op jouw school zitten dus Marokkanen en turkenquote:Op donderdag 24 juni 2010 11:25 schreef danx-x het volgende:
goede morgen fok,
Op school lopen alleenmaar meelopers, wannabe gangsters en Turken rond.
Waarom krijgen Marokkanen wel een hoofdletter en Turken niet? Discriminatiequote:Op donderdag 24 juni 2010 11:38 schreef ukga het volgende:
[..]
op jouw school zitten dus Marokkanen en turkenwat een fijne school
Turken zijn wel ok en ze kunnen goede kebab makenquote:Op donderdag 24 juni 2010 12:04 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Waarom ga je ervan uit dat Turken geen vriend zouden kunnen zijn?
Het zijn van die slechte turken: Ze roken, ze willen dat je meeloopt ander slaan ze je in elkaar met hun hele familie, ze stinken, ze zijn arrogant, ze zijn gemeen.quote:Op donderdag 24 juni 2010 12:04 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Waarom ga je ervan uit dat Turken geen vriend zouden kunnen zijn?
Klinkt eerder als de gemiddelde marokkaan...quote:Op donderdag 24 juni 2010 12:10 schreef danx-x het volgende:
[..]
Het zijn van die slechte turken: Ze roken, ze willen dat je meeloopt ander slaan ze je in elkaar met hun hele familie, ze stinken, ze zijn arrogant, ze zijn gemeen.
En als ik er eentje op zijn bek sla heb ik gelijk ruzie met 50 turken. (dit heb ik eerder meegemaakt)
Voeg willekeurige mensen op haivs toe, misschien zitten er wel blijvertjes bij!quote:Op donderdag 24 juni 2010 12:14 schreef danx-x het volgende:
Oke ik heb gewoon een vergaarde kankerschool, maar waar kan ik nou nieuwe vrienden maken? wand dat was eigenlijk mijn vraag.
je zou eens kunnen proberen terug te gaan naar de basisschool. Daar maak je vast ngo wel wat vriendjesquote:Op donderdag 24 juni 2010 12:14 schreef danx-x het volgende:
Oke ik heb gewoon een vergaarde kankerschool, maar waar kan ik nou nieuwe vrienden maken? wand dat was eigenlijk mijn vraag.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |