quote:Op donderdag 24 juni 2010 10:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]Klein, dus wel aanwezigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Ik hou er rekening meequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 24-06-2010 10:17:11 ]
Ja ik dacht er moet nieuw vleesch in de SC komen. We zijn weer toe aan een nieuwe orgiequote:Op donderdag 24 juni 2010 10:21 schreef NBT het volgende:
Wet t-shirt contest is wel een pakkende naam om fokkers en foksters, hier naar toe te lijden!
Mooi je shirt kan je daar *wijst* ophalen.quote:
Dan kom ik er even inzittenquote:Op donderdag 24 juni 2010 10:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
als het weer goed blijft wel
Want?
Mooi Engine is de eerste en tot nu toe enige kandidaatquote:Op donderdag 24 juni 2010 10:25 schreef Ezechielk het volgende:
Oh, en tevens geef iki me bij deze op als jurylid.
Engine is mannelijk geloof ikquote:
Primaquote:Op donderdag 24 juni 2010 10:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mooi je shirt kan je daar *wijst* ophalen.
Het water is lekker koud, dat bevorderd de stijve tepels
En daarmee staat hij op dit moment 1e in het klassementquote:Op donderdag 24 juni 2010 10:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mooi Engine is de eerste en tot nu toe enige kandidaat
Beetje van beide, net hoe het uitkomt.quote:
quote:Op donderdag 24 juni 2010 10:23 schreef Huppelmuts het volgende:
Mooi je shirt kan je daar *wijst* ophalen.
Het water is lekker koud, dat bevorderd de stijve tepels
In het weekend? sorry maar dan is er feestquote:
De prijs is een orgieweekend bij remlof thuisquote:Op donderdag 24 juni 2010 10:27 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Prima![]()
[..]
En daarmee staat hij op dit moment 1e in het klassement
1 hertog en een sigaar voor deze meneerquote:Op donderdag 24 juni 2010 10:29 schreef Ezechielk het volgende:
Engine, je weet dat ik op bepaalde manieren te beïnvloeden ben?
Corrupte juryquote:Op donderdag 24 juni 2010 10:29 schreef Ezechielk het volgende:
Engine, je weet dat ik op bepaalde manieren te beïnvloeden ben?
Dit weekend zit ik in België.quote:Op donderdag 24 juni 2010 10:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
In het weekend? sorry maar dan is er feest
alhoewel je er best tussen zou passen op zo'n kinderfeestje
Remlof, pm me maar vast je adres doorquote:Op donderdag 24 juni 2010 10:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De prijs is een orgieweekend bij remlof thuis
Oe concurrentie voor Engine, die dus ook meteen naar de laatste plaats zaktquote:
Ik vind best johquote:Op donderdag 24 juni 2010 10:30 schreef Ezechielk het volgende:
Dit weekend zit ik in België.
Nee, komende week, gewoon een keer 's avonds.
Er is meer voor nodig, zo goedkoop ben ik nietquote:Op donderdag 24 juni 2010 10:30 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
1 hertog en een sigaar voor deze meneer
Ja. Why?quote:Op donderdag 24 juni 2010 10:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Corrupte jury![]()
Heb je het bbq topic nou al bekeken?
Ah concurrentiequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan weet je dat als NL de finale haalt de meet verder gaat bij jou thuisquote:Op donderdag 24 juni 2010 10:31 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Er is meer voor nodig, zo goedkoop ben ik niet
[..]
Ja. Why?
Ik reageer niet om SC tegen te gaan daar:*
Zal ik maar niet meedoen dan?quote:Op donderdag 24 juni 2010 10:31 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ah concurrentie![]()
Welke cup heb jij? Ik C75
Ladies and gentlemen, we've got a winner!quote:
80Cquote:Op donderdag 24 juni 2010 10:31 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ah concurrentie![]()
Welke cup heb jij? Ik C75
Nu alquote:Op donderdag 24 juni 2010 10:32 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ladies and gentlemen, we've got a winner!
Jullie in mijn huis, ik ergens anders. Goed planquote:Op donderdag 24 juni 2010 10:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan weet je dat als NL de finale haalt de meet verder gaat bij jou thuis![]()
Gewoon doen.quote:[..]
Zal ik maar niet meedoen dan?
quote:Op donderdag 24 juni 2010 10:32 schreef LovelyLady het volgende:
Ik denk dat ik wel ga winnenAls je mee zou doen zekerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maarja jury he
![]()
En dit is heul niet eerlijk niet. Er is nog niks om te oordelen
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
Nee met zn allen in Amsterdam en slapen bij jouquote:Op donderdag 24 juni 2010 10:34 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Jullie in mijn huis, ik ergens anders. Goed plan
Just didquote:[..]
Gewoon doen.
En weet je al waar je voetbal gaat kijken vanavond?quote:
Nee als er maar 1 kandidate is dan win ik natuurlijk sowiesoquote:Op donderdag 24 juni 2010 10:34 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Als je mee zou doen zekerMaarja jury he
![]()
En dit is heul niet eerlijk niet. Er is nog niks om te oordelen
1? We hebebn momenteel NBT, Engine en Huppel!quote:Op donderdag 24 juni 2010 10:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee als er maar 1 kandidate is dan win ik natuurlijk sowieso
Vooral engine maakt veel kans op de winstquote:Op donderdag 24 juni 2010 10:37 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
1? We hebebn momenteel NBT, Engine en Huppel!
schiet lekker op...quote:Op donderdag 24 juni 2010 10:37 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
1? We hebebn momenteel NBT, Engine en Huppel!
We doen wel twee categorien hequote:Op donderdag 24 juni 2010 10:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vooral engine maakt veel kans op de winst
Plus, beoordeling op meerdere onderdelen.quote:Op donderdag 24 juni 2010 10:39 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
We doen wel twee categorien heMannelijk en vrouwelijk.
Eigenlijk niet!quote:Op donderdag 24 juni 2010 10:35 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
En weet je al waar je voetbal gaat kijken vanavond?
en dat zijn?quote:Op donderdag 24 juni 2010 10:40 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Plus, beoordeling op meerdere onderdelen.
dat wil ik ook wel wetenquote:
Je moet Bart oraal bevredigenquote:
Oke. Dat kan ik wel winnen.quote:
Beweer je nou dat NBT en ik dat niet kunnenquote:
* Giertje gooit koud water over je heenquote:
NBT weet ik niet. Maar vond je het zelf de laatste keer wel erg succesvol dan?quote:Op donderdag 24 juni 2010 10:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Beweer je nou dat NBT en ik dat niet kunnen
Geen probleemquote:
Brrrrrrrrr!quote:Op donderdag 24 juni 2010 10:52 schreef Giertje het volgende:
[..]
* Giertje gooit koud water over je heen
Jonge ik was eerst een uur bezig om die kopkaas te verwijderen en dat ding schoon te krijgen.quote:Op donderdag 24 juni 2010 10:52 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
NBT weet ik niet. Maar vond je het zelf de laatste keer wel erg succesvol dan?Heb nog steeds korstjes.
quote:Op donderdag 24 juni 2010 10:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Geen probleem
Bart, mijn vriendje stompt je nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Misschien goed om te weten bij je beoordeling.
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
quote:Op donderdag 24 juni 2010 10:54 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Bart, mijn vriendje stompt je nietMisschien goed om te weten bij je beoordeling.
ik sta al klaar met mijn fototoestelquote:Op donderdag 24 juni 2010 10:53 schreef NBT het volgende:
[..]
Brrrrrrrrr!
* NBT krijgt al stijve tepels
Wat een baasquote:Op donderdag 24 juni 2010 10:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Jij wil Bart wel heel graag verwennen
quote:Op donderdag 24 juni 2010 10:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Geen probleem
Whahah en meteen gooit LL een link op twitter: blowmeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Tis ook zo'n aardige gozerquote:Op donderdag 24 juni 2010 10:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Jij wil Bart wel heel graag verwennen
en heerquote:
Dan ga jij wel heel ver om te winnen hoorquote:Op donderdag 24 juni 2010 10:58 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Tis ook zo'n aardige gozer![]()
Nee kan gewoon slecht tegen mijn verlies en doe alles om dat te voorkomen.
quote:Op donderdag 24 juni 2010 10:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Whahah en meteen gooit LL een link op twitter: blowme
Dan voelt de overwinning alleen maar beter. Plus dat ik weet dat Bart mij uiteindelijk toch wel een 10 geeft als ik hem juist niet oraal bevredig.quote:Op donderdag 24 juni 2010 10:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan ga jij wel heel ver om te winnen hoor
NBT en ik krijgen gewoon een dikke 11 als hij naar adem ligt te snakken van genotquote:Op donderdag 24 juni 2010 11:00 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Dan voelt de overwinning alleen maar beter. Plus dat ik weet dat Bart mij uiteindelijk toch wel een 10 geeft als ik hem juist niet oraal bevredig.
Dat dus!quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
NBT en ik krijgen gewoon een dikke 11 als hij naar adem ligt te snakken van genot
ten eerstequote:Op donderdag 24 juni 2010 11:06 schreef eNGine10 het volgende:
Jullie zitten anders ook wel vol zelfvertrouwen, misschien vind hij oraal bevredigen gewoon vies.
quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
ten eersteHAHAHA grapjas
en ten tweede wie zegt dat we het daarbij laten
Nou vooruit, pijpen winnen jullie maar ik zie voor mij kansen op het gebied van kontjes.quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
ten eersteHAHAHA grapjas
en ten tweede wie zegt dat we het daarbij laten
En dat zouden zij niet kunnen omdat?????quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:09 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Nou vooruit, pijpen winnen jullie maar ik zie voor mij kansen op het gebied van kontjes.
Je reinste valsspelerijquote:Op donderdag 24 juni 2010 11:13 schreef NBT het volgende:
[..]
En dat zouden zij niet kunnen omdat?????
* NBT haalt vast een voorbind apparaat uit de kast
Dan gebruik ik me vuisten!quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:14 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Je reinste valsspelerij![]()
In de spelregels staat duidelijk dat je alleen gebruik mag maken van lichaamsdelen.
Fisting FTWquote:Op donderdag 24 juni 2010 11:14 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Je reinste valsspelerij![]()
In de spelregels staat duidelijk dat je alleen gebruik mag maken van lichaamsdelen.
GMTAquote:
Nou ja zeg. Wil je niet meedoen in de grote verkrachting van Bart?quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:16 schreef LovelyLady het volgende:
* LovelyLady trekt zich terug uit de contest
Dat is inderdaad jammer.. we kunnen toch ook samen werken?quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:16 schreef LovelyLady het volgende:
* LovelyLady trekt zich terug uit de contest
Neequote:Op donderdag 24 juni 2010 11:17 schreef Huppelmuts het volgende:
Nou ja zeg. Wil je niet meedoen in de grote verkrachting van Bart?
Dat bepaal ik welquote:Op donderdag 24 juni 2010 11:19 schreef Ezechielk het volgende:
Hey, er gaat niets in mij. Alleen om, of delen van mij in anderen.
Dat denk jij maar!quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:19 schreef Ezechielk het volgende:
Hey, er gaat niets in mij. Alleen om, of delen van mij in anderen.
Jij wil minpunten?quote:
quote:
quote:
Bart kan wel wat hebbenquote:Op donderdag 24 juni 2010 11:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Needa vinnik een beetje sneu voor hem
Ja ik ook.quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:23 schreef NBT het volgende:
Ik wil ook geen minpunten! Het spijt me!
* NBT zal alleen oraal te werk gaan!
x2quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:23 schreef NBT het volgende:
Ik wil ook geen minpunten! Het spijt me!
* NBT zal alleen oraal te werk gaan!
Oehw! Hertog Jan!quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:24 schreef Giertje het volgende:
ziezo de hertog ligt koud en klaar voor vanavond
quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:25 schreef NBT het volgende:
[..]
Oehw! Hertog Jan!Die gieten we niet over ons heen maar die gaan we netjes opdrinken!
quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:26 schreef Ezechielk het volgende:
NBT, je komt hier nog maar net, en ik hou nu al van je.
Jij bent goed bezig.
Wat een warm welkom!quote:
Hoezo dat dan?quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:26 schreef DevilsWhore het volgende:
Toch zal ik van jullie allemaal winnen.
Even niet vergeten dat ik al meerdere keren over ;m heen ben geweest?quote:
Wie zegt dat ik dat niet ben?quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:30 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Even niet vergeten dat ik al meerdere keren over ;m heen ben geweest?
quote:
Dus hoe ga je Bart omkopen dan?quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:30 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Even niet vergeten dat ik al meerdere keren over ;m heen ben geweest?
quote:
In zekere zin. Maar jij kan dat prima inhalen, dat weet ik gewoon.quote:
Nee hoor. Je houdt van HJ dus je ligt sowieso al voor op mijquote:
Ik ga mijn best doen!quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:34 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
In zekere zin. Maar jij kan dat prima inhalen, dat weet ik gewoon.
He kut! Ik heb verloren. Bart weet dat ik Bavaria en Schultenbrau drinkquote:Op donderdag 24 juni 2010 11:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee hoor. Je houdt van HJ dus je ligt sowieso al voor op mij
Disqualifiedquote:Op donderdag 24 juni 2010 11:36 schreef NBT het volgende:
[..]
Ik ga mijn best doen!![]()
Wat nou wet t shirt contest!
* NBT trekt shirt gewoon uit?
quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:36 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
He kut! Ik heb verloren. Bart weet dat ik Bavaria en Schultenbrau drink
Pics!quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:36 schreef NBT het volgende:
[..]
Ik ga mijn best doen!![]()
Wat nou wet t shirt contest!
* NBT trekt shirt gewoon uit?
Waar staan die regels dan?quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:37 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Disqualified![]()
In de regels staat duidelijk dat je je shirt aan moet houden
Ik heb een geheim wapen.quote:
Verdomme, daar gaat m;n geheime wapenquote:Op donderdag 24 juni 2010 11:37 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Disqualified![]()
In de regels staat duidelijk dat je je shirt aan moet houden
Prima hoorquote:Op donderdag 24 juni 2010 11:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Shocking news!
En hoiAlles goed hier?
Doe je ogen dan open joh!quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:37 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Pics!
Oh, wacht, je staat natuurlijk voor me.
Verdomme nu zie ik niksquote:Op donderdag 24 juni 2010 11:37 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Pics!
Oh, wacht, je staat natuurlijk voor me.
Voor jou maak ik wel een Pic!quote:
OKquote:
quote:
Die pic is voor mij en jij gaat bij je homies kijkenquote:Op donderdag 24 juni 2010 11:44 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Dus, kan ik je uitnodigen om vanavond 'voetbal te komen kijken'?
Mooiquote:
Dat dus!quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die pic is voor mij en jij gaat bij je homies kijken
Ja. NBT doet mee aan de Wet t-shirtcontest, en trok haar shirt voor mijn neus uit!quote:
SSSSSSSSSSSSSSSST!quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die pic is voor mij en jij gaat bij je homies kijken
Ik ga me straks in mn oranje overall hijsen en dan naar de kroegquote:Op donderdag 24 juni 2010 11:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Mooi
Hier alles goed, alleen wel moeDus misschien ga ik zo wel in het zonnetje op het balkon zitten
Niks SSSSSSSSSSSSSSSST!quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:46 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ja. NBT doet mee aan de Wet t-shirtcontest, en trok haar shirt voor mijn neus uit!
[..]
SSSSSSSSSSSSSSSST!
quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Niks SSSSSSSSSSSSSSSST!
Opbokken die foto is voor mij
Oh ja, vanavond speelt NL weer toch?quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ga me straks in mn oranje overall hijsen en dan naar de kroeg
Huppel heeft ervaringquote:Op donderdag 24 juni 2010 11:48 schreef Olle. het volgende:
mensen mochten jullie iets weten:
schoonmaakster
Boh dat was mn vorige baan. Voor 12,50 per uur plus reiskosten kom ik je wel helpenquote:Op donderdag 24 juni 2010 11:48 schreef Olle. het volgende:
mensen mochten jullie iets weten:
schoonmaakster
WHOA GERTJE!quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Boh dat was mn vorige baan. Voor 12,50 per uur plus reiskosten kom ik je wel helpen
Nie bang, Heb nog genoeg pluspuntenquote:
Yepz half 9 en om 4 uur de uitslag van poule F dus dan weten we ook meteen wie de tegenstander van NL wordt in de achtste finalequote:Op donderdag 24 juni 2010 11:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh ja, vanavond speelt NL weer toch?
Waarin?quote:
quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Een kratje slootwater per week.quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:49 schreef Olle. het volgende:
[..]
WHOA GERTJE!
wat is je reiskosten tarief dan?![]()
denk er overna
Wanneer kan ik die pics verwachten?quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:46 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ja. NBT doet mee aan de Wet t-shirtcontest, en trok haar shirt voor mijn neus uit!
Ja! tegen Kameroen!quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Die zijn alleen voor Huppel!quote:
Jij doet ook mee?quote:
het standaard. 0,19 cent per kilometerquote:Op donderdag 24 juni 2010 11:49 schreef Olle. het volgende:
[..]
WHOA GERTJE!
wat is je reiskosten tarief dan?![]()
denk er overna
Wanneer kan ik ze in mn pm verwachten?quote:
Kom ze maar maken hoor!quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wanneer kan ik ze in mn pm verwachten?
Ik wil ze ook wel komen maken
Jeeej!quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:53 schreef Myraela het volgende:
Ik ben een braaf jong en onschuldig meisje.
Maar vooruit.
Mn lachspieren wat doe jequote:Op donderdag 24 juni 2010 11:53 schreef Myraela het volgende:
Ik ben een braaf jong en onschuldig meisje.
Maar vooruit.
DEAL!!quote:
natuurlijk..... Prive sessie doen?quote:
Een wet t-shirt contest. Durf je het aan?quote:
nee niet coolquote:
Ja want ruimte zat enzquote:Op donderdag 24 juni 2010 11:59 schreef Ezechielk het volgende:
Zeg NBT, kom jij 10 juli ook op de BBQ bij Huppel? Zo nee, bij deze uitgenodigd.
Komt goed.quote:
Oh ja woonkamer vol matrassen en dikke vette orgie.quote:
Jahoor. Ik ben al de hele dag halfnaakt aan het rondlopen.quote:Op donderdag 24 juni 2010 12:00 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Een wet t-shirt contest. Durf je het aan?
Kijk, dan offer ik me wel op om in die kamer te slapen.quote:Op donderdag 24 juni 2010 12:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh ja woonkamer vol matrassen en dikke vette orgie.
Ik moet echt ff zorgen dat Yordi uit logeren gaat
Als J. dit leest mag ik echt niet meerquote:Op donderdag 24 juni 2010 12:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gaaf.quote:Op donderdag 24 juni 2010 12:03 schreef Annnet het volgende:
[..]
Jahoor. Ik ben al de hele dag halfnaakt aan het rondlopen.
tinychat.com/annnet was het toch?quote:Op donderdag 24 juni 2010 12:03 schreef Annnet het volgende:
[..]
Jahoor. Ik ben al de hele dag halfnaakt aan het rondlopen.
Haha echt zo erg?quote:Op donderdag 24 juni 2010 12:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Als J. dit leest mag ik echt niet meer
Ik heb nog een plek over op mijn luchtbed, ik offer me wel op.quote:Op donderdag 24 juni 2010 12:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dus je komt wel gewoon?quote:Op donderdag 24 juni 2010 12:05 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik heb nog een plek over op mijn luchtbed, ik offer me wel op.
Nee dan is het interessante er inderdaad wel vanafquote:Op donderdag 24 juni 2010 12:07 schreef Annnet het volgende:
Neen, geen tinychat, heb me alweer aangekleed.
Als het goed is wel.quote:
Annet is met kleren aan ook heel interessant hoorquote:Op donderdag 24 juni 2010 12:09 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Nee dan is het interessante er inderdaad wel vanaf
Pics?quote:Op donderdag 24 juni 2010 12:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Annet is met kleren aan ook heel interessant hoor
Zie haar fobo.quote:
Of ik mee barbeknoei of alleen voor het zuipfestijn/orgie er ben weet ik nog niet.quote:
Ja had al gekeken inderdaad...quote:
Mits wit t-shirt, natuurlijk.quote:
Je bent wel lekker.quote:Op donderdag 24 juni 2010 12:16 schreef Opdekop het volgende:
[..]![]()
Alsof ik nog niet bleek genoeg was.
Uhm met wit aan zie je er dan juist sneller bruiner uitquote:Op donderdag 24 juni 2010 12:16 schreef Opdekop het volgende:
[..]![]()
Alsof ik nog niet bleek genoeg was.
Ik nietquote:Op donderdag 24 juni 2010 12:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Uhm met wit aan zie je er dan juist sneller bruiner uit
Trouwen?quote:
Daarom draag ik altijd zwart, dan lijk ik tenminste blankquote:Op donderdag 24 juni 2010 12:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja dat is echt zo!quote:Op donderdag 24 juni 2010 12:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Is goed.quote:Op donderdag 24 juni 2010 12:22 schreef Opdekop het volgende:
[..]
Ik niet
Ik zie er dan uit als 1 grote bleke vlek.
[..]
Trouwen?
Iedereen.quote:Op donderdag 24 juni 2010 12:22 schreef Opdekop het volgende:
[..]
Ik niet
Ik zie er dan uit als 1 grote bleke vlek.
[..]
Trouwen?
Ja ik ookquote:Op donderdag 24 juni 2010 12:22 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Daarom draag ik altijd zwart, dan lijk ik tenminste blank
Same here. Roze is ook geweldig wat dat betreftquote:Op donderdag 24 juni 2010 12:22 schreef NBT het volgende:
[..]
Ja dat is echt zo!
Ik had een wit lingerie setje gekocht, en dacht ohwjee als dat maar staat.. ik zo voor de spiegel, en ja hoor, ik oogde bruin!dat had ik niet gedacht, ik koop nooit iets wits!
Users Die Overal Worden Uitgekotst SlowChatquote:
Haha, dat meen je?quote:Op donderdag 24 juni 2010 12:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Users Die Overal Worden Uitgekotst SlowChat
ja! Heel zacht roze staat ook goed vaak!quote:Op donderdag 24 juni 2010 12:25 schreef Huppelmuts het volgende:
Same here. Roze is ook geweldig wat dat betreft
Roze is sowieso geweldig.quote:Op donderdag 24 juni 2010 12:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Iedereen.
[..]
Ja ik ook![]()
[..]
Same here. Roze is ook geweldig wat dat betreft
En wat vind je van roze bij mannen?quote:Op donderdag 24 juni 2010 12:27 schreef NBT het volgende:
[..]
ja! Heel zacht roze staat ook goed vaak!
Hartstikke leuk!quote:Op donderdag 24 juni 2010 12:28 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
En wat vind je van roze bij mannen?
quote:Op donderdag 24 juni 2010 12:28 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Hoezo is dat komisch?quote:
Hosselaar.quote:Op donderdag 24 juni 2010 12:28 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Bart word nogal gepest met zn roze overhemd, truiding en boxerquote:
Vergeet zijn roze kozijnen niet he.quote:Op donderdag 24 juni 2010 12:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Bart word nogal gepest met zn roze overhemd, truiding en boxer
Ahhhgut!quote:Op donderdag 24 juni 2010 12:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Bart word nogal gepest met zn roze overhemd, truiding en boxer
Jeeeej! niet te warm he!quote:Op donderdag 24 juni 2010 12:37 schreef LovelyLady het volgende:
* LovelyLady gaat alvast het bad vullen met water
Oh ja hoe kon ik dat nou vergetenquote:Op donderdag 24 juni 2010 12:35 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Vergeet zijn roze kozijnen niet he.
Ik mis wat?quote:Op donderdag 24 juni 2010 12:35 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Vergeet zijn roze kozijnen niet he.
het zijn jouw kozijnen?quote:
Ik las konijnenquote:
oehhwwquote:Op donderdag 24 juni 2010 12:45 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik las konijnen_!
Maar inderdaad, die zijn hard roze.
Precies!quote:Op donderdag 24 juni 2010 12:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nee want dan komen die tepels niet goed tot zijn recht met de contest
Zeg, waar woon jij ergens?quote:
Ik zag wet t-shirt contest! Hoe kan ik dat nou over het hoofd zien?quote:Op donderdag 24 juni 2010 12:49 schreef naatje_1 het volgende:
Hej, NBT in UDOWU SCAan welke eer hebben we dat verdiend
Jij bent erg, heel erg zelfsquote:
Ik gok op de andere kant van het land. Friesland/Groningen?quote:
Ik zag hem inderdaad staan!quote:
Neeeeeeejoh Blijf maar in het midden!quote:Op donderdag 24 juni 2010 12:52 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik gok op de andere kant van het land. Friesland/Groningen?
UDOWU is kleinquote:Op donderdag 24 juni 2010 12:51 schreef NBT het volgende:
[..]
Ik zag wet t-shirt contest! Hoe kan ik dat nou over het hoofd zien?
Zeg rotterdam, zeg rotterdam, zeg rotterdamquote:
Midden... Utrecht?quote:
Da's linksquote:Op donderdag 24 juni 2010 12:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zeg rotterdam, zeg rotterdam, zeg rotterdam
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"
heeeeel triest...quote:Op donderdag 24 juni 2010 12:52 schreef NBT het volgende:
[..]
Ik zag hem inderdaad staan!Hoe triest ben je als je daarop geilt?!
Zeg, is die domeinnaam van jou? Dat zou het een stuk makkelijker maken voor mequote:
quote:Op donderdag 24 juni 2010 12:54 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Da's linksIk hoopte dat zij dat zou zeggen lieverdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leukquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Mijn website? Ja!quote:Op donderdag 24 juni 2010 12:56 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Zeg, is die domeinnaam van jou? Dat zou het een stuk makkelijker maken voor me
En als ik het weet mag ik het zeggen?quote:Op donderdag 24 juni 2010 12:58 schreef NBT het volgende:
[..]
Mijn website? Ja!Succes met uitzoeken!
Nee ik zit in Drenthequote:
quote:Op donderdag 24 juni 2010 12:59 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
En als ik het weet mag ik het zeggen?
If she'd only knewquote:
Friesland is niet aan de andere kant van ;t land voor jou.quote:Op donderdag 24 juni 2010 12:52 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik gok op de andere kant van het land. Friesland/Groningen?
Rotjongquote:
Scheelt niet veelquote:Op donderdag 24 juni 2010 13:04 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Friesland is niet aan de andere kant van ;t land voor jou.andere kant van ;t ijsselmeer hoogstens.
En toch hou je van mequote:
Bij vlagen, wel vaak windstil hierquote:Op donderdag 24 juni 2010 13:04 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Scheelt niet veel
[..]
En toch hou je van me
Uurtje rijden man, gaat heen.quote:Op donderdag 24 juni 2010 13:04 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Scheelt niet veel
[..]
En toch hou je van me
Nee, wel natte haren.quote:
quote:Op donderdag 24 juni 2010 13:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Bij vlagen, wel vaak windstil hier
Iets langer!quote:
Met rookpauzes ja.quote:
Mijn bad was zo volquote:Op donderdag 24 juni 2010 13:27 schreef LovelyLady het volgende:
duurt het toch een eeuwigheid, zo'n bad vullen
Groep A wilt u zich alvast voorzien van witte t-shirts, ik zet de slang er wel even op
yoghurt op?quote:Op donderdag 24 juni 2010 13:40 schreef NBT het volgende:
Ben ik weer, ik was even lunch pauze houden
lol Nee, broodje kipfiletquote:
Net als mijn, met piri-piri?quote:
Jij bent al geweest?quote:Op donderdag 24 juni 2010 13:45 schreef c0nd0r het volgende:
Zometeen eens even een afstudeerpresentatie bekijken van een afstudeerder hier
Heerlijk om aan de andere kant te staan
Je bent 3 uur bezig om zo'n ding te vullen en binnen een half uurtje hebben de kids hem weer bijna leegquote:Op donderdag 24 juni 2010 13:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hij is nu bijna op de helft.. dan gaat hij ook uit hoor wil em gewoon niet TE vol hebben
oh noesquote:Op donderdag 24 juni 2010 13:47 schreef Huppelmuts het volgende:
Yeah 50% korting op maand lang mobiel internetten![]()
Nu kan ik jullie ook vanaf het terras stalken
Vind je mij niet lief dan? Wil je niet door mij gestalkt worden?quote:
die kleintjes vallen nog wel mee hoorquote:Op donderdag 24 juni 2010 13:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je bent 3 uur bezig om zo'n ding te vullen en binnen een half uurtje hebben de kids hem weer bijna leeg
smsjes van huppelquote:Op donderdag 24 juni 2010 13:47 schreef Huppelmuts het volgende:
Yeah 50% korting op maand lang mobiel internetten![]()
Nu kan ik jullie ook vanaf het terras stalken
Dat willen we maar al te graag!quote:Op donderdag 24 juni 2010 13:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vind je mij niet lief dan? Wil je niet door mij gestalkt worden?
quote:Op donderdag 24 juni 2010 13:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
die kleintjes vallen nog wel mee hoor
[..]
smsjes van huppelSmsen kon ik al. Nu kan ik ook gewoon fokken en emailenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PM je mailadres maar dan ga ik je wel lastigvallenquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:There once was a man from Nantucket
Whose dick was so long he could suck it.
And he said with a grin
As he wiped off his chin,
"If my ear were a cunt, I would fuck it."
What The Fok!quote:Op donderdag 24 juni 2010 13:55 schreef Huppelmuts het volgende:
Eindelijk weet ik hoe de limerick over Nantucket gaat![]()
[..]
Say WHUT!?quote:
Niet echt. Ben wel bij de kappert geweest. Bijpunten en uitdunnen, jeweet.quote:
Oh ik schrok mn eigen al bijna doodquote:Op donderdag 24 juni 2010 14:01 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Niet echt. Ben wel bij de kappert geweest. Bijpunten en uitdunnen, jeweet.
Ja en neequote:Op donderdag 24 juni 2010 13:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vind je mij niet lief dan? Wil je niet door mij gestalkt worden?
x2quote:
Hmm ik kan vast wel ergens je mailadres vindenquote:Op donderdag 24 juni 2010 14:02 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ja en nee![]()
[..]
x2Ofja gemillimeterd dan.
Ik weet ;m zo te vindenquote:Op donderdag 24 juni 2010 14:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hmm ik kan vast wel ergens je mailadres vinden
Ik ga toch niet kaal! Mijn haarquote:Op donderdag 24 juni 2010 14:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh ik schrok mn eigen al bijna dood
Wou net zeggen !quote:Op donderdag 24 juni 2010 14:04 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik ga toch niet kaal! Mijn haar
quote:
Hahaha had hem toegevoegd op msn. Hij meteen in paniek: Hoe heb je me gevonden?quote:Op donderdag 24 juni 2010 14:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heb hem al. Lang leve het forum
Barts forumquote:Op donderdag 24 juni 2010 14:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heb hem al. Lang leve het forum
Normaal gesproken ben ik onvindbaarquote:Op donderdag 24 juni 2010 14:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hahaha had hem toegevoegd op msn. Hij meteen in paniek: Hoe heb je me gevonden?
Ik had helemaal niet door dat ;ie online isquote:Op donderdag 24 juni 2010 14:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hahaha had hem toegevoegd op msn. Hij meteen in paniek: Hoe heb je me gevonden?
Juist. En nu zoekt ie naar de blokkeerfunctiequote:
En ben 2 jaar geleden ook al half kaal gehad. Laat nu mn haar maar weer groeien.quote:
Nu niet. Lekker puhquote:Op donderdag 24 juni 2010 14:09 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Normaal gesproken ben ik onvindbaar
Ja. Heel erg dood forum.quote:
Kijk, dat bedoel ik. Zelfs als ik er ben ben ik onzichtbaar.quote:Op donderdag 24 juni 2010 14:09 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik had helemaal niet door dat ;ie online is
Haha al een tijdje niet meer geweest inderdaad.quote:
Een dood forum jaquote:
Ik let er niet op.quote:Op donderdag 24 juni 2010 14:11 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Kijk, dat bedoel ik. Zelfs als ik er ben ben ik onzichtbaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |