Oh wat heeft ze veel van jou weg, zegquote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:45 schreef Ireth het volgende:
Och arm krentenbolleke
Wij komen de zomer wel door hoor...![]()
[ afbeelding ]
Ja, de liefde is wederzijds, voor hoelang dat duurt tenminste.quote:Op maandag 5 juli 2010 19:29 schreef Moonah het volgende:
En Snake, wat een práchtblikken van je grote meid, super!
(is het wederzijds?)
quote:Op maandag 5 juli 2010 21:27 schreef happyme28 het volgende:
Wow tessie, ze zijn inderdaad prachtig. En wat een heerlijk mannetje heb je toch!
Vicky, ik wil ook een Tess(alleen één die meer slaapt
)
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:36 schreef Sorbootje het volgende:
Wat een blije foto BE!
En Ca.ra, ik vind haar altijd al wat van Elin hebben. En da's best grappig, want toen ik zwanger was hoopte ik vurig op een soort Elinnetje![]()
Oh kijk nouquote:Op woensdag 7 juli 2010 19:12 schreef Sorbootje het volgende:
Vlindur, tadaaaa:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ware liefde
Comfortabelquote:Op donderdag 8 juli 2010 08:01 schreef Asyniur het volgende:
Ik moet nog teruglezen/kijken, maar deze vond ik op de fotocamera na een papadag
[ afbeelding ]
en ik moet steeds zo vreselijk lachen om die druppel kwijl die tegenwoordig standaard aan zijn kin hangt
Wat een mooie foto's van Graemequote:Op maandag 5 juli 2010 21:23 schreef tessie het volgende:
Wat een leuke en zomerse foto's komen er weer voorbij van allemaal leuke, lieve, grappige, schattige kindjes!Teveel om allemaal los op te noemen, maar allemaal zo leuk!
Ik heb enorme Graeme spam!! Chell heeft vorige week foto's van hem gemaakt, en hier dan wat van het geweldige resultaat. Ze zijn allemaal zooo mooi, en zo echt Graeme!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
We wilden hem al naar een castingbureau brengen als acteur of fotomodelquote:Angelo, ik vind je een beetje op een acteur lijken.. ook nog een jongetje, weet zijn naam even niet. Maar stoere auto heb je!
Zowel Amber als Tess zijn totaal niet bang voor water. Amber duikt overal in. Tess kruipt zo het water inquote:Op vrijdag 9 juli 2010 14:18 schreef freecell het volgende:
Vicky
Tess met blote billen
En Amber is echt stoer met water, of niet?
Ja, maar mijn paps is 2 meter lang enzo, dus dat vertekent ook nog wel he!quote:Op vrijdag 9 juli 2010 22:10 schreef Stiemie het volgende:
Keshet wat is je meisje toch een klein droppieOp die foto bij opa zie je pas goed hoe klein ze nog is.
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 23:03 schreef Stiemie het volgende:
Thijs wat een heerlijk cadeau met dit weer!
Ik heb een dramaqueenMevrouw mocht niet aan de kattenbrokjes komen...
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |