 24 juni 2010 14:13 schreef RoBro het volgende:
[..]
zou zomaar kunnen in de omgeving waar ik woon loopt er gelukkig geen niet westers gespuis rond
zou de maatschappij inderdaad nog net zo verkankerd zijn als dat zij nu is klopt als een busquote:Op donderdag 24 juni 2010 14:16 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Hier wel een heleboel turken maar die zijn wel ok. Als Wilders eens wat zou doen aan de hangbejaarden...
brides.ru? Nieuw liefje en een vriendin in een klap klaarquote:Op donderdag 24 juni 2010 14:20 schreef RoBro het volgende:
maar laten we niet teveel offtopic gaan deze jongeman zoekt nog steeds nieuwe vrienden
Ben ik niet mee eens!quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:41 schreef Ps2K het volgende:
Hmmm als je geen vrienden hebt ben je wel in een uitstekende positie om WoW te gaan spelen...
Dat dus.quote:
TS is te jong voor een parenclub. En te single.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:42 schreef Oscaar het volgende:
Sporten of op een andere club...
Je hebt toch wel andere jongens in je klas dan turken enz?quote:Op donderdag 24 juni 2010 12:14 schreef danx-x het volgende:
Oke ik heb gewoon een vergaarde kankerschool, maar waar kan ik nou nieuwe vrienden maken? wand dat was eigenlijk mijn vraag.
Klasgenoten?quote:Op donderdag 24 juni 2010 23:07 schreef mud.kip. het volgende:
[..]
Dat dus.
Maarre, als je dus helemaal geen vrienden hebt, bij wie zit je dan in de les of in de pauzes?
Ja dat is het nou juist. Toen ik van de basisschool naar de middelbare school ging, toen ging er niemand van me oude klas met mij mee. Op de school waar ik nu zit kent iedereen elkaar al, ze kiezen veel sneller elkaar uit omdat ze elkaar langer kennen. Ze doen wel aardig, maar zie me niet als een goede vriend. In de pauzes sta ik dus altijd bij mensen die elkaar al heel goed kennen, maar ze zijn echter niet instaat mij boven hun oude vrienden te kiezen. Helaas ben ik daarom ook de enige die alleen zit in de klas.quote:Op donderdag 24 juni 2010 23:07 schreef mud.kip. het volgende:
[..]
Dat dus.
Maarre, als je dus helemaal geen vrienden hebt, bij wie zit je dan in de les of in de pauzes?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |