praten schoonmakers wel eens nederlands dan?quote:Op donderdag 24 juni 2010 09:36 schreef error_404 het volgende:
Alleen jammer dat Mari geen Nederlands spreekt.
Meteen laten zuigen, dan hoeft ze niets meer te zeggen.quote:Op donderdag 24 juni 2010 09:36 schreef error_404 het volgende:
ze hoeft ook niet te praten, schoonmaken moet ze kunnen!quote:Op donderdag 24 juni 2010 09:36 schreef error_404 het volgende:
als ze beetje lekker is sta ik open voor zulke gelegenhedenquote:Op donderdag 24 juni 2010 09:38 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Meteen laten zuigen, dan hoeft ze niets meer te zeggen.
Nee, het is ZIJ die open moet staan...quote:Op donderdag 24 juni 2010 09:40 schreef Olle. het volgende:
[..]
als ze beetje lekker is sta ik open voor zulke gelegenheden
quote:Op donderdag 24 juni 2010 09:41 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Nee, het is ZIJ die open moet staan...
Ja, een onhandige schoonmaakster is ook niet echt waarop je zit te wachten...quote:Op donderdag 24 juni 2010 10:18 schreef A-mineur het volgende:
Mijn tante is onze schoonmaakster. Erg handig.
weet ik ook nietquote:Op donderdag 24 juni 2010 10:14 schreef Doug_Yule het volgende:
Wat is in vredesnaam een 'pikant huis'?
dat komt omdat er geen 1 schoonmaker een Nederlander is, daar hebben we etnische minderheden voorquote:Op donderdag 24 juni 2010 09:36 schreef error_404 het volgende:
En je hebt ook geen vriending die je voor een paar keer goed porren kan laten werken?quote:
quote:Op donderdag 24 juni 2010 10:35 schreef A-mineur het volgende:
[..]
En je hebt ook geen vriending die je voor een paar keer goed porren kan laten werken?
Aaah lekker genieten terwijl je kijkt hoe iemand jouw vuile klusjes doet omdat ze anders geen eten voor haar kinderen kan kopenquote:Op donderdag 24 juni 2010 10:52 schreef Olle. het volgende:
[..]
zal eens even rond kijken...
Maar het mooiste is een onbekende dus iemand die je verder in je leven niet echt weer ziet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |