Wielrennen en sport in 1 zinquote:Op donderdag 24 juni 2010 09:54 schreef JanJanJan het volgende:
Juichen niet, maar ik kan er niet mee zitten.
Wielrennen is pas een echte sport, voetbal is voor mietjes
dat dusquote:Op donderdag 24 juni 2010 09:55 schreef error_404 het volgende:
We worden niet uitgeschakeld; we worden wereldkampioenen.
Uiteraard.
right!quote:Op donderdag 24 juni 2010 09:55 schreef error_404 het volgende:
Uiteraard.
En dan staan ze het hardst te juichen en te feestenquote:Op donderdag 24 juni 2010 09:55 schreef error_404 het volgende:
Uiteraard.
Jazeker!quote:Op donderdag 24 juni 2010 09:55 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Wielrennen en sport in 1 zin
Let niet op dat kleurtje, heb ik niet eens aangevraagdquote:Op donderdag 24 juni 2010 10:05 schreef Kenny het volgende:
Wat lul je nou TS? Je bent zelf toch ook een oranjefan?![]()
quote:Op donderdag 24 juni 2010 10:06 schreef Kekster het volgende:
Nee ik ga niet juichen. Alleen als Portugal Nederland uitschakelt.
Ah, ok.quote:Op donderdag 24 juni 2010 10:07 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
Let niet op dat kleurtje, heb ik niet eens aangevraagd
is dat kleurtje niet een overblijfsel van Koninginnedag?quote:
Op zich wel kansloos, maar om het nou landverraad te noemenquote:Op donderdag 24 juni 2010 10:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat is pas puur landverraad, juichen voor het (mbt voetbal dan) verwerpelijkste land dat er is.
Beetje doping erin en gaan.quote:Op donderdag 24 juni 2010 09:57 schreef JanJanJan het volgende:
[..]
Jazeker!
6 uur per dag op de fiets, dat is sport ja!
Voetballers op woensdag: boehoee, ik heb zondag ook nog een wedstrijd gespeeld. Pussies zijn het!!
Jij denkt dat doping in voetbal niet gebeurt?quote:Op donderdag 24 juni 2010 10:45 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Beetje doping erin en gaan.
Nou nou, wat een sport
Ten eerste, snap je er geen fuck van! Ik heb je al verteld dat we sowieso door zijn. En bij deze heb je je eigen pik straf bezorgt als we verliezen.quote:Op donderdag 24 juni 2010 09:53 schreef MikeyMo het volgende:
Ik hier wel. Dan kunnen we eindelijk weer over naar de orde van de dag.
Dat de mannen maar een paar goede blessures vanavond mogen oplopen
mensen die niet van WK/EK houden zijn homo of autistisch.quote:Op donderdag 24 juni 2010 09:59 schreef MikeyMo het volgende:
Die vanzelfsprekendheid ook dat iedereen in Nederland van voetbal houdt
quote:Op donderdag 24 juni 2010 10:10 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
is dat kleurtje niet een overblijfsel van Koninginnedag?
we kunnen maandag verliezen, dan is het over...quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:00 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ten eerste, snap je er geen fuck van! Ik heb je al verteld dat we sowieso door zijn. En bij deze heb je je eigen pik straf bezorgt als we verliezen.
Kijk eens naar je rechterhand? Zwaai er eens naar? Das vanaf nu voorlopig je beste vriendquote:Op donderdag 24 juni 2010 11:14 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
we kunnen maandag verliezen, dan is het over...
ergo:
ik hoop dat ze vanaaf wat blessures oplopen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |