quote:Op donderdag 24 juni 2010 08:45 schreef TAV74 het volgende:
Oeh, ontvangstbevestiging voor mijn bestelling. Met enig geluk morgen binnen, dan is de Whiskyvoorraad (die P zo heeft doen slinken![]()
) weer een beetje aangevuld
quote:Op donderdag 24 juni 2010 09:44 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Geef mij maar weer de schuld
Gisteren een beetje mij lopen pesten met het doorgeven van goeie muziek zodat mijn wensenlijst weer langer wordt en nu mij de schuld geven van het opraken van de Coa Ill-dinges zonder dat ik die mocht proeven
Ik vind het niet eerlijk
Mijn ontwikkeling is al heel goedquote:Op donderdag 24 juni 2010 09:48 schreef TAV74 het volgende:
Maar je hebt gelijk, de Coal Ila was niet jou schuld, die past niet meer nadat de Oban op was![]()
. En die goede muziek is alleen maar goed voor je ontwikkeling
ik pm je wel ff iddquote:Op donderdag 24 juni 2010 09:24 schreef Den_Haag het volgende:
DE, stuur hem anders ff door via pm. gebruik ik wel de werk-communicator
Om te beginnen de volledige collectie Tool CD'squote:Op donderdag 24 juni 2010 09:50 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Mijn ontwikkeling is al heel goedBen heel sociaal ingesteld als ik er zin in heb, heb een kast vol goeie muziek uitzonderingen daargelaten: k ga het niet hebben over de A-Teens
, en inmiddels een plank vol sterke drank
whisky, cognac, rum, absinth en slivovich. Wat moet er nog meer opgevoed worden?
![]()
Die A-teens uit je verzameling en we praten verderquote:Op donderdag 24 juni 2010 09:50 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Mijn ontwikkeling is al heel goedBen heel sociaal ingesteld als ik er zin in heb, heb een kast vol goeie muziek uitzonderingen daargelaten: k ga het niet hebben over de A-Teens
, en inmiddels een plank vol sterke drank
whisky, cognac, rum, absinth en slivovich. Wat moet er nog meer opgevoed worden?
![]()
Jaquote:Op donderdag 24 juni 2010 09:34 schreef FutureFairytale het volgende:
joee spannend Coldfeet! ga je ze missen?
spannend hoor, ben benieuwd hoe het gaat met zequote:Op donderdag 24 juni 2010 09:55 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
JaEcht leuk is dat, afstudeerders begeleiden. Maar allez, volgend jaar weer nieuwe
Ik moet echt lachen om jullie en je whisky-fanatismequote:Op donderdag 24 juni 2010 09:52 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Om te beginnen de volledige collectie Tool CD'sEn meer Whisky
Eerst Porcupine Tree en Primusquote:Op donderdag 24 juni 2010 09:52 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Om te beginnen de volledige collectie Tool CD'sEn meer Whisky
Dat is jeugdsentiment jaquote:Op donderdag 24 juni 2010 09:53 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Die A-teens uit je verzameling en we praten verder
Ik denk morgen, ik haal het niet om vandaag op tijd te zijn. Uitstellen FTWquote:Op donderdag 24 juni 2010 09:56 schreef DarkElf het volgende:
[..]
spannend hoor, ben benieuwd hoe het gaat met ze
en jij, theorie vandaag of een andere keer?
A-Teens hebben juist vrolijke liedjes! na hun Abba-covers cd hadden ze echt catchy popnr's, hou ik wel vanquote:Op donderdag 24 juni 2010 09:53 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Die A-teens uit je verzameling en we praten verder
ja maar, ja maar... Er waren er twee op, en bestellen zonder dat de collectie groter wordt kan toch hemelaal niet de bedoeling zijnquote:Op donderdag 24 juni 2010 09:57 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik moet echt lachen om jullie en je whisky-fanatismeVet leuk
En dan ook gewoon drie flessen in een keer kopen!
Heel behoorlijk inderdaadquote:Op donderdag 24 juni 2010 09:58 schreef PdeHoog het volgende:
Dat is jeugdsentiment jaEn verder heb ik best een leuke collectie
Ga maar kijken op Last.FM
Oh joepie, jij doet ook mee aan die taalquote:
elk bedrijf waar ik kom is dat standaard lingo hoor.quote:Op donderdag 24 juni 2010 10:11 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Oh joepie, jij doet ook mee aan die taalWij hebben van die bijna bejaarde medewerkers op facilitaire zaken die sinds een jaar of 2 ook ineens Calls inschieten
Zo geweldig, van de ene op de andere week hebben ze allemaal hetzelfde aangepaste vocabulaire
![]()
IDD, alhoewel ik nu wel even moet... kast is volquote:Op donderdag 24 juni 2010 10:07 schreef TAV74 het volgende:
[..]
ja maar, ja maar... Er waren er twee op, en bestellen zonder dat de collectie groter wordt kan toch hemelaal niet de bedoeling zijn
zo is dat. ieder jaar weer opnieuw. wat hebben we toch btw veel juffen en verzorgsters hier op SCquote:Op donderdag 24 juni 2010 09:55 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
JaEcht leuk is dat, afstudeerders begeleiden. Maar allez, volgend jaar weer nieuwe
onbereikbaar zijn brrrrrrquote:Op donderdag 24 juni 2010 10:09 schreef BunnyCookii het volgende:
Msn gebruik ik 24,7
kan me ook niet zonder wensen.
I know, ik vind het altijd zo wonderlijk hoe snel ze dat colletief oppakken, om dan vervolgens ook zo tegen de eindgebruikers te gaan pratenquote:Op donderdag 24 juni 2010 10:13 schreef cybermans het volgende:
[..]
elk bedrijf waar ik kom is dat standaard lingo hoor.
Er kan bij ons nog wel een 4e plank bij heb ik laatst uitgerekendquote:Op donderdag 24 juni 2010 10:14 schreef cybermans het volgende:
[..]
IDD, alhoewel ik nu wel even moet... kast is vol
quote:Op donderdag 24 juni 2010 09:57 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik moet echt lachen om jullie en je whisky-fanatismeVet leuk
En dan ook gewoon drie flessen in een keer kopen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |