quote:
Op zaterdag 26 juni 2010 22:41 schreef Milly0707 het volgende:Ik heb het er met mijn ouders over gehad. Zij zien de situatie niet zitten en adviseerden mij dringend om gewoon terug naar huis te verhuizen. Dat is dan ook wat ik ga doen. Morgen verhuis ik. Dan hoef ik ook die huur niet te betalen en ik eis van mijn huurbaas dat ze morgen de borg teruggeeft.
Erm, had je daar net niet een contract over getekend? In het ergste geval, moet je gewoon die huur van de kamer betalen en woon je er niet eens. Het feit dat je er nu vanaf ziet maakt dat getekende contract niet plotseling ongedaan...
Als je hier komt voor advies, en je krijgt goed advies van diverse mensen, dan is het natuurlijk wat raar als je dat allemaal in de wind slaat en gewoon doet waar je zelf zin in hebt. Ook als je je daarmee behoorlijk in de vingers aan het snijden bent. Ik vind dat je op dit moment niet erg slim bezig bent en je maakt het alleen maar moeilijker voor jezelf...
Door het plaatsen van dit bericht gaat Fok! ermee akkoord dat de algemene voorwaarden van 21-02-2013 niet van toepassing zijn.