quote:Op donderdag 24 juni 2010 08:45 schreef TAV74 het volgende:
Oeh, ontvangstbevestiging voor mijn bestelling. Met enig geluk morgen binnen, dan is de Whiskyvoorraad (die P zo heeft doen slinken![]()
) weer een beetje aangevuld
quote:Op donderdag 24 juni 2010 09:44 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Geef mij maar weer de schuld
Gisteren een beetje mij lopen pesten met het doorgeven van goeie muziek zodat mijn wensenlijst weer langer wordt en nu mij de schuld geven van het opraken van de Coa Ill-dinges zonder dat ik die mocht proeven
Ik vind het niet eerlijk
Mijn ontwikkeling is al heel goedquote:Op donderdag 24 juni 2010 09:48 schreef TAV74 het volgende:
Maar je hebt gelijk, de Coal Ila was niet jou schuld, die past niet meer nadat de Oban op was![]()
. En die goede muziek is alleen maar goed voor je ontwikkeling
ik pm je wel ff iddquote:Op donderdag 24 juni 2010 09:24 schreef Den_Haag het volgende:
DE, stuur hem anders ff door via pm. gebruik ik wel de werk-communicator
Om te beginnen de volledige collectie Tool CD'squote:Op donderdag 24 juni 2010 09:50 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Mijn ontwikkeling is al heel goedBen heel sociaal ingesteld als ik er zin in heb, heb een kast vol goeie muziek uitzonderingen daargelaten: k ga het niet hebben over de A-Teens
, en inmiddels een plank vol sterke drank
whisky, cognac, rum, absinth en slivovich. Wat moet er nog meer opgevoed worden?
![]()
Die A-teens uit je verzameling en we praten verderquote:Op donderdag 24 juni 2010 09:50 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Mijn ontwikkeling is al heel goedBen heel sociaal ingesteld als ik er zin in heb, heb een kast vol goeie muziek uitzonderingen daargelaten: k ga het niet hebben over de A-Teens
, en inmiddels een plank vol sterke drank
whisky, cognac, rum, absinth en slivovich. Wat moet er nog meer opgevoed worden?
![]()
Jaquote:Op donderdag 24 juni 2010 09:34 schreef FutureFairytale het volgende:
joee spannend Coldfeet! ga je ze missen?
spannend hoor, ben benieuwd hoe het gaat met zequote:Op donderdag 24 juni 2010 09:55 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
JaEcht leuk is dat, afstudeerders begeleiden. Maar allez, volgend jaar weer nieuwe
Ik moet echt lachen om jullie en je whisky-fanatismequote:Op donderdag 24 juni 2010 09:52 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Om te beginnen de volledige collectie Tool CD'sEn meer Whisky
Eerst Porcupine Tree en Primusquote:Op donderdag 24 juni 2010 09:52 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Om te beginnen de volledige collectie Tool CD'sEn meer Whisky
Dat is jeugdsentiment jaquote:Op donderdag 24 juni 2010 09:53 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Die A-teens uit je verzameling en we praten verder
Ik denk morgen, ik haal het niet om vandaag op tijd te zijn. Uitstellen FTWquote:Op donderdag 24 juni 2010 09:56 schreef DarkElf het volgende:
[..]
spannend hoor, ben benieuwd hoe het gaat met ze
en jij, theorie vandaag of een andere keer?
A-Teens hebben juist vrolijke liedjes! na hun Abba-covers cd hadden ze echt catchy popnr's, hou ik wel vanquote:Op donderdag 24 juni 2010 09:53 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Die A-teens uit je verzameling en we praten verder
ja maar, ja maar... Er waren er twee op, en bestellen zonder dat de collectie groter wordt kan toch hemelaal niet de bedoeling zijnquote:Op donderdag 24 juni 2010 09:57 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik moet echt lachen om jullie en je whisky-fanatismeVet leuk
En dan ook gewoon drie flessen in een keer kopen!
Heel behoorlijk inderdaadquote:Op donderdag 24 juni 2010 09:58 schreef PdeHoog het volgende:
Dat is jeugdsentiment jaEn verder heb ik best een leuke collectie
Ga maar kijken op Last.FM
Oh joepie, jij doet ook mee aan die taalquote:
elk bedrijf waar ik kom is dat standaard lingo hoor.quote:Op donderdag 24 juni 2010 10:11 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Oh joepie, jij doet ook mee aan die taalWij hebben van die bijna bejaarde medewerkers op facilitaire zaken die sinds een jaar of 2 ook ineens Calls inschieten
Zo geweldig, van de ene op de andere week hebben ze allemaal hetzelfde aangepaste vocabulaire
![]()
IDD, alhoewel ik nu wel even moet... kast is volquote:Op donderdag 24 juni 2010 10:07 schreef TAV74 het volgende:
[..]
ja maar, ja maar... Er waren er twee op, en bestellen zonder dat de collectie groter wordt kan toch hemelaal niet de bedoeling zijn
zo is dat. ieder jaar weer opnieuw. wat hebben we toch btw veel juffen en verzorgsters hier op SCquote:Op donderdag 24 juni 2010 09:55 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
JaEcht leuk is dat, afstudeerders begeleiden. Maar allez, volgend jaar weer nieuwe
onbereikbaar zijn brrrrrrquote:Op donderdag 24 juni 2010 10:09 schreef BunnyCookii het volgende:
Msn gebruik ik 24,7
kan me ook niet zonder wensen.
I know, ik vind het altijd zo wonderlijk hoe snel ze dat colletief oppakken, om dan vervolgens ook zo tegen de eindgebruikers te gaan pratenquote:Op donderdag 24 juni 2010 10:13 schreef cybermans het volgende:
[..]
elk bedrijf waar ik kom is dat standaard lingo hoor.
Er kan bij ons nog wel een 4e plank bij heb ik laatst uitgerekendquote:Op donderdag 24 juni 2010 10:14 schreef cybermans het volgende:
[..]
IDD, alhoewel ik nu wel even moet... kast is vol
quote:Op donderdag 24 juni 2010 09:57 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik moet echt lachen om jullie en je whisky-fanatismeVet leuk
En dan ook gewoon drie flessen in een keer kopen!
quote:
hier schieten we ze over. er gebeurd toch niks meequote:Op donderdag 24 juni 2010 10:11 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Oh joepie, jij doet ook mee aan die taalWij hebben van die bijna bejaarde medewerkers op facilitaire zaken die sinds een jaar of 2 ook ineens Calls inschieten
Zo geweldig, van de ene op de andere week hebben ze allemaal hetzelfde aangepaste vocabulaire
![]()
Niet beter. Breeeeeeeederquote:Op donderdag 24 juni 2010 10:09 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Heel behoorlijk inderdaadEn wordt vanaf nu alleen maar beter
Meer drankquote:Op donderdag 24 juni 2010 10:17 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Er kan bij ons nog wel een 4e plank bij heb ik laatst uitgerekend
quote:
Jij blijft gelijk willen krijgen he?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kan er prima tegen als ik geen gelijk heb, ik heb er alleen weinig ervaring meequote:Op donderdag 24 juni 2010 10:24 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Jij blijft gelijk willen krijgen he?
quote:Op donderdag 24 juni 2010 10:26 schreef cybermans het volgende:
even denken wat heb ik staan
JW Green
JW swing
glenlivet 15yo french oak reserve
ardbeg almost there
balvenie single barrel
Royale salute
scapa 14yo
bunnahabhain (zonder op te zoeken tikken)
glenfiddich 12yo (iirc)
Glenmorangie nectar d'or
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Jum, Ardbeg Almost thereSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
Bel maar als je hulp nodig hebtquote:Op donderdag 24 juni 2010 10:31 schreef cybermans het volgende:
[..]
nog steeds dicht... had er genoeg openstaan
hehehe volgens http://www.whiskyauction.com/ issie nu wel $54 waard.. nog maar even een paar jaar wachtenquote:
nee, er zijn mensen die graag Jack Daniels willen... dus vandaar maar in huis gehaaldquote:Op donderdag 24 juni 2010 10:32 schreef DarkElf het volgende:
dus je geeft gasten iets wat je zelf nooit zou drinken of vies vindt zelfs?![]()
ken iemand die de lekkere wijn zelf drinkt en de gasten cheapass sligro wijn voorzet, ik kan daar echt slecht tegen ze....
Er zijn genoeg mensen die Jack wel lekker vinden. Het is geen gedkoop D-merk, dan zou het anders zijn.quote:Op donderdag 24 juni 2010 10:32 schreef DarkElf het volgende:
dus je geeft gasten iets wat je zelf nooit zou drinken of vies vindt zelfs?![]()
Ik geef gasten gewoon wat ze willen, maar de meeste die Whisky meteen de cola in willen gooien krijgen gewoon el cheapo whisky. De rest is daar toch echt veels te duur voor.quote:Op donderdag 24 juni 2010 10:32 schreef DarkElf het volgende:
ken iemand die de lekkere wijn zelf drinkt en de gasten cheapass sligro wijn voorzet, ik kan daar echt slecht tegen ze....
ah dat klinkt al beterquote:Op donderdag 24 juni 2010 10:33 schreef cybermans het volgende:
[..]
nee, er zijn mensen die graag Jack Daniels willen... dus vandaar maar in huis gehaald
heelpquote:Op donderdag 24 juni 2010 10:29 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ik kan er prima tegen als ik geen gelijk heb, ik heb er alleen weinig ervaring mee
die gaan bij mij over het balkonquote:Op donderdag 24 juni 2010 10:33 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik geef gasten gewoon wat ze willen, maar de meeste die Whisky meteen de cola in willen gooien krijgen gewoon el cheapo whisky. De rest is daar toch echt veels te duur voor.
Die serie gaat wel geld waard worden jaquote:Op donderdag 24 juni 2010 10:32 schreef cybermans het volgende:
[..]
hehehe volgens http://www.whiskyauction.com/ issie nu wel $54 waard.. nog maar even een paar jaar wachten
kan je ook schilderen?
Dat is wat flauw inderdaad, maar een fles Jack hebben staan voor gasten die cola in hun whisky gooien (of een flesje smirnoff voor de wodkamixers) kan helemaal geen kwaad, zelfs als je aanzienlijk betere drank hebt om puur te drinkenquote:Op donderdag 24 juni 2010 10:32 schreef DarkElf het volgende:
Ditquote:Op donderdag 24 juni 2010 10:33 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik geef gasten gewoon wat ze willen, maar de meeste die Whisky meteen de cola in willen gooien krijgen gewoon el cheapo whisky. De rest is daar toch echt veels te duur voor.
Tante B.quote:Op donderdag 24 juni 2010 10:26 schreef Bluezz het volgende:
[..]
B.
Het was vanochtend al druk en warm op de pont, die met oranje vlaggen vaart
Inderdaad, ga geen Whisky van 40 euro per fles door de cola laten gooienquote:Op donderdag 24 juni 2010 10:33 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Inderdaad, das best slimquote:Op donderdag 24 juni 2010 10:35 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat is wat flauw inderdaad, maar een fles Jack hebben staan voor gasten die cola in hun whisky gooien (of een flesje smirnoff voor de wodkamixers) kan helemaal geen kwaad, zelfs als je aanzienlijk betere drank hebt om puur te drinken.
quote:
quote:Op donderdag 24 juni 2010 10:35 schreef Anthraxx het volgende:
Nu zou ik eigenlijk eens mijn vaders Whisky collectie op de foto moeten zetten. Nou ja, misschien dit weekend eens doen. Hij heeft er inmiddels 71 staan.
71quote:Op donderdag 24 juni 2010 10:35 schreef Anthraxx het volgende:
Nu zou ik eigenlijk eens mijn vaders Whisky collectie op de foto moeten zetten. Nou ja, misschien dit weekend eens doen. Hij heeft er inmiddels 71 staan.
Dat je gasten die het lekker vinden net even wat minder hoog aanslaat is in dit geval een gevolg en niet de oorzaak dat je het voorzetquote:Op donderdag 24 juni 2010 10:37 schreef DarkElf het volgende:
jaja tis duidelijkmaar t stond er wat typisch vond ik... zo van JD
goed genoeg voor gasten
Een paar mogen absoluut niet open vanwege de prijs. Maar het merendeel (zo ongeveer >60) staat open en mag uit gedronken wordenquote:
Toen ik begon met het kopen van sterke drank, was mijn moeder daar idd bang voorquote:
quote:Op donderdag 24 juni 2010 10:39 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Dat je gasten die het lekker vinden net even wat minder hoog aanslaat is in dit geval een gevolg en niet de oorzaak dat je het voorzet
Coolquote:Op donderdag 24 juni 2010 10:39 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Een paar mogen absoluut niet open vanwege de prijs. Maar het merendeel (zo ongeveer >60) staat open en mag uit gedronken worden
En je vader heeft nog niet gemerkt dat je allemaal kleine gaatjes hebt gemaakt met je injectienaald?quote:Op donderdag 24 juni 2010 10:39 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Een paar mogen absoluut niet open vanwege de prijs.
Als ik het terplekke zou gaan opdrinken hoefde ik niet te wachten tot hij op vakantie is. 71 flessen passen prima in de kofferbakquote:
quote:Op donderdag 24 juni 2010 10:40 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Als ik het terplekke zou gaan opdrinken hoefde ik niet te wachten tot hij op vakantie is. 71 flessen passen prima in de kofferbak
quote:Op donderdag 24 juni 2010 10:39 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Een paar mogen absoluut niet open vanwege de prijs.
Wat voor whiskies heb / had jij allemaal?quote:Op donderdag 24 juni 2010 10:40 schreef Anthraxx het volgende:
Zodra ik ga verhuizen kan ik opnieuw beginnen met verzamelen.
maareuh wat heb je er dan aan? tis toch om van te genieten? anders kan je ook een foto ophangen van een leuke flesquote:Op donderdag 24 juni 2010 10:39 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Een paar mogen absoluut niet open vanwege de prijs. Maar het merendeel (zo ongeveer >60) staat open en mag uit gedronken worden
Denk eerder dat het bij mij gewoon "niet kopen" wordtquote:Op donderdag 24 juni 2010 10:41 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Dat ga ik dus niet doen. Kopen = drinken
Ik hang liever een foto op van een leuke dame hoorquote:Op donderdag 24 juni 2010 10:42 schreef DarkElf het volgende:
[..]
maareuh wat heb je er dan aan? tis toch om van te genieten? anders kan je ook een foto ophangen van een leuke fles
quote:Op donderdag 24 juni 2010 10:42 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Denk eerder dat het bij mij gewoon "niet kopen" wordt
Ook datquote:Op donderdag 24 juni 2010 10:44 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ik moet nog zoveel ontdekken in de categorie tot een euro of 60-80 dat ik voorlopig nog niet aan de peperdure toe ga komen
Ja die zijn aardig in opkomst als het om Whisky gaat. Nog niet aan begonnen trouwens, ik beperk me maar even tot de Schotten.quote:Op donderdag 24 juni 2010 10:51 schreef Den_Haag het volgende:
In Japan schijnen ze ook goede whiskeys te hebben
Nou ja, hij heeft hem ooit gekocht voor 50 euro per stuk (is een serie) en is inmiddels het vijfvoudige waardquote:Op donderdag 24 juni 2010 10:42 schreef DarkElf het volgende:
[..]
maareuh wat heb je er dan aan? tis toch om van te genieten? anders kan je ook een foto ophangen van een leuke fles
gaaf zeg!quote:Op donderdag 24 juni 2010 10:48 schreef cybermans het volgende:
in mijn nieuwe huisje is plek voor een bar
en die gaat er komen ook
Toevallig, daar had mn oom het nog over afgelopen weekend. Hij zei dat mn tante een japanse whisky had staan en dat dat echt een héle lekkere was. Meteen een discussie met iemand anders die vond dat je japanse whiskys geen whiskys mocht noemen ofzo. Maar die discussie heb ik maar niet gevolgdquote:Op donderdag 24 juni 2010 10:51 schreef Den_Haag het volgende:
Leuk!quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:06 schreef borisz het volgende:
Vandaag viel dit boekje op de deurmat. Gewonnen bij RTLZ
En lekkele bieltjesquote:Op donderdag 24 juni 2010 10:51 schreef Den_Haag het volgende:
Ik had in mijn ouwe huissie in Utreg een bar mét barkrukken, ik vond het niksquote:Op donderdag 24 juni 2010 10:48 schreef cybermans het volgende:
in mijn nieuwe huisje is plek voor een bar
en die gaat er komen ook
keertje lenen?quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:06 schreef borisz het volgende:
Vandaag viel dit boekje op de deurmat. Gewonnen bij RTLZ
geen barkrukken erbij... staat volgens mij lelijkquote:Op donderdag 24 juni 2010 11:13 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik had in mijn ouwe huissie in Utreg een bar mét barkrukken, ik vond het niks
Voor 15 euro zou ik hem zelf kopenquote:
Wel vet hoorquote:Op donderdag 24 juni 2010 11:27 schreef cybermans het volgende:
@bluezz
http://www.atmo-sfeer.com/ modellen -> noa-bar lijkt me wel hip
Huuu... een website volledig in Flash.quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:27 schreef cybermans het volgende:
@bluezz
http://www.atmo-sfeer.com/ modellen -> noa-bar lijkt me wel hip
quote:
blame de maker... alles moet zeker html5? of silverlightquote:Op donderdag 24 juni 2010 11:31 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Huuu... een website volledig in Flash.
*wegklikt*
soms welquote:
Straks lunchen?quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:32 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
zijn gekke periode 's nachts, maar maag is weer rustig, thanks
Vandaag of morgenquote:Op donderdag 24 juni 2010 10:55 schreef cybermans het volgende:
deze hebben jullie allemaal thuis liggen toch":
http://www.whiskybible.com/
hehehehe, bol heeft hem meestal ook wel trouwensquote:Op donderdag 24 juni 2010 11:34 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Vandaag of morgenHij is onderweg volgens Amazon
waaaar?quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:36 schreef Memento-Mori het volgende:vandaag misschien twee nieuwe gaatjes erbij
Dit kan prima in standaard HTML/Javascript. Geen plugins noodzakelijk. Dan heb je tenminste ook niet overal animatietjes "omdat het kan"quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:34 schreef cybermans het volgende:
[..]
blame de maker... alles moet zeker html5? of silverlight
Hoe kom jij ineens zo fanatiekquote:Op donderdag 24 juni 2010 11:34 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Vandaag of morgenHij is onderweg volgens Amazon
Nee, HTML5 heeft nog geen volledige ondersteuning in de meest populaire browsers en Silverlight is geen alternatief omdat het niet platform onafhankelijk is.quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:34 schreef cybermans het volgende:
[..]
blame de maker... alles moet zeker html5? of silverlight
Goed hoorquote:Op donderdag 24 juni 2010 11:34 schreef DarkElf het volgende:
soms welheb gisteren gezondigd met een rosebiertje
maar verder drink ik zelden meer.
Heb als plan dat ik als we uit eten gaan soms een glaasje cava mag van mezelf, bij feestjes en bruiloften natuurlijk een glaasje bubbels en heel af en toe eens mezelf zomaar toe te staan een rosebiertje ofzo te nemen. Ik wil het iig niet te vaak doen dus 1 -2 glas per gelegenheid en zeker niet meer dan 2x per maand, liefst 1x. En zeker geen sterke dranken meer. Nou dat vind ik zelf heel netjes hoor
Geen ideequote:
Ohh dat vind ik echt een mooie plek voor dermalsquote:Op donderdag 24 juni 2010 11:40 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
dermals onder mn sleutelbeen, beide kanten
Doe maar, ik ga wel biechten dit weekend, zijn we er allemaal weer vanafquote:Op donderdag 24 juni 2010 11:44 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Geen ideeIk denk dat ik jou maar weer de schuld geef
ben nog even aan t denkenquote:Op donderdag 24 juni 2010 11:45 schreef Aure het volgende:
[..]
Ohh dat vind ik echt een mooie plek voor dermalsWel foto's posten hea
tis voor een goed doel he? hoewel t soms niet leuk is hoorquote:
Een kennis van mij is ook een khvrij dieet aan t volgen en zij had echt een suuuuperlekkere preiquiche gemaakt! Zonder kh dus, maar hij was echt heerlijkquote:Op donderdag 24 juni 2010 11:47 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Yes ik kan kiezen tussen een hartige taart (loads of kh's) of een gezonde salade
hehehe morgen is er natuurlijk ook nog een dag, dus ik zou wachten tot je het helemaal zeker weetquote:Op donderdag 24 juni 2010 11:50 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ben nog even aan t denkenmaar zie t wel heel erg zitten stiekem
Doe je dan wel je spaatje of je rivellaatje in een wijnglas? Dat doe ik vaak bij visite die alleen fris drinkenquote:Op donderdag 24 juni 2010 11:51 schreef DarkElf het volgende:
tis voor een goed doel he? hoewel t soms niet leuk is hoorzeker niet als je bijv eters hebt en zij gezellig met de mr aan de wijn zitten... zit je daar met je glaasje bruiswater
Het is echt heel, heel mooiquote:Op donderdag 24 juni 2010 11:50 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ben nog even aan t denkenmaar zie t wel heel erg zitten stiekem
Als Belg je wel spuitwater zeggenquote:Op donderdag 24 juni 2010 11:51 schreef DarkElf het volgende:
[..]
tis voor een goed doel he? hoewel t soms niet leuk is hoorzeker niet als je bijv eters hebt en zij gezellig met de mr aan de wijn zitten... zit je daar met je glaasje bruiswater
nee in een gewoon glas. ach t zal wel wennenquote:Op donderdag 24 juni 2010 11:52 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Doe je dan wel je spaatje of je rivellaatje in een wijnglas? Dat doe ik vaak bij visite die alleen fris drinken
quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:46 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Doe maar, ik ga wel biechten dit weekend, zijn we er allemaal weer vanaf
dan ken je mij nog nietquote:Op donderdag 24 juni 2010 11:52 schreef cybermans het volgende:
[..]
hehehe morgen is er natuurlijk ook nog een dag, dus ik zou wachten tot je het helemaal zeker weet
Moet je voor de grap eens doen, heb je toch meer het idee dat je 'meewijnt'quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:54 schreef DarkElf het volgende:
nee in een gewoon glas. ach t zal wel wennen
Ja je kan echt heerlijk etenquote:Op donderdag 24 juni 2010 11:52 schreef Aure het volgende:
Een kennis van mij is ook een khvrij dieet aan t volgen en zij had echt een suuuuperlekkere preiquiche gemaakt! Zonder kh dus, maar hij was echt heerlijk
jes, kaas ui bolletjesquote:
Ik moest er opeens aan denken toen ik hartige taart zag staanquote:Op donderdag 24 juni 2010 11:59 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja je kan echt heerlijk etenMaar dit is een 'gewone' en ik wil eigenlijk doordeweeks rustig aan doen met die draadjes
alleen vulling?quote:Op donderdag 24 juni 2010 12:02 schreef Aure het volgende:
[..]
Ik moest er opeens aan denken toen ik hartige taart zag staanIk had ook helemaal niet verwacht dat een quiche ook lekker kan zijn zónder korst, maar ik mistte die korst echt totaal niet
Heb er nu gewoon weer trek in
ben je verbaasd?quote:Op donderdag 24 juni 2010 12:02 schreef PdeHoog het volgende:
Gemagnetronde brocolli is nog minder lekker dan normale brocolli
Jij eet zeker ook spruitjes uit pot?quote:Op donderdag 24 juni 2010 12:02 schreef PdeHoog het volgende:
Gemagnetronde brocolli
Nee echt, je mist het totaal niet!quote:Op donderdag 24 juni 2010 12:03 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
alleen vulling?
dat is net als appeltaart zonder deeg
bij lidl hebben ze ook runderlapjes uit blik... lijkt me nog net wat goorderquote:Op donderdag 24 juni 2010 12:02 schreef PdeHoog het volgende:
Gemagnetronde brocolli is nog minder lekker dan normale brocolli
en wel in zo'n springvorm? wat zit er dan zoal in?quote:
blegh, vlees uit blik?quote:Op donderdag 24 juni 2010 12:04 schreef cybermans het volgende:
[..]
bij lidl hebben ze ook runderlapjes uit blik... lijkt me nog net wat goorder
Uhu en hij valt niet uit elkaar ofzo hoorquote:Op donderdag 24 juni 2010 12:04 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
en wel in zo'n springvorm? wat zit er dan zoal in?
bij de Italiaan?quote:Op donderdag 24 juni 2010 12:05 schreef Laydina het volgende:
Net lekker drie bolletjes straciatella ijs gehad![]()
Neequote:Op donderdag 24 juni 2010 12:03 schreef Litpho het volgende:
[..]
Jij eet zeker ook spruitjes uit pot?.
Neequote:
Iehw. Nee dank jequote:Op donderdag 24 juni 2010 12:04 schreef cybermans het volgende:
[..]
bij lidl hebben ze ook runderlapjes uit blik... lijkt me nog net wat goorder
en dan nog met lekkere kruiden... lijkt me idd lekkerquote:Op donderdag 24 juni 2010 12:05 schreef Aure het volgende:
[..]
Uhu en hij valt niet uit elkaar ofzo hoorEhm kweet niet meer zo goed wat er allemaal in zat, prei, spekjes een boel ei.. Zal binnenkort es ff het recept vragen
quote:Op donderdag 24 juni 2010 12:05 schreef Laydina het volgende:
Net lekker drie bolletjes straciatella ijs gehad![]()
Nee bij ' de puntmuts'quote:
ik ga in het gras zitten en picknickenquote:Op donderdag 24 juni 2010 12:06 schreef Laydina het volgende:
[..]
Nee bij ' de puntmuts'
iemand trakteerde omdat ie jarig is en konden zo mooi even buiten vertoeven.
En zometeen ook klein rondje lopen in de pauze
*jaloers*quote:Op donderdag 24 juni 2010 12:07 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik ga in het gras zitten en picknicken
quote:Vraag:
Nederland moet tijdens het WK verschillende keren voetballen. Wij hebben geen televisie, maar via de computer kun je de wedstrijden ook volgen. Moeten wij dit onze kinderen verbieden?
Antwoord:
Ik ben blij dat deze vraag nog gesteld wordt. Want velen uit onze gezindte misbruiken de ruimte en de vrijheid die er met de computer is gekomen en kijken gewoon. Al dan niet in het geheim. En laat ik dat ook zeggen: de verleiding is echt ontzaglijk groot. Ons hele land is in de ban van het voetbalgebeuren. Er wordt op veel manieren geapelleerd aan nationale gevoelens. “Wij” moeten voetballen, “wij” hebben gewonnen, “wij” hebben verloren. Je kunt je er eenvoudigweg bijna niet aan onttrekken. En het spelletje boeit heel veel mensen. Zeker ook de jeugd. Het houdt ze bezig, ook op school. Ik hoorde van mijn kinderen dat er gejuich in heel de Pieter Zandt Scholen gemeenschap te horen was, toen Nederland scoorde. En als je dan de mogelijkheid en de gelegenheid hebt om te kijken, dan moet je wel heel sterk in je schoenen staan om het niet te doen.
Maar, het kan echt niet. Natuurlijk is het spelletje op zich niet zondig. Maar het hele evenement en alles wat er gebeurt, de hele entourage, de verdwazing, de exorbitante bedragen die erin omgaan, de afgoderij die er met de spelers gepleegd wordt, het hele WK voetbal is het toppunt van werelds vermaak. God en het wereldse vermaak staan tegenover elkaar volgens 1 Johannes 2:15: “Hebt de wereld niet lief, noch hetgeen in de wereld is; zo iemand de wereld liefheeft, de liefde des Vaders is niet in hem.”
En hoe mooi het op zichzelf ook is, en hoezeer je er ook van kunt genieten, het WK-voetbal is zonde. De Bijbel noemt het “de genieting der zonde” (Hebreeën 11:25). De Schrift doet niet net alsof er in de wereld niet te genieten is. Dat is er wel degelijk. Maar als je dan van de wereld en met de wereld wil genieten, dan moet je ook bereid zijn om daar de prijs voor te betalen. De vergelding des loons, zo zegt Hebreeën 11:26. En dat is de eeuwige rampzaligheid.
Beste ouders, denk toch aan uw doopbelofte. Straks sta je met je kinderen voor Gods rechterstoel. En als je dan te toegeeflijk bent geweest en je hebt je kinderen toestemming gegeven om de brede weg op te gaan, dan zullen uw kinderen tegen u getuigen. De wet en ook het evangelie zal tegen u getuigen. En de Heere zal een rechtvaardig vonnis moeten vellen. De wereld gaat voorbij en haar begeerlijkheid. Maar ook al degenen die van de wereld waren en met de wereld hebben verkeerd, zullen vergaan.
Ik hoop dat u niet zult ingaan op deze zeer sterke verzoeking. Want u kunt het voor God echt niet verantwoorden.
Nog een advies, neem een abonnement op kliksafe want dat filter blokkeert de WK-wedstrijden. Althans, het wordt heel moeilijk om het via de normale kanalen te volgen. Misschien kan de jeugd wel weer een omweg vinden om het filter heen, maar dat is dan hun verantwoordelijkheid. Als u open internet hebt, is het uw verantwoordelijkheid.
Ouders, ik bid u Gods genade van harte toe. En we zullen maar hopen en bidden dat Nederland zo spoedig mogelijk zal verliezen. Of nog beter, we zullen bidden om de bekering van land en volk. Of de Heere in de toorn aan Zijn ontferming wil gedenken.
Elburg, ds. M. A. Kempeneers
quote:Op donderdag 24 juni 2010 12:19 schreef borisz het volgende:
Zo kan je ook tegen het WK aankijken natuurlijk![]()
Dat laatste is wel verdacht realistischquote:Nog een advies, neem een abonnement op kliksafe want dat filter blokkeert de WK-wedstrijden. Althans, het wordt heel moeilijk om het via de normale kanalen te volgen. Misschien kan de jeugd wel weer een omweg vinden om het filter heen, maar dat is dan hun verantwoordelijkheid.
OMGquote:Op donderdag 24 juni 2010 12:19 schreef borisz het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 24 juni 2010 12:19 schreef borisz het volgende:
[..]
Als we verliezen klaag ik ze aanquote:Ouders, ik bid u Gods genade van harte toe. En we zullen maar hopen en bidden dat Nederland zo spoedig mogelijk zal verliezen. Of nog beter, we zullen bidden om de bekering van land en volk. Of de Heere in de toorn aan Zijn ontferming wil gedenken.
zal t eens doenquote:Op donderdag 24 juni 2010 11:58 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Moet je voor de grap eens doen, heb je toch meer het idee dat je 'meewijnt'
http://refoweb.nl/vragenrubriek/15990/waarom-geen-drie-zetelsquote:Vraag:
Soms snap ik Gods plannen niet meer. Bij de verkiezingen is de SGP weer op twee zetels blijven steken. Ik weet dat er heel veel mensen in het gebed aan God gevraagd hebben of de SGP drie zetels mocht halen om zo nog meer het christelijk geluid te laten horen in het steeds verder ontkerstende Nederland. Wilders heeft een paar keer hard geschreeuwd en zijn zetels zijn niet meer op twee handen te tellen. Waarom laat God de SGP zo klein? Het is toch de partij die het dichtst bij Gods Woord ligt?
Antwoord:
Beste lezer,
Dat de verkiezingsuitslag dramatisch is, daarover zijn veel christenen het eens. We zien in ons land een ontwikkeling in de volstrekt verkeerde richting; we stevenen op een geestelijke chaos af. Het zal de vraag zijn hoe regeerbaar ons land nog is. Het zou mij niet verbazen als er in de komende jaren snel wisselende coalities zullen komen.
Maar hoe zit het dan met het gebed voor ons volk en voor de christen-politici? Heeft de Heere de gebeden niet gehoord? Om te beginnen: we mogen dankbaar zijn dat het geluid naar Gods Woord nog steeds gehoord mag worden in de Eerste en Tweede Kamer. Laten we dat in ons gebed tot de Heere ook benoemen. Maar er wordt wel eens gezegd: een volk krijgt de regering (en kamerleden) die het verdient. Welnu, ons volk is massaal van de Heere afgeweken.
En wij als kerken? Zijn wij op onze plek? Zijn we werkelijk een lichtend licht en een zoutend zout? Zijn we vaak niet smakeloos geworden? Is onze jammerlijke verdeeldheid niet ten hemel schreiend? Gaat het ook binnen de kerken niet hoe langer hoe meer ontbreken aan de stille, verborgen omgang met de Heere?
Persoonlijk kan ik het niet anders zien dan dat in de verkiezingsuitslag zich ook iets van een oordeel van de Heere voltrekt. Ons volk wil in grote delen de profetische boodschap van Gods Woord niet meer horen. Dan kan de Heere een volk gaan overgeven aan eigen dwaasheden. Daarmee wil ik beslist niet zeggen dat de Heilige Geest niet meer in ons land werkt. Dan zouden we de Heere tekort doen! Er zijn gelukkig ook vandaag verblijdende dingen in de gemeenten: ook vandaag redt de Heere jongeren en ouderen. Ik zou er voorbeelden van kunnen noemen!
Wat we in de kerken vooral nodig hebben, is een geest (Geest!) van verootmoediging. In de gestalte van Daniël, die zich niet verhief boven zijn eigen goddeloze volk, maar zei: “Wij hebben gezondigd” (zie Daniël 9). Laten we met de grote nood van volk en kerk tot de Heere gaan, met de bede: “Begeef en verlaat ons niet.” “Wie weet, God mocht Zich wenden...”(Jona 3:9). Alleen om Jezus' wil!
Met een hartelijke groet,
Ds. P. D. J. Buijs
Ik ben wel benieuwd hoe hij dan tegen de Kaka's van deze wereld aankijktquote:Op donderdag 24 juni 2010 12:24 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Wat een verdwazing
[..]
Als we verliezen klaag ik ze aan![]()
quote:ik hoop dat u niet zult ingaan op deze zeer sterke verzoeking. Want u kunt het voor God echt niet verantwoorden.....
Zolang er maar tien mensen per stad zijn, is het goed. Genesis 18:32.quote:Op donderdag 24 juni 2010 12:25 schreef Anthraxx het volgende:
Deze is zo niet nog een stapje erger:
[..]
http://refoweb.nl/vragenrubriek/15990/waarom-geen-drie-zetels
Ja, maar dat is een hele kleine roepende minderheid waarvan de kans dat ze ooit nog iets te zeggen krijgen uiterst minimaal is. Bij de moslims is die kans, mede uit onbekendheid, in de gedachten van veel mensen een stuk groter. Onbekend maakt onbemind en zo.quote:Op donderdag 24 juni 2010 12:31 schreef PdeHoog het volgende:
we klagen wel dat de moslims zo lekker orthodox en zo zijn, maar eigenlijk zijn onze eigen gelovigen dat ook.
Ieder zijn geloof. Maar dit slaat ook wel aardig doorquote:Op donderdag 24 juni 2010 12:36 schreef TAV74 het volgende:
Ik zit echt geschokt dat Refoweb eens door te kijken. Onvoorstelbaar gewoon.
quote:Zulke muziek houd mij (en velen met mij) van God weg. Ik was verslaaft aan muziek, ja dat kan, met een verslaving moet je breken. Een ex-alcohollist moet je ook niet af en toe nog een glaasje schenken. Naar 'goede' pop/rock/whatever luisteren is m.i. zeer gevaarlijk, de grens is dan erg moeilijk te trekken. De grens is dus wat mij betreft: alleen nog maar muziek tot God's eer, daar is het namelijk voor gegeven. Dat is trouwens de rijkste muziek.
Ik vraag me af hoe Christelijk je bent als je niet eens muziek voor je Schepper maakt....
ja, ieder zijn geloof, maar dit is echt ongezond. Die mensen zijn alleen maar bezig alle menselijke behoeften van welke soort dan ook te onderdrukken.quote:Op donderdag 24 juni 2010 12:40 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ieder zijn geloof. Maar dit slaat ook wel aardig door.
die link brengt me naar geen stijl?quote:Op donderdag 24 juni 2010 12:43 schreef TAV74 het volgende:
http://refoweb.nl/vragenrubriek/15991/grote-vuilniszak-met-cd27s
Mooie reactie:
[..]
Oh ja! Had ik net ook al, een geenstijl mirror. Maar kwam wel via refoweb op diezelfde paginaquote:Op donderdag 24 juni 2010 12:49 schreef cybermans het volgende:
[..]
die link brengt me naar geen stijl?
begin ook te merken dat ik mijn nieuwe schoenen (gister voor de eerste keer naar werk aan) nog niet volledig zijn ingelopenquote:Op donderdag 24 juni 2010 12:55 schreef Laydina het volgende:
Stomme ik, stomme ik.
Ik had geen rondje moeten gaan lopen op m'n hakken, terwijl ik weet dat ik ws van 1.15 tot 8 nog moet staan![]()
Irritant is dat hequote:Op donderdag 24 juni 2010 12:56 schreef cybermans het volgende:
[..]
begin ook te merken dat ik mijn nieuwe schoenen (gister voor de eerste keer naar werk aan) nog niet volledig zijn ingelopen
quote:Op donderdag 24 juni 2010 13:02 schreef cybermans het volgende:
[..]
heb wel me andere schoenen in me rugzak zitten, maar ik zal vol houden!
zwarte schoenen met bruine riem en bril....quote:Op donderdag 24 juni 2010 13:06 schreef Laydina het volgende:
[..]![]()
Ik zal wel moeten, heb hier wel gympies staan, maar dat staat niet echt onder deze rok
goed voerquote:Op donderdag 24 juni 2010 13:31 schreef Den_Haag het volgende:
heerlijk zonnetje hier in Munchen vandaag. lekker een rijstschotel met groente, kip en cashewnoten genomen
Vreselijk he?quote:Op donderdag 24 juni 2010 12:36 schreef TAV74 het volgende:
Ik zit echt geschokt dat Refoweb eens door te kijken. Onvoorstelbaar gewoon.
gesjelligquote:Op donderdag 24 juni 2010 13:37 schreef Bluezz het volgende:
Het hele restaurant vh ziekenhuis hier is ook doorgeslagen
Koks met hoge oranje mutsen staan alleen maar oranjehappen klaar te maken en op te scheppen de dames bij de kassa zitten met enorme oranje mutsen .... op en van die oranje stola's om, hoe heten die ook alweer
klinkt lekker (vast vol met suikersssss)quote:Op donderdag 24 juni 2010 13:40 schreef LieLie het volgende:
boa's?
Ik heb koude aardbei-citroen ranjaEn nu ga ik weer leren in de zon (ingesmeerd! maar niet onder de parasol, want die hebben we niet, en er zijn toch allemaal wolken steeds.)
KC, is 75% fruitquote:Op donderdag 24 juni 2010 14:07 schreef cybermans het volgende:
[..]
klinkt lekker (vast vol met suikersssss)
in fruit zitten geen suikers... ga maar eens kijken op de zijkantquote:Op donderdag 24 juni 2010 14:21 schreef LieLie het volgende:
[..]
KC, is 75% fruiten heb misschien 1/8 siroop
daarvoor.quote:Op donderdag 24 juni 2010 13:52 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
moet je niet terugvliegen dan?
quote:Ook wil Marcouch dat er in elk stadsdeel een homovriendelijk plein met regenboogvlaggen komt.
hehehehe Tokyo. Sushi etenquote:Op donderdag 24 juni 2010 14:24 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
daarvoor.
Tickets naar Japan worden nu geboekt. Van de punten die ik daarvoor krijg kan ik gratis op vakantie
je krijgt gewoon punten voor gratis vakantie als je een week naar Japan gaatquote:Op donderdag 24 juni 2010 14:24 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
daarvoor.
Tickets naar Japan worden nu geboekt. Van de punten die ik daarvoor krijg kan ik gratis op vakantie
frequent flyer milesquote:Op donderdag 24 juni 2010 14:28 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
je krijgt gewoon punten voor gratis vakantie als je een week naar Japan gaat![]()
stinkerd
ahhhquote:Op donderdag 24 juni 2010 14:28 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
je krijgt gewoon punten voor gratis vakantie als je een week naar Japan gaat![]()
stinkerd
zie wel waar de klant ons mee naartoe neemt. heb twee systemen lopenquote:Op donderdag 24 juni 2010 14:26 schreef cybermans het volgende:
[..]
hehehehe Tokyo. Sushi eten
daar is trouwens ook het enige sushi restaurant met een michellin ster (maar dan moet je echt wel de geldpest hebben... prijzen tot 40 dollar per sushi enzo)
Ik zie gelukkig geen buitenluchtquote:Op donderdag 24 juni 2010 14:50 schreef cybermans het volgende:
wat een weer zeg.
heb geen zin om te werken
Je mist niets. Het is bewolkt, het hagelt en onweert en het vriest.quote:
wat ben jij lief voor je vrouwquote:Op donderdag 24 juni 2010 15:06 schreef golfer het volgende:
[..]
Je mist niets. Het is bewolkt, het hagelt en onweert en het vriest.
Met af en toe hagel en windstoten tot 90 km/hquote:Op donderdag 24 juni 2010 15:06 schreef golfer het volgende:
Je mist niets. Het is bewolkt, het hagelt en onweert en het vriest.
zo naar de luchthaven. chauffeur heeft weer lekker bier gehaald als het goed isquote:Op donderdag 24 juni 2010 15:07 schreef borisz het volgende:
Even een siesta gedaan voor het voetballen/tennis kijken
Duits bier is al snel lekker bierquote:Op donderdag 24 juni 2010 15:21 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
zo naar de luchthaven. chauffeur heeft weer lekker bier gehaald als het goed is
Nou, idd echt een enórme storm hier zojuistquote:Op donderdag 24 juni 2010 15:16 schreef Leintjeuh het volgende:
Met af en toe hagel en windstoten tot 90 km/h
val je niet om?quote:Op donderdag 24 juni 2010 15:25 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Nou, idd echt een enórme storm hier zojuist
Beloftequote:Op donderdag 24 juni 2010 15:29 schreef Laydina het volgende:
Mijn belofte afgelegd, ging allemala gesmeerd. De borrel begint zometeen (is al begonnen) maar m'n voeten doen zo zeer dat ik even terug gegaan ben naar m'n plek. Moest toch nog wat afmaken.
Ohquote:Op donderdag 24 juni 2010 15:34 schreef Laydina het volgende:
Jah, Die eed of belofte die je moet afleggen als je in dienst bent bij de overheid
Hierbij beloof ik veel tijd te verspillen en heel veel pauzes hebben?quote:Op donderdag 24 juni 2010 15:34 schreef Laydina het volgende:
[..]
Jah, Die eed of belofte die je moet afleggen als je in dienst bent bij de overheid
Toch is dat de officiële tekst.quote:Op donderdag 24 juni 2010 15:51 schreef cybermans het volgende:
@golfer je bent te vroeg... wim lex is nog geen koning
Ik ookquote:Op donderdag 24 juni 2010 15:55 schreef Bluezz het volgende:
Gelukkig heb ik alleen geheimhouding te betrachten en verder zoveel mogelijk tijd spenderen op fora
Hij is nog niet afgelopenquote:
Werkelijk alle tennisrecords zijn al in die partij gebroken.quote:Op donderdag 24 juni 2010 16:10 schreef Isabeau het volgende:
Hij is nog niet afgelopenHet staat nu op 59-59 en wordt later hervat.
Dat is ook wel het mooie dat het oneindig kan durenquote:Op donderdag 24 juni 2010 16:11 schreef golfer het volgende:
[..]
Werkelijk alle tennisrecords zijn al in die partij gebroken.
Jeutjequote:Op donderdag 24 juni 2010 16:10 schreef Isabeau het volgende:
jeetjequote:Op donderdag 24 juni 2010 16:10 schreef Isabeau het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 24 juni 2010 16:15 schreef DarkElf het volgende:
jeetje
waar is dat? (domme vraag misschien maar ik kijk nooit sport.)
ja dat had ik wel door hoorquote:
Ik stel ook altijd dit soort vragen, zelfs al zit golfer al de hele dag iets te kijkenquote:Op donderdag 24 juni 2010 16:15 schreef DarkElf het volgende:
waar is dat? (domme vraag misschien maar ik kijk nooit sport.)
en zelfs onder nieuw zeeland waar ze met 4 amateurs in het team zittenquote:
Hij poogt te studerenquote:Op donderdag 24 juni 2010 16:27 schreef DarkElf het volgende:
zeg waar is steer als je hem nodig hebt!!!!
Ze zullen wel weer met wat komedie een strafschop versieren.quote:
ze zijn inderdaad vrij sterk met opera daarquote:Op donderdag 24 juni 2010 16:29 schreef golfer het volgende:
[..]
Ze zullen wel weer met wat komedie een strafschop versieren.
grrrquote:Op donderdag 24 juni 2010 16:29 schreef golfer het volgende:
[..]
Ze zullen wel weer met wat komedie een strafschop versieren.
laat de dagschotel maar rode kool met koolraap zijn ofzo..quote:Op donderdag 24 juni 2010 16:40 schreef cybermans het volgende:
[..]
geen idee wat de dagschotel is, anders entrecote met kruidenboter
zelfgemaakte?quote:
entrecotequote:Op donderdag 24 juni 2010 16:40 schreef cybermans het volgende:
[..]
geen idee wat de dagschotel is, anders entrecote met kruidenboter
was het maar een keer iets anders dan normaal...quote:Op donderdag 24 juni 2010 16:41 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
laat de dagschotel maar rode kool met koolraap zijn ofzo..
entrecote met kruidenboter
en ze zijn begonnen!! 40-30 eerste gamequote:Op donderdag 24 juni 2010 16:40 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
grrr![]()
Isner en Muhat zijn aan het inspelen
pasta bolognese of scholfilet is ook lekkerquote:Op donderdag 24 juni 2010 16:44 schreef cybermans het volgende:
[..]
was het maar een keer iets anders dan normaal...
ik schat in pasta bolognese, gyros, scholfilet of kip tandoori
Casa di Mama zijn de beste diepvriespizza's, vind ikquote:Op donderdag 24 juni 2010 16:45 schreef borisz het volgende:
[..]
Was het maar waar. Neuh een zoutbom van big American
lekkkkeeerquote:Op donderdag 24 juni 2010 16:47 schreef DarkElf het volgende:
cannelloni is ook lekker. ik heb maar een paar crackers gemaakt met kaas want: honger.
straks gaan we een snelle en simpele bbq doen, maar voor dit weekend heb ik biefstukjes met chimichurrie bedacht en kippenpoten gemarineerd in chutney... en portobello' s/a's ?? gevuld met pesto van de bbqen verder wat zelfgebakken brood met boter
ja idd, als je toch diepvriespizza eet kan je beter die nemen.quote:Op donderdag 24 juni 2010 16:47 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Casa di Mama zijn de beste diepvriespizza's, vind ik
niet uit die keuken... potje van heinz smaakt nog beterquote:Op donderdag 24 juni 2010 16:47 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
pasta bolognese of scholfilet is ook lekker
Ja, deze waren in de aanbiedingquote:Op donderdag 24 juni 2010 16:47 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Casa di Mama zijn de beste diepvriespizza's, vind ik
haha ja digros toch? 3 voor 4 euro ofzo.. die texas is dan nog wel te doenquote:Op donderdag 24 juni 2010 16:51 schreef borisz het volgende:
[..]
Ja, deze waren in de aanbiedingMijn broertje vindt deze lekkerder, nu pas ik me voor een keertje aan
.
jummmm! kaaaaaaaaasquote:Op donderdag 24 juni 2010 16:49 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ja idd, als je toch diepvriespizza eet kan je beter die nemen.
maar t allerlekkerste blijft zelfgebakken, zoiets bijv:
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op donderdag 24 juni 2010 16:59 schreef FutureFairytale het volgende:
gaat iemand nog 2 big macs voor de prijs van 1 halen vandaag?
(ikke vorige keer gedaan en kreeg t niet op dus doe het niet meer)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |