quote:Op donderdag 24 juni 2010 10:19 schreef pinquit het volgende:
[..]
ziejewel dat t niet gek ist past best
![]()
Met genoeg glijmiddel past een hele hoop...quote:Op donderdag 24 juni 2010 10:19 schreef pinquit het volgende:
[..]
![]()
sure it doesquote:Op donderdag 24 juni 2010 10:19 schreef pinquit het volgende:
[..]
![]()
quote:
Ik ben er één keer geweest en toen was het echt zo''zo'n huis wil ik later ook als ik groot ben!' huisquote:Op donderdag 24 juni 2010 10:56 schreef Leandra het volgende:
Geen idee, ik ken het huis van Lishe niet
En er stond "eventueel" in die zin, wellicht is de aanwezigheid van goed verkoopkarma voldoende.
een nieuwe inrichting maken voor een andere kinderkamerquote:Op donderdag 24 juni 2010 10:30 schreef pinquit het volgende:
wat zal ik eens voor leuks gaan doen vandaag!
heb je wat te vertellen ofzo?quote:Op donderdag 24 juni 2010 14:25 schreef _Bar_ het volgende:
[..]
een nieuwe inrichting maken voor een andere kinderkamer
Maar dat doe ik al vol overtuiging, al heb ik nog niet echt een idee wat leuk is en wat in is enzo.
Ja leukquote:Op donderdag 24 juni 2010 14:25 schreef _Bar_ het volgende:
[..]
een nieuwe inrichting maken voor een andere kinderkamer
Maar dat doe ik al vol overtuiging, al heb ik nog niet echt een idee wat leuk is en wat in is enzo.
Neehoor, ja dat Roy gaat verhuizen naar een grotere kamer.quote:
Ik las: dat HIJ strakjes echt een inrichting mag gaan maken! (als nieuwe baanquote:Op donderdag 24 juni 2010 14:48 schreef pinquit het volgende:
[..]
Ja leukik hoor ook vandaag nog of mijn broer een baan heeft, dat betekent dat ik strakjes echt een inrichting mag gaan maken
![]()
Haha, nee, niet zo'n inrichtingquote:Op donderdag 24 juni 2010 15:04 schreef Oxymoron het volgende:
[..]
Ik las: dat HIJ strakjes echt een inrichting mag gaan maken! (als nieuwe baan).
soort beroepslevensdeformatie vrees ik![]()
LOL!quote:Op donderdag 24 juni 2010 15:04 schreef Oxymoron het volgende:
[..]
Ik las: dat HIJ strakjes echt een inrichting mag gaan maken! (als nieuwe baan).
soort beroepslevensdeformatie vrees ik![]()
Wij hebben 24 juli een BBQ bij familie in België, mocht je dan nog niks hebben wil ik wel voor je kijken?quote:Op donderdag 24 juni 2010 16:02 schreef Ticootje het volgende:
Oh en ik heb een stomme vraag: Voor de Belgen onder ons... Ik wil graag special K met straciatella, die is alleen in Belgie en Frankrijk.. Belgie is niet echt om de hoek... Maar als er nou iemand is die voor mij wilt inslaan en de boel opstuurt...
Niet allemaal tegelijk.
http://nl.specialk.be/pro(...)k-stracciatella.aspx
Deze dus![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb wel op discovery een hele serie gevogld over bliksem, dat vond ik echt machtig interessant. Dat was ook zo'n soort titel.. En tornado's.. Wauw!quote:Op donderdag 24 juni 2010 16:19 schreef Oxymoron het volgende:
Ik werd donateur ''van de panda''en toen kreeg ik een mooie DVD-set vandaag!
![]()
EARTH-The power of the Planet. Nu zit ik de dvd over Vulkanen te kijken, en ik kom weer terug in mijn kindertijd, toen wist ik er veel over. Machtig!
Haha, nou ik zou toch niet graag midden in een tornado zitten, en liever ook niet in een enorme bui met regen...quote:
Je had heerlijk weer!quote:Op donderdag 24 juni 2010 16:38 schreef Vicky het volgende:We zijn weer thuis!
Het weer in Egmond was heerlijk, het hotel groot, het eten niet zo lekker en de sauna was lekker!
absoluut!! Het was gewoon bloedheet op het strand gister.quote:
klinkt goedquote:Op donderdag 24 juni 2010 16:38 schreef Vicky het volgende:
We zijn weer thuis!
Het weer in Egmond was heerlijk, het hotel groot, het eten niet zo lekker en de sauna was lekker!
Kleedje, zonsondergang en een koude fles rose...quote:Op donderdag 24 juni 2010 16:40 schreef Vicky het volgende:
[..]
absoluut!! Het was gewoon bloedheet op het strand gister.
uhh geen van 3quote:Op donderdag 24 juni 2010 16:43 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Kleedje, zonsondergang en een koude fles rose...
Dus niet samen lekker dronken worden en keiharde sex hebben?quote:Op donderdag 24 juni 2010 16:44 schreef Vicky het volgende:
[..]
uhh geen van 3
heerlijke smoothie in de schaduw op een terrasje
ik lust geen rose/wijn/bierquote:Op donderdag 24 juni 2010 16:45 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Dus niet samen lekker dronken worden en keiharde sex hebben?
Neem jij lekker wortelsap...quote:
quote:
Probeer een Bacardi Lemon met Fanta Pomelo.... echt... net limonadequote:
Dat heet voorbereiden op het ouderschapquote:Op donderdag 24 juni 2010 17:06 schreef Sonnetje85 het volgende:
waarom schreeuwen kinderen zo als ze aan t spelen zijn?
en waarom spelen ze op straat terwijl er een park aan de overkant is...
zit voor mn rust in de tuin
haha, leuk verwoordquote:Op donderdag 24 juni 2010 17:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Of anders gewoon een rosé biertje, net frambozencassis, een breezer voor grote meisjes
Oh, wat lief, dank je welquote:Op donderdag 24 juni 2010 18:52 schreef -sabine- het volgende:
@Incantrix:
Mijn zoon kon ook slecht in slaap komen, paniek enz.
Wat bij hem hielp was wel in zijn bedje laten liggen en hhhmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmen. Eerste keer duurde het een half uur, later ging het met een minuutje hummmmmen al over. Hij ging zich concentreren op de hmmm en dat lukte niet met er doorheen krijsen.
Soort van niet over kunnen geven aan de slaap. Want het is wel ene slaperT.
Misschien heb je er wat aan, ik kan ook niet met me heupen alles hebben, vandaar dat ik hem liet liggen 's middags, 's nachts lag ie bij ons.
ehmquote:Op donderdag 24 juni 2010 18:41 schreef debuurvrouw het volgende:
Oh da's ook cool!
Lauswolt is voor mij normaal ver buiten budget namelijk maar high tea is er verrassend te betalen. En duurt uren!![]()
Maar eh, high wine?Wat eet men daarbij?
Ik zou zelf een setje tapers kopen.quote:Op donderdag 24 juni 2010 18:45 schreef Incantrix het volgende:
Hallo! TF, ik zie dat felicitaties op z'n plaats zijn!
En Free, au! Beterschap
Ik heb net besloten dat ik één van mijn oorgaatjes op ga rekken. Ik zat er al een tijd over te twijfelen omdat dat gaatje al 2x wat was uitgescheurd en dus heel lelijk is geworden, en nu is 'ie wéér gescheurd dus ik ben het zat! *slaat vuist op tafel*
Oprekken it is. Iemand tips hoe je dat regelt? Gewoon ff de piercingshop inlopen ofzo?
Mini sandwich dingetjes met gerookte zalm, beetje sla, beetje mayo, beetje nog meer.quote:Op donderdag 24 juni 2010 18:55 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Ik vind high tea heerlijklekker tutten en theeën en hapjes naar binnen proppen enzo <3
Ah, en dan om de hoeveel dagen weer een stukje verder? Ik zit me ook af te vragen, misschien dat een heel kleintje er al wel doorheen past, maar ik weet niet welk formaat dat dan zou zijn. Weet jij hoeveel mm het kleinst is dat je kunt kopen?quote:Op donderdag 24 juni 2010 18:57 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Ik zou zelf een setje tapers kopen.
Beetje jo-joba olie erbij, heet douche van te voren.. goed passende tunnels/plugs iets.
En klaar
Bij een goede shop ben je zo 25,- per keer kwijt.
Of ze moeten het er in èèn keer door punchen, auw.
Nou ja, dit was broodjes en bonbons als eerste gang, daarna creme brullee en chocomousse met berenburgietsje,en als laatste gang een bitterbal, aspergesoep (lekker!! schuimig!!quote:Op donderdag 24 juni 2010 18:55 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ehm
hert?![]()
nee geen idee? ik dacht dat mn moeder het had over hetzelfde maar dan met wijn. Dus ik ga er vanuit dat het dan hetzelfde soort hapjes zullen zijn ofzo maar dan met wijn ipv thee?
Ik vind high tea heerlijklekker tutten en theeën en hapjes naar binnen proppen enzo <3
Kleurdoos! Kom ns vertellen wat je allemaal bij H&M gekocht hebt?
't Aller aller kleinste dat je kunt beginnen is 1.2 geloof 'k.quote:Op donderdag 24 juni 2010 19:24 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ah, en dan om de hoeveel dagen weer een stukje verder? Ik zit me ook af te vragen, misschien dat een heel kleintje er al wel doorheen past, maar ik weet niet welk formaat dat dan zou zijn. Weet jij hoeveel mm het kleinst is dat je kunt kopen?
is je huis nu verkauft of nog niet?quote:Op donderdag 24 juni 2010 19:25 schreef k_i_m het volgende:
Advies kost niks in een goede piercingstudio he?
Ah, ok, thnxquote:Op donderdag 24 juni 2010 19:31 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
't Aller aller kleinste dat je kunt beginnen is 1.2 geloof 'k.
En dat is zeg maar gewoon een dik piercing ringetje & nog geen tunnel of plug.
Je kunt het beste pas om de 1,5/2 maanden stukjes oprekken.
Niet meer als 2/2,5 cm max. per keer.
'k Ben altijd als de dood voor té snel oprekken.
quote:Op donderdag 24 juni 2010 16:09 schreef pinquit het volgende:
misschien gaat Bar naar de hightea? ik dacht dat ze vlakbij belgie woonde?
Kun je het beste iets van chirugisch staal kopen.. dat ontsteekt minder snel.quote:Op donderdag 24 juni 2010 19:39 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ah, ok, thnxIk ook denk ik (sowieso voor het hele oprek- gebeuren, ik heb al ontstoken oorgaatjes als ik andere oorbellen indoe
).
Kim (en SC), hoe herken je een goede shop? Ben echt een no-no op piercinggebied en mijn tatoeerder doet niet aan piercings..
Oh, geweldige tips zeg, dank je wel!quote:Op donderdag 24 juni 2010 19:45 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Kun je het beste iets van chirugisch staal kopen.. dat ontsteekt minder snel.
En als je opgerekt hebt kun je het daarna verzorgen met vloeibaar vitamine E dat gaat litteken + weefsel tegen.
Kun je kopen in kleine flesjes bij de Tuinen.![]()
Ik moet ook nog steeds opnieuw beginnen, 'k heb alles wel in huis.
Maar nog geen zin in.
Goed advies is gratis, het ziet er schoon uit, je kan kosteloos piercings laten wisselen, een stukje service van de zaak zegmaar. Even zoeken op de naam in Google levert vaak ook wel ervaringen opquote:Op donderdag 24 juni 2010 19:39 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ah, ok, thnxIk ook denk ik (sowieso voor het hele oprek- gebeuren, ik heb al ontstoken oorgaatjes als ik andere oorbellen indoe
).
Kim (en SC), hoe herken je een goede shop? Ben echt een no-no op piercinggebied en mijn tatoeerder doet niet aan piercings..
Nou bij mij is het gaan ontsteken bij de 4 mm, dus eruit gehaald.quote:Op donderdag 24 juni 2010 19:49 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Oh, geweldige tips zeg, dank je wel!Ik ga er sowieso van uit dat het gaat ontsteken, ik heb mijn 3e set oorgaatjes ook maar uit mijn hoofd gezet toen ik aan de antibiotica zat van het 2e stel
Maar dit gaat toch nergens meer over, dus dan kan ik er beter een keer doorheen en er dan geen last meer van hebben denk ik.
En ehm, opnieuw beginnen? Is oprekken een tijdelijk iets?
Je kan ook online kijken toch?quote:Op donderdag 24 juni 2010 19:44 schreef Basboussa het volgende:
voetbal wordt hier niet eens uitgezonden, ipv daarvan Denemarken - Japan... Alsof iemand DAARIN geinteresseerd is, zeg!
Maar goed, ga maar opruimen en Oprah kijken ofzo....
Pmquote:Op donderdag 24 juni 2010 19:32 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
is je huis nu verkauft of nog niet?
7 mm gaat ook in een nachtje iig keurig terug naar 4 mm *ervaring* dus een normaal gaatje moet ook geen probleem zijn. 'Men' zegt dat tót een 10 mm wel knap terug te krijgen is, de meningen verschillen er over dus.quote:Op donderdag 24 juni 2010 19:57 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Nou bij mij is het gaan ontsteken bij de 4 mm, dus eruit gehaald.
En het is helemaal terug naar oorbel voormaat gegaan na een hele lange tijd.
Opzich kan dat nog t/m de 6 mm, terug naar oorbel voormaat.
Duurt wel echt gigantisch lang, maar handig voor als je niet iets permanents wil.
Kon iemand die zat op 20mm dat is grooooot.
Wilde ze 't niet meer & heeft alles bij elkaar laten naaien.
WTF??!quote:Op donderdag 24 juni 2010 19:31 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
't Aller aller kleinste dat je kunt beginnen is 1.2 geloof 'k.
En dat is zeg maar gewoon een dik piercing ringetje & nog geen tunnel of plug.
Je kunt het beste pas om de 1,5/2 maanden stukjes oprekken.
Niet meer als 2/2,5 cm max. per keer.
'k Ben altijd als de dood voor té snel oprekken.
quote:Op donderdag 24 juni 2010 20:48 schreef moussy het volgende:
[..]
WTF??!
Stretchen met 2/2,5 cm??![]()
Voor het begin kan je starterssetjes kopen die gaan ongeveer 0,2 mm en dáárna max. 1mm per keer
Oh en horloge, ik heb in een boekje van school gekeken.. gr3 hele en halve uren, besteld dusmooi sinterklaas kadootje
[ afbeelding ]
Er staat Cas op, dat zien jullie toch ook wel?!
1 mm en heet/ gloeiend kan ook al te ver zijn. Die van mij rekken tegenwoordig al van zichzelf, als de plug er uit sodemietert kan er weer wat nieuws inquote:Op donderdag 24 juni 2010 20:53 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]!!! ik bedoelde mm.
Ik heb altijd geleerd 2 mm, zolang 't maar geen pijn doet.
Dan zit je fout, 't mag alleen heet/gloeiend aanvoelen.
Hmm ja maar ik denk dat jezelf wel verschil in goed & slecht voeltquote:Op donderdag 24 juni 2010 20:55 schreef moussy het volgende:
[..]
1 mm en heet/ gloeiend kan ook al te ver zijn. Die van mij rekken tegenwoordig al van zichzelf, als de plug er uit sodemietert kan er weer wat nieuws inmaar das pas vanaf een mm of 4 dat dat zo gaat
Ik deed stretchen altijd met calendula zalf, lekker glibberig
Ik heb het eigenlijk nog nooit gegetenquote:Op donderdag 24 juni 2010 16:02 schreef Ticootje het volgende:
Oh en ik heb een stomme vraag: Voor de Belgen onder ons... Ik wil graag special K met straciatella, die is alleen in Belgie en Frankrijk.. Belgie is niet echt om de hoek... Maar als er nou iemand is die voor mij wilt inslaan en de boel opstuurt...
Niet allemaal tegelijk.
http://nl.specialk.be/pro(...)k-stracciatella.aspx
Deze dus![]()
![]()
![]()
![]()
Noesquote:Op donderdag 24 juni 2010 22:07 schreef De_Taartjesfee het volgende:
onderste had strawberrycheesecake met aardbeienjam, bovenste was chocoladetaart met witte chocolade en kersen zOMG
wat is strawberrycheesecake? is daar een recept van?quote:Op donderdag 24 juni 2010 22:07 schreef De_Taartjesfee het volgende:
onderste had strawberrycheesecake met aardbeienjam, bovenste was chocoladetaart met witte chocolade en kersen zOMG
heet dat spul echt zo? of is dat hetzelfde als aardbeienkwark ? o wacht ik heb m gevonden bij de puddingenquote:Op donderdag 24 juni 2010 22:19 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Staat in het koelvak van de suup. Van Mona
Ernstig lekker
quote:Op donderdag 24 juni 2010 22:35 schreef lily het volgende:
Wat ben jij toch een knap wijf, TF.
Lekkere taart(en)![]()
Ik heb bij de Kruidvat een klein flesje van Essence met holografische glitters in blanke lak gezien, dus die heb ik net over een heeeel lichtroze gelakt, omdat ik vind dat alles leuker is met glitz0rsquote:Op donderdag 24 juni 2010 22:40 schreef oeke het volgende:
Hm, dat klinkt inderdaad ernstig lekker. Ik koop eigenlijk ook nooit wat van Mona. We eten hier maar bar weinig toetjes.![]()
Ik ben ook benieuwd naar de keuken van Trui!
Welke lak doe je erop, Kim? Ik wil ook een nieuw lakje kopen, maar ik koop altijd hetzelfde. Dus een hele eenzijdige stash.
Welke welke welkeeeeeee?quote:Op donderdag 24 juni 2010 22:51 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik heb bij de Kruidvat een klein flesje van Essence met holografische glitters in blanke lak gezien, dus die heb ik net over een heeeel lichtroze gelakt, omdat ik vind dat alles leuker is met glitz0rs.
En als het goed is krijg ik morgen weer nieuwe lak binneeeeee.
Dat is me te cryptisch hoor.quote:Op donderdag 24 juni 2010 23:04 schreef k_i_m het volgende:
CG QT
Color Club Revvvolution
Color Club Rev'd Up
CG Medaillon
En in de nabestelling.
CG Atlantis
Seche Vite
ik heb vandaag voor het eerst 2 cryptische puzzeldingenvragen goed gehad. Normaal nooit, daar ben ik te simpel voorquote:Op donderdag 24 juni 2010 23:06 schreef oeke het volgende:
[..]
Dat is me te cryptisch hoor.![]()
Moet ik dat nu allemaal googlen? Gewoon een kleurkaart posten kan toch wel.
Kinderboerderij overvallen?quote:Op donderdag 24 juni 2010 21:02 schreef moussy het volgende:
ik heb nu een 7mm buffelhoorn in mn oor, was maar 2 euro, hoef ik niet voor naar de groothandel
Die hebbikquote:Op donderdag 24 juni 2010 23:21 schreef k_i_m het volgende:
Deze kijk ik ook wel naar uit.
[ afbeelding ]
Ja joehoe! ik ben nog niet onder de wol hoor!quote:Op donderdag 24 juni 2010 23:42 schreef Kleurdoos het volgende:
ja hullo, dan ga ik ook maar
suffe wijfe!
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 09:42 schreef huuphuup het volgende:
oh kieknou!(ff rechts op 'stop diashow' klikken dan kun je normaal door de foto's heen)
ja er moet op zn zachtst gezegd het nodige aan gebeurenquote:Op vrijdag 25 juni 2010 09:45 schreef Kleurdoos het volgende:
Oooooooh wat enig
(maar! mijn ex (zijn vader) had een huis in Viesalm (belgie) die zien er allemaal zo uit, krakkemikkig van binnen, lelijke aankleding en kleine kamertjes maar die buitenkantenooooh
ja, hoho, en wie moet dat dan schilderen enzoquote:Op vrijdag 25 juni 2010 09:48 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ja er moet op zn zachtst gezegd het nodige aan gebeurenmaar voor die prijs en wat extra budget moet je er toch echt wel wat moois van kunnen maken hoor
![]()
ik vind de slaapkamers trouwens niet per se heel klein.
Maar die tuuuuiin <3
buuf! doen!!
klopt hoor, maar de kamerindelingen beneden.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 09:48 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ja er moet op zn zachtst gezegd het nodige aan gebeurenmaar voor die prijs en wat extra budget moet je er toch echt wel wat moois van kunnen maken hoor
![]()
ik vind de slaapkamers trouwens niet per se heel klein.
Maar die tuuuuiin <3
buuf! doen!!
ja echt restaureren is keiduurquote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:09 schreef Kleurdoos het volgende:
maar t is wel een echt sprookjeskasteel
en zo'n huis, ik zou er idd voor tekenen hoor, dan maar flink werk verrichten.. maar als het echt oud is dan zal je idioot veel moeten verbouwen, muren renoveren etc. daswelduur
Elektra das nog t minst ergste hier.. Daar heb ik handige schoonvader, zwager en vriendn voor..(en dan hoef ik niets doen te doenquote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:12 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ja echt restaureren is keiduur![]()
ik zou denk ik vooral opzien tegen leidingen en electra vervangen enzo. Maar goed, dat hoef je natuurlijk niet per se zelf te doen. Keuzes maken in wat je uitbesteedt en wat je zelf doet I guess.
oh!quote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:26 schreef pinquit het volgende:
nee, eisen dat je lief mee in buitenland gaat wonen
Ik zou best in Spanje willen wonen.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:52 schreef Groofsken het volgende:
Bij mij was dat van iedereen een grote inschattingsfout. Iedereen dacht dat ik heel reislustig was en zodra het zou kunnen naar het buitenland zou vertrekken. maar er kwam onverwacht een heel honkvast volwassen persoon tevoorschijn.
dan zou ik dus voor Vielsalm gaanquote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:09 schreef lily het volgende:
Wij willen heel graag in de Belgische Ardennen wonen en gaan dat zeker nog een keer doen.
Ja, maar dan zou ik dus wel mijn broertje en zijn vriendin heel erg gaan missen en mijn vrienden hier. En de lente, en m'n net nieuw gekochte huis met markiezen strakjes, en, en...quote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:09 schreef pinquit het volgende:
Haha groof! heel handig juist, met 2 kinderen!
niet zo handig voor je baan en kinderen lijkt mequote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:12 schreef pinquit het volgende:
oehh bluelagoonkindjesik zou voor halfjaar hier halfjaardaar kiezen
Oh nee dat zou ik echt nooit willen!quote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:12 schreef Poppejans het volgende:
Wij zouden ontzettend graag op Texel willen wonen![]()
![]()
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:12 schreef Poppejans het volgende:
Wij zouden ontzettend graag op Texel willen wonen![]()
![]()
niet?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:15 schreef lily het volgende:
[..]
niet zo handig voor je baan en kinderen lijkt me
alles zit erinquote:Op donderdag 24 juni 2010 19:58 schreef PM-girl het volgende:
trui, hoe is het met je keuken afgelopen? Is het klaar??
gefeliciteerdquote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:57 schreef Kimpossible het volgende:
Goede middag!
Wat goed Pinq!
TF, wat een mooie taart!
Over taart gesproken, stukje, anyone?
[ afbeelding ]
Ik ben jarig
ik durf haast niet te vertellen hoe ze op schoonpa reageertquote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:26 schreef Leandra het volgende:
Je hebt gewoon een fantastische waakkat
Die weet kennelijk prima het verschil tussen goed volk en zij die er niet horen te zijn....
Kim, gefeliciteerd
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:27 schreef simmu het volgende:
[..]
ik durf haast niet te vertellen hoe ze op schoonpa reageert
Whahahhahaha LOL, zie je wel... ik wist hetquote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:27 schreef simmu het volgende:
[..]
ik durf haast niet te vertellen hoe ze op schoonpa reageert
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:54 schreef Brighteyes het volgende:
Gefeliciteerd Kimpossible!
En Chell ook, want die is vlgs mij vandaag ook jarig.
Een bekende van mij wilde naar Frankrijk, wachtte tot de kinderen groot waren en is nu met pensioen, maar wil niet zover bij de kinderen vandaan. Achquote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:09 schreef She-Wolf het volgende:
Maar misschien ooit, als de kinderen groot zijn.
dat is gewoon een excuus hè, waarschijnlijker is dat het nooit gaat gebeuren.![]()
Welkom!quote:Op vrijdag 25 juni 2010 19:11 schreef YPPY het volgende:
Gefeliciteerd Kim en Chell.
Zie er mooi uit Basboussa, maar niks voor ons. Ik wil Nederlands kunnen spreken, talen zijn niet m'n sterkte punt. Maar we kunnen altijd op vakantie komen natuurlijk.
lekker prutten en blubberenquote:Op vrijdag 25 juni 2010 19:56 schreef simmu het volgende:
ik ben benieuwd wat de katten proberen met onze nieuw gearriveerde en geinstalleerde zandbakmorgenmiddag doen we een zandbak zwembadje combi
om het idee af te maken is het potje ook vandaag gearriveerdquote:
Hier doen de katten er dus echt helemaal niets mee.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 19:56 schreef simmu het volgende:
ik ben benieuwd wat de katten proberen met onze nieuw gearriveerde en geinstalleerde zandbakmorgenmiddag doen we een zandbak zwembadje combi
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:53 schreef Kleurdoos het volgende:
ik ben juist blij door mijn werk..ik voel me helemaal weer menselijk ipv moeder
3!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |